Huh? En ze laten ze maar aanmodderen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:05 schreef Ransjih het volgende:
uitz: ze laten momenten zien waarin de wateropdracht mislukt lijkt te zijn
Klopt, en ze deed net tegen Jordan, of ze ook niet wist wie het gedaan had .......quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
Voor zover ik weet heeft kutVal de shag in het zwembad gegooid. Fabi, Timmy en Rene waren daarbij aanwezig.
Ja, dat kreeg ik ook mee. Rare menschen die Duitsers.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag Vaterdag in Deutschland, ben benieuwd of daar nog iets mee gedaan wordt vanavond ....
Yep.quote:
daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch hadden ze dit beter bekeken bij SST, streamlock tijdens de dagelijkse
uitzending, dan heb je ook dit soort problemen niet ......
Maar daar hadden wij een apart topic voor de daily.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Breng ze nou niet op ideeen...quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik twijfel ook nog hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ik wed dat ze niet gaat ......![]()
[ afbeelding ]
Die Jasmin kan niets meer goed doen... Is nu zo'n beetje het pispaaltje van de groep...quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:39 schreef Ransjih het volgende:
wat heeft jasmin nu weer gedaan
begint een beetje op pesten te lijken
Klopt en ik baal daarvan. Van Lisa mocht ze drukken en toen ze drukte op haar geheim keerde de hele groep zich tegen Jasmin, behalve Rayo. Bah.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Die Jasmin kan niets meer goed doen... Is nu zo'n beetje het pispaaltje van de groep...
was met sst ook al zo raarquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
Snap sowieso niet dat ze allemaal zo moeilijk over dat buzzen doen... Dat is toch het spel, net of je daar eerst van de hele groep toestemming voor moet hebben...
klopt maar je hebt een grote duim en wij te lezen bij de ochtendkoffiequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
Toch vind ik het jammer dat Jordan weg gaat. Die maakte 's avonds laat nog wat TV. Nu wordt het vroeg slapen daar in het huis...
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Italienischer Bronne der Weisheid .... Cosimo
Was tut Sie mir an ....... wie heeft haar op mijn weg gebracht ......quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:59 schreef beequeen het volgende:
Dat ziet er niet goed uit voor David ivm met de noms. Die vliegt echt maandag.
Hij heeft nu zijn pijlen gericht op Daggi. Maar ik weet zeker dat hij maandag weg is. Alle polls wijzen in die richting.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ach David hou toch gewoon je mond dicht...
Hij oogt ook al een paar dagen een beetje depressief, alsof hij er zich al bij neergelegd heeft dat hij a.s. maandag het huis moet verlaten...
Zou me niets verbazen, als niemand maandag gaat als Jordan echt nu zelf vertrekt ....quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft nu zijn pijlen gericht op Daggi. Maar ik weet zeker dat hij maandag weg is. Alle polls wijzen in die richting.
Ja, ik begin nu ook ernstig te twijfelen, maar ik blijf hopen ....quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:05 schreef Ransjih het volgende:
zou me inmiddels verbazen als ze blijft moet ik zeggen
Die gaat zeker... Als er eenmaal koffers in het huis zijn, zijn ze achter vast ook al vervoer voor haar aan het regelen...quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:05 schreef Ransjih het volgende:
Niks nieuws hoor, gewoon wat trainen zo nu en dan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:05 schreef Ransjih het volgende:
ben sinds het streamen van sst een paar kilo aangkomen gffr![]()
zeg me dat jullie er ook last van hebben pleassssssssseeeeeee
Die gaat echt en ik ook. Fijne avond allemaal.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:05 schreef Ransjih het volgende:
Dat schijnt in de meeste polls zo te zijn.quote:Mystery: Umfrage: Wer soll das Haus am 6. Juni verlassen?
David 978 52.10%
Timmy 318 16.94%
Lisa 208 11.08%
Valencia 148 7.88%
Steve 106 5.65%
Rayo 80 4.26%
Fabienne 39 2.08%
okee, ik vertaal... hier kan sst toch niet omheen.........quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:19 schreef beequeen het volgende:
Ik neem deze nog even mee van de chat. Hier kan BB toch niet omheen?
[..]
Dat schijnt in de meeste polls zo te zijn.
Ja, maar als Jordan echt gaat, heb je kans dat er maandag niemand uit hoeft, denk ik nog steeds.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:19 schreef beequeen het volgende:
Ik neem deze nog even mee van de chat. Hier kan BB toch niet omheen?
[..]
Dat schijnt in de meeste polls zo te zijn.
Dat zouden ze inderdaad kunnen gebruiken om David in het huis te houden. Hoop van niet, ik heb liever een vervanger voor Jordan...quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar als Jordan echt gaat, heb je kans dat er maandag niemand uit hoeft, denk ik nog steeds.
snap ik dus ook niet tenzij ze gewoon denken : grote concurrent eruitquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Trouwens, raar sfeertje in het huis, ik vind het allemaal een beetje te relaxt ....
Denk dat ze Jordan's koffers gaan verstoppen .....quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:25 schreef Ransjih het volgende:
daggy congruent met david op de bank
ze moeten nu allemaal naar de tuin?
wat ben je af en toe ook een rotmeid hequote:Op donderdag 2 juni 2011 20:27 schreef beequeen het volgende:
Mijn laatste cap en commentaar voor vanavond, nu echt.
[ afbeelding ]
Wat een lekker wijf.
Ik geloof er niets van .......quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:27 schreef beequeen het volgende:
Mijn laatste cap en commentaar voor vanavond, nu echt.
Nee, maandag gaat er iemand uit. In Duitsland schofferen ze de kijkers niet zoals ze in Nederland hebben gedaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar als Jordan echt gaat, heb je kans dat er maandag niemand uit hoeft, denk ik nog steeds.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je bent er maar druk meequote:Op donderdag 2 juni 2011 20:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nou, vanavond de foto voor de OP maar weer eens aanpassen...
wat is er mis met vaderdag??hier krijg ik oranje vloeitjes en nog mer oranje chips op konniginnedag..laat ze lekker van me roken en eten afblijfen met de oranje poeder...quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat kreeg ik ook mee. Rare menschen die Duitsers.
wil ik met alle liefde doen maar heb geen flauw benul hoequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb de foto voor in de OP weer aangepast...
Wil de volgende topic starter deze aub weer even vervangen?
[ afbeelding ]
dit is de "moet doorgaande schepdienst?"quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:04 schreef snetje het volgende:
nachtdienst van Rene en Valencia .... het ligt gelijk dood...
[ link | afbeelding ]
ze wisselden af en gingen gelijk liggen ..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:38 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dit is de "moet doorgaande schepdienst?"![]()
ziet er wel ontzettend grappig uit![]()
maar even om het hoekje kijken daar
Volgende week de Week van de Kartoffeln.quote:
heeft ze eens gelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgende week de Week van de Kartoffeln.![]()
Val begint gelijk te piepen dat het daar dik van wordt.
Dat wel, maar het heeft tijdens de hele weekopdracht lopen zeiken dat het er geen zin in had. Boontje komt om zijn loontje.quote:
Ja, dat was mij al duidelijk. Gewoon chantage.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:20 schreef Ransjih het volgende:
vla vertelt dat florian en de hond inderdaad in huis gekomen zijn om haar en jardan over te halen te blijven
Ze hebben het allemaal op Jasmin voorzien. Alleen Rayo doet vriendelijk tegen haar. Maar ja, Rayo is ook de pispaal daar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:31 schreef Ransjih het volgende:
cosu loopt te bekken tegen jasmin? ik kon het niet verstaan
Het ging zo snel.quote:
Wat een linkmiegel die Florian...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging zo snel.
Florian gewonnen, ik zei het toch?
LOL, ik vind het een rare kwibus, maar hij moet idd gewoon een leuke vent/vrouw zoeken en Val in het sop laten gaarkoken.quote:
Ze mag maandag wel afvallen...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:35 schreef beequeen het volgende:
Val schrijft met nagellak zijn naam op een zak patat. Het wilde toch afvallen?
Ik lees bij BBfun dat de beloning voor Flo vegetarisch eten is.
Goed idee.quote:
Hij houdt alleen het bakje vast.quote:
quote:David 1119 50.20%
Timmy 425 19.07%
Lisa 256 11.48%
Valencia 180 8.08%
Steve 114 5.11%
Rayo 91 4.08%
Fabienne 44 1.97%
tOP, scheelt weer zoeken hierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier is zo de Daily te zien: http://de.justin.tv/betzemadel_001#/w/1288205984
Ja, heb eindelijk door hoe het werkt, een paar minuten voor de live uitzending wordt de URL pas aangepast ...quote:
ik wist niet dat ie dat al gedaan had, ik dacht dat ie het alleen van plan wasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:59 schreef beequeen het volgende:
Val neemt een special voetenbad omdat de botox uitgewerkt is. Wie spuit er nou botox in zijn voeten?![]()
[ afbeelding ]
Bedankt Tegengas.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier is zo de Daily te zien: http://de.justin.tv/betzemadel_001#/w/1288205984
Geen idee, misschien tegen zweetvoeten?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:00 schreef Ransjih het volgende:
ik wist niet dat ie dat al gedaan had, ik dacht dat ie het alleen van plan was
geld teveel
Ik was nieuwsgierig waarom mensen dat doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, misschien tegen zweetvoeten?
Ingrid heeft het eerst geraden, en die kon het toen tegen René zeggen ....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:14 schreef Ransjih het volgende:
rene heeft de spinfobie van J gebuzzerd en gaat nu
bizarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig waarom mensen dat doen.
Het schijnt tegen pijnlijke voeten te helpen wanneer je hoge hakken draagt.
http://www.kliniekoverzic(...)oor_hoge_hakken.html
En ze had het echt geraden. Zelfs zonder hints. Jammer dat ze niet wilde drukken want ze had er het meeste recht op.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ingrid heeft het eerst geraden, en die kon het toen tegen René zeggen ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt niet aan de belichting, er soll sich öfter rasierenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:39 schreef Ransjih het volgende:
wow.... slechte belichting in de kvdw bij val, ze heeft een baard
oehhhhhhhhhhhhhh kom jij lelijk binnenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ligt niet aan de belichting, er soll sich öfter rasieren
Ingrid zelfs in haar bh. Doe dan een bikini aan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Onder de douche, met de kleren aan maar weer
In de hollandse BB's waren ze minder preuts.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ingrid zelfs in haar bh. Doe dan een bikini aan.
Ik heb van de BB chat begrepen dat dit de meest preutse BB ooit is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
In de hollandse BB's waren ze minder preuts.
Oh, is dat zo? Waarom zijn ze dan zo bang om in het zwembad gegooid te worden met een micro?quote:
Ik zeg zo maar watquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Waarom zijn ze dan zo bang om in het zwembad gegooid te worden met een micro?
Je hebt gelijk ookquote:
Arrivederci.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga even nieuws kijken (tg1, anders leer ik het nooit)
Oh, ik lees dit nu pas. Bedankt voor het opzoeken Roevka.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:18 schreef akveor het volgende:
Ik was nieuwsgierig waarom mensen dat doen.
Het schijnt tegen pijnlijke voeten te helpen wanneer je hoge hakken draagt.
http://www.kliniekoverzic(...)oor_hoge_hakken.html
Rot op Jo? Ga je mond spoelen met zeep...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:22 schreef Ransjih het volgende:
vieze stokert weer die lisa
ik krijg er een hoog "rot op jo"gevoel bij zo langzamerhand
Had je wat? I Kill You!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:21 schreef Ransjih het volgende:
is dat het geheim van fab? een tandenborsteltic?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:08 schreef trollie67 het volgende:
cosi heeft zich afgetrokken op ene barbara uit germans next top model
rustig maarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb ook het gesprek tussen Cosi en David zitten meeluisteren... Allemaal![]()
"Du hasst ein gutes Hertz""Du würdest jeden Mensch helfen"
"Meine Seele lachte"
![]()
Maar ondertussen alle andere bewoners afzeiken. Vooral Jordan... Dat is een verwend, vals en slecht mens die de zwakheden van de goede en eerlijke David schaamteloos heeft misbruikt...![]()
Vooral die David, wat een nep macho is die sukkel...Ik hoop dat hij maandag oprot want ik wil die schijnheilige rotkop van hem nooit meer zien...
![]()
* Osvaldo2 telt tot 10 en haalt weer rustig adem...
Ja, het gaat al weer een stuk beter met me... Maar het is toch zo, en ze gaan maar door en door en door...quote:
Ja, je zijn nogal vol van zichzelf ......quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb ook het gesprek tussen Cosi en David zitten meeluisteren... Allemaal![]()
"Du hasst ein gutes Hertz""Du würdest jeden Mensch helfen"
"Meine Seele lachte"
![]()
Ik denk ook dat David gaat. In alle polls op duitse sites staat hij minstens op 50%, bij een nominatie met 7 personen... Die is zelfs voor de meest corrupte programmamakers niet meer te houden...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:31 schreef snetje het volgende:
David gaat echt maandag !! en de volgende wordt Daggy
Deze ??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vind het toch jammer dat Jordan weg is. ik vond ze mooi, al waren ze nep
Nee, moet je helaas teleurstellen .....quote:
Nee, daarvoor moet je op andere websites wezen. Geen linkje nodig toch?quote:
Ze zijn Brian in het kwadraat ......quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:45 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar wat die ook voor zelfbeeld hebben. Alleen nog een paar vleugeltjes want voor de rest zijn het al engeltjes. Zij zijn de goeden, de sterke en oprechte kindjes van God en zij worden door die slechte andere bewoners alleen maar misbruikt, belogen en uitgebuit...![]()
![]()
Wat een brave bende. Was toch mooi die drank, seks en vechtpartijen in de gouden kooiquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, moet je helaas teleurstellen .....
Closer dan dit is het niet gekomen in ieder geval, en zij zijn getrouwd ......![]()
[ afbeelding ]
niet op de streams in ieder geval .....
Hij is weer mooi, ook de namen van de hoofdrolspelers ....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
Tussendoor snel nog even een tip voor de filmliefhebbers... Lijkt mij wel een leuke DVD...![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk toch, nog even om 2 uur s'nachts een pizza salami in de oven gooienquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En gewoon weer vreten om twee uur 's nachts, verstehst du .......![]()
[ afbeelding ]
Ja, daar heb je wel gelijk in, maar het enige wat er de laatste tijd op de streams te zien is,quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:02 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Heerlijk toch, nog even om 2 uur s'nachts een pizza salami in de oven gooien
Heb ook het gevoel dat het gaat inzakken. Nu Jordan weg is is dit waarschijnlijk ook het beste wat we 's nachts nog te zien zullen krijgen... Vrees ik...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in, maar het enige wat er de laatste tijd op de streams te zien is,
is eten, slapen, eten, niets doen, eten, eten, slapen ..... kortom er gebeurt heel weinig.
Ik denk dat Cosimo het ook allemaal wel goed bedoeld, maar hij is zo vol van zichzelf .....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Op zich mag ik die Cosimo wel... Die heeft het ook niet makkelijk gehad als kind van een arm italiaans migrantengezin. Hij heeft zijn hart op de goede plaats zitten en lijkt oprecht anderen te willen helpen...
Maar die blijft maar praten en praten, allemaal van die zogenaamde wijsheden. Waar dan, deels door zijn gebrekkige duits, ook geen woord van klopt...
Gaan we vannacht niet meer halen, vrees ik .......quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nou, iedereen nu naar bed, dat was het weer voor vandaag. Geeft niet want ik heb een nieuwe game en ga nu nog even, denkend aan David, een honderdtal noord-koreanen afknallen...![]()
Maar nog even voor degene die het volgende topic start, de nieuwe foto voor de OP staat op pagina 5... Wil je deze aub even vervangen???
Nee dat gaat niet meer lukken. Hoop dat er morgenochtend iemand is die het kan regelen...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaan we vannacht niet meer halen, vrees ik .......
Ja, bedankt voor je updates weer, Gute Nacht ....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet meer lukken. Hoop dat er morgenochtend iemand is die het kan regelen...
Maar ga nu nokken, voor straks, slaap lekker...
Barbara Meierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:08 schreef trollie67 het volgende:
cosi heeft zich afgetrokken op ene barbara uit germans next top model
Was dit niet in de daily van gisteren ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:11 schreef beequeen het volgende:
Geeft BB nu echt de schuld aan Jordan om het falen van de weekopdracht?
Timmy is blij dat hij de eerste egoïste ontmoet heeft in het BB huis. Jamin.
Wat een lul.
Het is niet meer te volgen bokkie. De ene smeert uien en de ander knoflook. Het zijn net kleine kinderen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
dus rene heeft daggy's bed onder de knoflook gesmeerd ?
Ik heb gisteren niet gekeken, sorry.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was dit niet in de daily van gisteren ?
Nee, ik bedoel, pas op dat je niet naar de herhaling kijkt, het is soms vrij verwarrend .....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet gekeken, sorry.
Ja, dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:15 schreef Ransjih het volgende:
oh dan kijk ik vandaag eens de goeie ipv een HH
Ach so, nee dat zie ik snel genoeg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, ik bedoel, pas op dat je niet naar de herhaling kijkt, het is soms vrij verwarrend .....
Echt? Wat sneu voor hem.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, die Adamski stream heeft de geest gegeven volgens mij, geblokkeerd.
Bij wie bedoel je Ran?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:22 schreef Ransjih het volgende:
barry hangt me teveel bij die 2 rond naar mn zin
Vannacht was echt hilarisch, ik denk in het gesprek tusen Cosimo en Davidquote:
Ja, dat heb ik begrepen. Maar in iedere monoloog van Cosimo komt dat voor. Ik word daar echt gek van, es nervt mich.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vannacht was echt hilarisch, ik denk in het gesprek tusen Cosimo en David
van een minuut of twintig, ik denk wel honderd keer verstehst Du ....
Ok.quote:
lekker de tijd aan jezelf dan van 7 tot 8quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gatver, krijgen we nu echt een aanzoek aanstaande maandag in de live show .....![]()
Ben toch aan het werk tot acht uur, maar het komt daarna vrees ik .....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:31 schreef Ransjih het volgende:
[..]
lekker de tijd aan jezelf dan van 7 tot 8
streamgamez doet het soms niet, maar vandaag de hele dag geen problemen gehad daar....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:21 schreef Ransjih het volgende:
die adamski kan ik al een paar dagen niet op en streamgamez ook niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |