Evenals alle bergmans, kurosawa's, fellini's, antonioni's, melville's & draaiboeken en scripten gelezen. Maar mijn ogen gingen pas open bij clockworkquote:Op woensdag 22 december 2004 15:54 schreef Sai het volgende:
[..]
Maar je had op je zesde wel al alle Hitchcocks gezien..
Het illustreert de hoop dat de rest van de Fok!kers nog goed terecht kunnen komen perfect inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2004 15:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is een inspirerend from zero to hero verhaal.
Anders lees je Godverrrrdomme! het topic even door...quote:Op woensdag 22 december 2004 17:30 schreef Posdnous het volgende:
Mooi lijstje Gorro. Ik zou je wel wat zwaarder en filosofischer werk van bvb Bergman, Tarkovsky en Fellini willen aanraden, maar da's aan dat lijstje te zien waarschijnlijk niets voor jou.![]()
Goh, misschien was Posdnous wel sarcastisch bezig...quote:Op woensdag 22 december 2004 19:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Anders lees je Godverrrrdomme! het topic even door...
Sorry...
Ik denk dat je het niet snaptquote:Op woensdag 22 december 2004 19:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Anders lees je Godverrrrdomme! het topic even door...
Sorry...
Klein gokje:quote:Op donderdag 30 december 2004 01:57 schreef pascalheister het volgende:
leuk om te zien ja, zou hij het er nu ook mee eens zijn?
Doen!quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:06 schreef Price het volgende:
Ik zal morgen even mijn lijstje uit 1990 van favoriete acteurs plaatsen.
+/- 1990:quote:
Interessante lijst, vooral je nummers 4,5 en 7quote:Op zondag 2 januari 2005 02:01 schreef Price het volgende:
[..]
+/- 1990:
1. Sean Connery
2. Louis des Funès
3. Cary Grant
4. Lino Ventura
5. Peter Sellers
6. Gérard Depardieu
7. Vincent Price
8. James Stewart
9. Humphrey Bogart
10. Errol Flynn
Jammer dat Amelie Poulard het net niet haaldequote:Op maandag 5 december 2005 19:09 schreef Mike het volgende:
Tja, met The Fifth Element op 8 kun je natuurlijk niet stuk als FTR-mod.
Daar staat dan wel tegenover dat Rush Hour een mooi plekje heeft weten te bemachtigen.quote:Op maandag 5 december 2005 19:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jammer dat Amelie Poulard het net niet haalde.
Over een maandje ofzo krijgt iedereen weer z'n kans voor de Fok! Film Top 100 - 2007quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:05 schreef Falco het volgende:
Wie durft nog meer zijn top zoveel te posten?
Ik wacht nog even op Gorro's top-100 topic van dit jaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:05 schreef Falco het volgende:
Whoeih, een best lijstje!
Wie durft nog meer zijn top zoveel te posten?
???quote:15 :: Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (George Lucas, 1980) - Beste science-fiction
20 :: The Godfather: Part II (Francis Ford Coppola, 1974) - Beste sequel
Het was alweer een tijdje geleden dat Aanstelling BlaatschaaP ergens werd vermeld.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:49 schreef Gorro het volgende:
Waarom wordt dit topic altijd maar weer gekickt?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het was alweer een tijdje geleden dat Aanstelling BlaatschaaP ergens werd vermeld.
Ik houd gewoon een FTR-traditie in erequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 06:18 schreef Gillingham het volgende:
Waar blijft jouw lijstje uit je tienerjaren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |