Als jij het mij wil uitleggen kan ik iedere dag een tijdelijke verzoekmachine aanzetten iedere nacht tot er een variant van draakje isquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja prima maar dan moet ik dus ff flink gaan puzzelen met iets waar ik geen verstand van heb.
Gister ingesteld met behulp van ACT-F en sinds mn internet t weer doet doet ie niet meer connecten...
Mijn pc staat 24 \ 7 aan dus dat is niet echt nodig maar als ie er een keer uit knalt als ik al lig te slapen is t misschien handig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ging goed vannacht, ik ga ook die stappen volgen en bij AC in de leer. Voor de nachten dat jij op tijd naar je nest moet
Jep maar ik heb weer andere muziek en AC ook weer dan jou. Dus beetje shufflen lijkt me wel tof.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn pc staat 24 \ 7 aan dus dat is niet echt nodig maar als ie er een keer uit knalt als ik al lig te slapen is t misschien handig.
Ik heb gister met 6 halve liters gewoon gedaan wat ACT-F zei dat ik moest doen. Weet echt niet meer wat dat was...quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Als jij het mij wil uitleggen kan ik iedere dag een tijdelijke verzoekmachine aanzetten iedere nacht tot er een variant van draakje is
Zie OPquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie is de nieuwe roosterregelaar?
Ook prima.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jep maar ik heb weer andere muziek en AC ook weer dan jou. Dus beetje shufflen lijkt me wel tof.
Ditquote:
Lake of Firequote:
Zie OPquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie is de nieuwe roosterregelaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |