quote:Op woensdag 22 december 2004 02:30 schreef Price het volgende:
Ik merk nu pas dat het een oud lijstje betreft. En dan nog.
Dat had ik niet verwacht van Gorro.
Zelfs toen ik 14 was, zag mijn lijst er al volwassen uit.
Als ik kijk hoeveel films ik de afgelopen 2 1/2 jaar heb gezien zouden mijn lijstjes ook ontzettend verschillen.quote:Op woensdag 22 december 2004 03:35 schreef Price het volgende:
In twee jaar tijd zo'n ommezwaai. Ik blijf het vreemd vinden. Er is iets niet in de haak.
Tja, sommigen hebben opeens het licht gezien, maar hier betwijfel ik het.
Ik wil zijn lijstje over 20 jaar wel eens zien. Wedden dat er een aantal van mijn favoriete films in staan.![]()
Alsof deel één slechter wordt van die twee vervolgenquote:Op woensdag 22 december 2004 02:54 schreef Karzeuler het volgende:
En Matrix staat hoger dan Lord of the Rings (dan heb 'ie vast alleen deel 1 van de Matrix gezien).
Dat is niet raar hoor. Vind het niet zo'n hele goede film namelijkquote:Best raar dat 'ie Scarface dan niet eens vermeld heeft,
Jammer dat ik het niet precies meer weet, maar het zou goed kunnen dat ik toen nog geen enkele film van Hitchcock had gezien. Ik heb een oude versie van m'n excel sheet van november 2001 en daar had ik pas 666 films gezien en in elk geval geen Hitchcocks. Dat zijn er nu 3 jaar later bijna 2600. Deze lijst is nog voordat ik begon met het bekijken van de films van de IMDb Top 250 en juist daardoor heb ik waardering gekregen voor dramafilms (die ik daarvoor altijd vermeed om de puberale reden dat die me maar saai leken), buitenlandse (bweh dat kan ik niet verstaan) en oudere films in het algemeen. Daarvoor keek ik alleen wat er op tv kwam en me interessant leek. Dat waren dus meestal recente actie/sf-films of films waar ik al van gehoord had, meestal door tv-spotjes ofquote:Op woensdag 22 december 2004 03:51 schreef placebeau het volgende:
Er stond zelfs geen enkele hitchcock in
quote:
Maar je had op je zesde wel al alle Hitchcocks gezien.quote:Op woensdag 22 december 2004 02:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
![]()
Bij mij drong filmbesef iets later door, zo ongeveer op mijn 20e toen ik clockwork orange voor t eerst zag![]()
dan zijn dus ongeveer 2000 films in 3 jaarquote:Op woensdag 22 december 2004 10:54 schreef Gorro het volgende:
Ik heb een oude versie van m'n excel sheet van november 2001 en daar had ik pas 666 films gezien en in elk geval geen Hitchcocks. Dat zijn er nu 3 jaar later bijna 2600.
die studenten van tegenwoordigquote:Op woensdag 22 december 2004 17:13 schreef laurenzo85 het volgende:
Bijna 2 films per dag dus.. dan moet je wel tijd hebben zeg![]()
Evenals alle bergmans, kurosawa's, fellini's, antonioni's, melville's & draaiboeken en scripten gelezen. Maar mijn ogen gingen pas open bij clockworkquote:Op woensdag 22 december 2004 15:54 schreef Sai het volgende:
[..]
Maar je had op je zesde wel al alle Hitchcocks gezien..
Het illustreert de hoop dat de rest van de Fok!kers nog goed terecht kunnen komen perfect inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2004 15:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is een inspirerend from zero to hero verhaal.
Anders lees je Godverrrrdomme! het topic even door...quote:Op woensdag 22 december 2004 17:30 schreef Posdnous het volgende:
Mooi lijstje Gorro. Ik zou je wel wat zwaarder en filosofischer werk van bvb Bergman, Tarkovsky en Fellini willen aanraden, maar da's aan dat lijstje te zien waarschijnlijk niets voor jou.![]()
Goh, misschien was Posdnous wel sarcastisch bezig...quote:Op woensdag 22 december 2004 19:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Anders lees je Godverrrrdomme! het topic even door...
Sorry...
Ik denk dat je het niet snaptquote:Op woensdag 22 december 2004 19:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Anders lees je Godverrrrdomme! het topic even door...
Sorry...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |