Ik heb zelf een setje Schwalbe Racing Ralph's en Nobby Nic voor in de winter/modder, maar ook een paar Big Apple's voor op het asfalt in de zomer. Voor een combinatie tussen beide zou je eens kunnen kijken naar de Schwalbe Furious Fred:quote:Op woensdag 22 juni 2011 06:51 schreef jpjedi het volgende:
Wat voor banden rijden jullie? Ik rij nu van die dikke volle noppenbanden maar zoek iets smallers met misschien zelfs wat meer loopvlak in het midden.
En lag er veel modder? Kan me voorstellen met die hoeveelheid regen van de afgelopen dagen dat het best wel een modderpoel wasquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef the85mc het volgende:
Ik ga vandaag even rondje lage vuursche doen. Weet iemand hoe het erbij ligt? Modderig of valt t mee?
aah fuck, simpele wiskundequote:
zo kom op 1759 uitquote:Op zondag 26 juni 2011 19:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah fuck, simpele wiskunde
zelfs nog examen in wiskunde gedaan haha.
* Crazy-M gaat zich even diep schamen
Heb je wel Pi gedaan, en niet 3.14?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo kom op 1759 uitmaar ff ingesteld. Slag in mn wiel is ook weer gemaakt
mja haha de extra getallen achter de 4quote:
Ik heb vanmiddag even een nieuw setje banden gehaald. Achter was tot op de draad versleten. (Oeps)quote:Op woensdag 22 juni 2011 06:51 schreef jpjedi het volgende:
Wat voor banden rijden jullie? Ik rij nu van die dikke volle noppenbanden maar zoek iets smallers met misschien zelfs wat meer loopvlak in het midden.
Die heb ik ook, best wel een fijne bandquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:59 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag even een nieuw setje banden gehaald. Achter was tot op de draad versleten. (Oeps)
Heb voor ook maar gelijk vervangen, omdat het mooier staat, twee dezelfde banden.
[ afbeelding ]
Schwalbe Smart sam's.
Een fijne allround band, die ook op asfalt het fijn doet. Zaten al standaard op mijn Cube, en bevielen gewoon goed. voldoende tractie bij offroad werk (ben toch geen hardcore MTB'er), en fijn weggdrag op asfalt.
Wow.... dat is een flinke tegenvaller zeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:02 schreef joers1 het volgende:
Te koop wegens rugblessure en doktersadvies om niet meer te ATB'en:
Een GLOEDNIEUWE Cube Acid 2011 18-inch mountainbike, compleet met Shimano klikpedalen, Giro helm, Cube bidons, bidonhouders, draadloze computer etc.
Slechts maand oud en nog geen 120 km. op gereden
Vaste prijs voor totaal: 725 euro.
Dat is met alle extra's ruim 300 euro minder dan maand geleden in winkel. Uiteraard met bon.
Afhalen regio Eindhoven
Pomp, anders heb je niet zo veel aan het bandenplaksetjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:37 schreef Marc H het volgende:
Joers : balen, dat MTB'en zo slecht voor je rug is.
Wat nemen jullie mee tijdens een fietstocht?
Bandenplaksetje, geld ,gsm, imbus sleutelsetje? Of zijn er nog andere dingen die je meestal meeneemt?
Water en een mobiel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:37 schreef Marc H het volgende:
Bandenplaksetje, geld ,gsm, imbus sleutelsetje? Of zijn er nog andere dingen die je meestal meeneemt?
water mobiel en sleutels. Meer niet. Voor verjaardag een helm gevraagd. Nog dingen om op te letten?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:37 schreef Marc H het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |