Goedquote:
Ik ben hem ook al weken kwijt dus ik denk het welquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is er geen banmeldtopic meer van het forum
bij mij wel hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. is hier nog geen reeks aan gekoppeld of wat? Geen open nieuw deel knopje gezien, en hij komt ook niet vanzelf in MyAT..
Bij mij wel volgens mijquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. is hier nog geen reeks aan gekoppeld of wat? Geen open nieuw deel knopje gezien, en hij komt ook niet vanzelf in MyAT..
vraag me af of er bans zijn uitgedeeld n.a.v. het getroll over en weerquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben hem ook al weken kwijt dus ik denk het wel
Sharr is gebanned heb ik gehoord. Verder weet ik niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vraag me af of er bans zijn uitgedeeld n.a.v. het getroll over en weer
irritant hequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vraag me af of er bans zijn uitgedeeld n.a.v. het getroll over en weer
Van acht tot negen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:44 schreef ToT het volgende:
Ik wil over een kwartiertje wel weer draaien!
Jammer dat het zo moet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sharr is gebanned heb ik gehoord. Verder weet ik niet.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moet.Ik vond haar altijd wel tof.
Stokstaart en die oliemongool zijn ook weg lijkt hetquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sharr is gebanned heb ik gehoord. Verder weet ik niet.
"oliemongool"quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stokstaart en die oliemongool zijn ook weg lijkt het
Housequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
GoedGeef ook even een genre door.
Zodra ik de gegevens heb, stuur ik je een PM.
Linkje naar de hitte?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
alweer een beetje afgekoeld hier?
terecht, vooral die oliemongool mag een permaban voor flamenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stokstaart en die oliemongool zijn ook weg lijkt het
Is maar tijdelijk tot er een betere naam is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Raydio ... verkapte gay-radio of zo? Waar komt de naam vandaan?
Voelde je je geroepen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Lijkt me vrij logisch dat het niet de komende topics zijn nee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eerdere topics van deze reeks
je vraagt het tochquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch dat het niet de komende topics zijn nee.
Kan ik jou al ergens inroosteren?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eerdere topics van deze reeks
X-Ray dio.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:48 schreef SuperwormJim het volgende:
dan zul je toch ff terug moeten lezen. Ik ben namelijk bezig met de stream. Samzz met de DJ's. Niet op die manierquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neen, ik vroeg om een linkje naar de exacte post waar de hitte begon.
nu ff niet, maar eind deze week moet het internet goed zijn bij de draaitafelsquote:
fipo van het eerste topicquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neen, ik vroeg om een linkje naar de exacte post waar de hitte begon.
We wachten afquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nu ff niet, maar eind deze week moet het internet goed zijn bij de draaitafels![]()
[..]
fipo van het eerste topic
Gays zijn ook welkomquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:48 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
realiseer me dit nu pas
Fijne avond nogquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nu ben ik wel weg, tot morgen of vannacht
Je weet wat je moet doen als je de tijd weet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil morgenmiddag wel, maar ik kan nu nog geen tijden geven
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
De reeks
Wel zonde
Nu moet ik weer opnieuw beginnen met spammen
Ik heb Samzz d'r nummer nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet wat je moet doen als je de tijd weet.
Doe jij de programmering?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
Voor morgen is er nog veel plaats beschikbaar! En zaterdag en zondag
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
Samen met nog wat andere dames, jaquote:
Sorryquote:
Toontjequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
De reeks
Wel zonde
Mij mag je morgenavond inplannen van 20.00 - 21.00quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
gewoon hard spammen en je staat gelijk op 1quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
De reeks
Wel zonde
Het rooster op week zettenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:57 schreef Melting het volgende:
Kan ik ergens de weergave van het draaischema veranderen? Dit is een irritante weergave.
Heb ik gedaan, maar dan vind ik het nog niet echt relaxed.quote:
Hmm, is bij mij bijna hetzelfde als ONZ..quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar dan vind ik het nog niet echt relaxed.
quote:
bij mij werkt ie niet..quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:58 schreef Viro het volgende:
http://78.159.107.249:21918/listen.pls
voor de luisteraars, de links in OP werken nu niet ivm met server die een ddos heeft ondergaan.
Dan kan je nog via de site luisteren.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:02 schreef mr-green het volgende:
Het makkelijkst is om gewoon via de website te luisteren: http://xraydio.listen2myradio.com/
HumorDuck gaat daar niet over hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Boh, ik wil ook wel weer draaien
Ik ga die chick ff DM'en
Dit uur in ieder geval niet!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:04 schreef andreas612 het volgende:
maar 't is nog steeds gitaar..![]()
waar is de dance/house & hiphop?
Misschien een ander tijdstip. Variatie alom.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:04 schreef andreas612 het volgende:
Die ken ik nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
HumorDuck gaat daar niet over hoor.
deze doet het welquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:03 schreef mr-green het volgende:
Gebruik deze link dan: http://xraydio.listen2myradio.com/
Vanavond house.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:04 schreef andreas612 het volgende:
jamaar hiervoor ook niet..quote:
Waarom draai je zelf niet een keer?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:05 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jamaar hiervoor ook niet..
'k kijk het nog wel een tijdje aan anders ben ik wel volledig pleite
Ach we hebben eigenlijk dezelfde DJ's als eerst en hopelijk komen er ook een paar weer terug.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:05 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ik draai ook rock vanavond, af en toe een dance/hiphop nummer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:05 schreef andreas612 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Ik heb ook een versie dat een man het zingt!
Jack White?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Ik heb ook een versie dat een man het zingt!
ONZ-Radio vervangen door X-Raydio?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:08 schreef -Datdus- het volgende:
Toch zonde van een prima design.
[ afbeelding ]
ligt het nou lekker onder zo'n steen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
ONZ-Radio vervangen door X-Raydio?
QFT. Maar ja.... helaas....quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:08 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Oja, die site was van hun he...quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:10 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ligt het nou lekker onder zo'n steen?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oja, die site was van hun he...
Sorry mang
Ja dit was ook last minute he!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja bij de show knetter waren er 26, misschien moet de dj's zich wat meer profileren
We zijn pas gestart hè? Nog geen dag oud.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja bij de show knetter waren er 26, misschien moet de dj's zich wat meer profileren
Ik zou wel willen, Toon, maar ben dan met 2 nichtjes van me op pad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nou, als we morgenmiddag om 3 uur allemaal even gaan luisteren, dan krijgen jullie allemaal coole dingen te horen
Mag je zomaar een foto van Heineken gebruiken?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:08 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen DM gezienquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nou, als we morgenmiddag om 3 uur allemaal even gaan luisteren, dan krijgen jullie allemaal coole dingen te horen
ja is ook zo, ik vind het al een hele prestatiequote:Op donderdag 2 juni 2011 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
We zijn pas gestart hè? Nog geen dag oud.
Geen probleem. Mr. Green regelt dat ook mee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry, ik deed het via mr.green
Omdat ik niet zeker wist of jij er nog was
Maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry, ik deed het via mr.green
Omdat ik niet zeker wist of jij er nog was
Het was een excuus naar Samzzquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen probleem. Mr. Green regelt dat ook mee.
Wat was ook al weer de link naar het rooster?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
Ligt het aan mij, of vult het rooster zich goed
We mogen niet klagen. Nu hopen dat het geen beginners enthousiasme is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zal GeoliedeVetmachine nog luisteren?
Weet ik, schatquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil je alsnog wel DM'en hoor![]()
We gaan het zienquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
We mogen niet klagen. Nu hopen dat het geen beginners enthousiasme is.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]Die bereidt weer een nieuwe aanval voor!
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Happy b-day to me, happy b-day to me..![]()
![]()
Ben je jarig?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
AL de hele dag, alleen de visite laat het afweten.. Moe, leven, andere afspraken.. Of gewoon niks laten horen..quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben je jarig?
Gefeliciflapstaart knul
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
AL de hele dag, alleen de visite laat het afweten.. Moe, leven, andere afspraken.. Of gewoon niks laten horen..
Nog steeds geen bezoek? Ouders laten je in de steek?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
Had je maar eten in huis moeten halenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
AL de hele dag, alleen de visite laat het afweten.. Moe, leven, andere afspraken.. Of gewoon niks laten horen..
Sam Cooke?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:19 schreef ToT het volgende:
What a wonderful world heb ik laatst al gedraaid, maar zal ik 'm nog een keer draaien?
Het ligt aan jou babequote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
Vader moet morgen ook weer 4 uur z'n bed uit, net als ik overigensquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog steeds geen bezoek? Ouders laten je in de steek?
Gefeliciteerd ouwe pik, keep it strongquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou m'n broertje doen omdat ik dus druk ben met m'n werk.. Maak die luie flikker heeft dat gewoon niet gedaanquote:
Dus ik verbeeld het me dat het rooster best mooi vult?quote:
Ik kijk niet naar het rooster, zou het niet wetenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ik verbeeld het me dat het rooster best mooi vult?
Waar staat het rooster ook al weer?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
He man, plaag me niet zoquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar het rooster, zou het niet weten
Nee hoor. Het vult goed!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Oke, ik ben X-men kijken, omdat awesome.
Tot morgen
Naar de bios? Ik zo meteen ook. Naar Pirates. Schoonzus wilde liever naar Pirates dan naar X Men. Dan ga ik die zaterdag of zo gewoon kijken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Oke, ik ben X-men kijken, omdat awesome.
Tot morgen
Volgens mijn onbescheiden mening ook.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Sign of the times, beste album van prince
Volgens mijn bescheiden mening
Mja, film. Weet niet welke. Begon met een kerstliedje.quote:
Welke film?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, film. Weet niet welke. Begon met een kerstliedje.
Het kerstliedje in Mean Girlsquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, film. Weet niet welke. Begon met een kerstliedje.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:36 schreef Melting het volgende:
Goed.... ik ben er ook weg van.
Naar de film met schoonzus.
Tot vannacht!
Enjoy!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:36 schreef Melting het volgende:
Tot vannacht!
Baaiquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:36 schreef Melting het volgende:
Tot vannacht!
Ben ik de enige die dat een tikje vreemd vind trouwens?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:36 schreef Melting het volgende:
Tot vannacht!
Lethap Weapon. Nu weet ik niet wat ik moet kijken, deze of X-manquote:
Oh jaquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:36 schreef Melting het volgende:
Tot vannacht!
Lethal Weapon komt 4 keer per jaar op tv.. X-men is jonger..quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lethap Weapon. Nu weet ik niet wat ik moet kijken, deze of X-man
Ach niks vreemds aan als ze een beetje lekker is!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat een tikje vreemd vind trouwens?
X-Men natuurlijk, da's duidelijk!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lethap Weapon. Nu weet ik niet wat ik moet kijken, deze of X-man
Filmpje? Pics?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jaDie heb ik toen met vriendinnen op de club nagedaan
D'at wilde ik eigenlijk doen vandaag, naar First Class gaan, maar te moe anyway, ben blij dat er geen visite is.. Ik stort een beetje inquote:
Ik heb er maar een biertje bij gepakt..quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:41 schreef ToT het volgende:
Zo, ik zit hier weer aan een zwaar chemisch yoghurt-likeurtje!
Kweenie, die first class trekt me niet zo. De X-Men als jonge broekkies zien.....of valt dat nog mee?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
D'at wilde ik eigenlijk doen vandaag, naar First Class gaan, maar te moe anyway, ben blij dat er geen visite is.. Ik stort een beetje in
Ja dit spul was echt een miskoop!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er maar een biertje bij gepakt..
Toch geen boswandeling?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:41 schreef ToT het volgende:
Zo, ik zit hier weer aan een zwaar chemisch yoghurt-likeurtje!
Hmm.. Niet allemaal, Xavier en Magneto vooral, en niet eens enorme broekkies..quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Kweenie, die first class trekt me niet zo. De X-Men als jonge broekkies zien.....of valt dat nog mee?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit spul was echt een miskoop!Soort goedkope Yogho Yogho met alcohol er in!
Okee dan!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Niet allemaal, Xavier en Magneto vooral, en niet eens enorme broekkies..
En diverse pm inboxen dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen van beide beschikbaar voor op Fok
Jongere acteurs, en lijken totaal niet op de "oudjes" eigenlijk.. Wat best jammer is..quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!Wel weer gespeeld door Patrick Steward en Ian McEllen, of door jongere acteurs?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jongere acteurs, en lijken totaal niet op de "oudjes" eigenlijk.. Wat best jammer is..
Tjah, ergens wel begrijpelijk. Het gaat ook over het begin van X-men, Cerebro en The Brotherhood natuurlijk..quote:
Ja okee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, ergens wel begrijpelijk. Het gaat ook over het begin van X-men, Cerebro en The Brotherhood natuurlijk..
Mwah, wil 'm op zich wel gaan zienquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee.Mja misschien toch ooit maar een keertje kijken als hij een keer in de grabbelbak van Blokker ligt!
Ik ben al zo ontzettend lang niet meer naar een bioscoop geweest. Ik heb zelfs nog nooit een film in 3D gezien buiten de Efteling!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, wil 'm op zich wel gaan zien
Fast 5 moet ik ook nog zien eigenlijk..
Ik pas nog, Pirates 4quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben al zo ontzettend lang niet meer naar een bioscoop geweest. Ik heb zelfs nog nooit een film in 3D gezien buiten de Efteling!![]()
![]()
Ik in december in Disneyland Parijs. Daar zonden ze Neo uit van Michael Jackson. Dat was wel cool.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben al zo ontzettend lang niet meer naar een bioscoop geweest. Ik heb zelfs nog nooit een film in 3D gezien buiten de Efteling!![]()
![]()
Neo van Michael Jackson?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik in december in Disneyland Parijs. Daar zonden ze Neo uit van Michael Jackson. Dat was wel cool.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:50 schreef ToT het volgende:
Oh KUT! Nu kom ik tijd te kort voor het mooiste nummer wat ik vanavond wilde draaien!
Nou ja, dan maar met andere nummers opvullen!
Oh crap!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh crap!
Captain Eo bedoel ik.Zegt me nog niks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Porcupine Tree?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het nummer wat ik had willen draaien was een kleine 12 minuten!
Dat is idd een bazenversie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Bruce Springsteen and the E-Street band - The river (live)
Ik wil ze wel opruimen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
He verdorie, er vallen korreltjes tussen m'n boobies.
En, dit klinkt heel goed, ToT
Iddquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat verhaal ook wat hij vooraf vertelt, geweldig!
Zombie van the euh.. Cranberries?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht serieus dat ze 'in your hair' zong en ik snapte het niet
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb ooit het album gekocht waar dit nummer op stond. Was er van overtuigd dat dit een pure hardrockband was
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zombie van the euh.. Cranberries?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed gegokt, ik luister momenteel even niet enzo![]()
Herkenbaar +1quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo heb ik na het horen van Human behaviour gewoon blindelings het debuutalbum van Björk gekocht.
De eerste keer dat ik er naar luisterde was het: "OH MIJN GOD!!! WAT HEB IK GEKOCHT???![]()
![]()
"
De 2e keer: "Pffff wat een kutalbum!"
3e keer: "Hm, er zitten toch een paar leuke nummers tussen."
4e keer: "Hey, eigenlijk zo slecht nog niet!"
5e keer: "WHOAAAAAAAAA!!!! GENIAAL!!!!!!![]()
![]()
"
Lukt niet altijd!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je wel wat origineler zou zijn
Oh? Wat dan joh?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar voel me niet zo best momenteel
Lekker hequote:Op donderdag 2 juni 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
Wat gaan de DJ overgangen hier soepeltjes
En wat een intro
Ja maar dan kan ik haar boobies niet aanraken!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had dan op z'n minst de kruimeldief erbij gepakt..
foeiquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:03 schreef ValHallen het volgende:
Zal ik gaan Lapo hunten of niet? hmm moeilijk
quote:
Ohh, gewoon jaarlijks verjaardags gezeik... De helft neemt nieteens de moeite om contact op te nemen.. Je moet ze zelf een reminder geven welke dag het is..quote:
Dan doe je het niet goedquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik haar boobies niet aanraken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |