quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:17 schreef SP22 het volgende:
Yay van 27 juni tot 1 juli naar Tallinn!
Is 1 van jullie daar wel eens geweest? Wat moeten we zien?
Idd. Was leuk.quote:
Wanneer kunnen we de resultaten tegemoet zien?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd. Was leuk.
Ik had een stoptrein :S
Auto is niet nodig, er rijden genoeg bussen daar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:42 schreef SP22 het volgende:
Geloof dat mn pa een auto wilde huren.. dus we kunnen gelukkig iets verder gaan kijken dan onze neus lang is..
kan je beter een nieuwe kopen... ben je 2 tientjes meer kwijt en weet je zeker dat hij het gewoon goed doetquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:23 schreef SP22 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de resultaten tegemoet zien?
Zit te twijfelen of ik voor Tallinn nog een (evt 2e hands) 50mm f/1.8 ga kopen voor 's avonds.
Ik heb even snel 1 foto door photoshop gehaald. Die gebouwen stonden al erg scheef maar met die 10-20mm van Kano helemaal. Echt een grappig effect.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:23 schreef SP22 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de resultaten tegemoet zien?
Zit te twijfelen of ik voor Tallinn nog een (evt 2e hands) 50mm f/1.8 ga kopen voor 's avonds.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd. Was leuk.
Ik had een stoptrein :S
En garantie!quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:36 schreef tubacloud het volgende:
[..]
kan je beter een nieuwe kopen... ben je 2 tientjes meer kwijt en weet je zeker dat hij het gewoon goed doet
Prijzen vallen erg mee ja en op marktplaats is weinig soeps te vinden wat echt goedkoper is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:36 schreef tubacloud het volgende:
[..]
kan je beter een nieuwe kopen... ben je 2 tientjes meer kwijt en weet je zeker dat hij het gewoon goed doet
Dat ja!quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stopte hij ook in schubbekutteveen?
[..]
En garantie!
De meest vreemde stations idd. Daar stapte ook echt niemand in of uit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stopte hij ook in schubbekutteveen?
[..]
En garantie!
ik wel... gisteravond bij illusion dance-event, vooral om het lichtsterke, voor productfoto's, portretten, en op mijn analoge canon, omdat ik daar op het moment geen andere lens voor hebquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:46 schreef SP22 het volgende:
[..]
Prijzen vallen erg mee ja en op marktplaats is weinig soeps te vinden wat echt goedkoper is.
Gebruiken jullie deze lens veel?
Ik was er 94 voor kwijt in december vorig jaar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
Idd, 50 euro ofzo. Ik ga er nog een keer 1 bijkopen en ombouwen naar macrolens, voor dat geld kan je toch niet hard vallen.
Hè hè !!quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:54 schreef Isdatzo het volgende:
Ennn ik heb een auto. Ennnnn een aanhanger. Ennnnnnn een dynamodekselpakking. Ennnnnnnnn geen startrelais. Maar ik laat die van die BMW er wel ff opzitten terwijl ik zo'n yamaha-onding bestel.
Dus morgen gaat 'ie lopen.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:54 schreef Isdatzo het volgende:
Ennn ik heb een auto. Ennnnn een aanhanger. Ennnnnnn een dynamodekselpakking. Ennnnnnnnn geen startrelais. Maar ik laat die van die BMW er wel ff opzitten terwijl ik zo'n yamaha-onding bestel.
Dus morgen gaat 'ie lopen.
voor dat geld kan je er gewoon geen spijt van krijgen, want hij doet echt niet onder voor bijvoorbeeld canon's 17-85...quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:54 schreef SP22 het volgende:
Ok.. ik ben overtuigd... ik ga hem bestellen.
Deze was 103e. Maar dit is een 50mm f1.8 IIquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik was er 94 voor kwijt in december vorig jaar.
Hij is alleen wel wat krakkemikkig.
Ja die II heb ik ook. Maar alles is duurder geworden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:59 schreef SP22 het volgende:
[..]
Deze was 103e. Maar dit is een 50mm f1.8 II
als het goed is moet dat dezelfde zijn, maar de prijzen zijn flink gestegen laatst doordat de aardbeving ook de fabriek van canon in japan heeft geraaktquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:59 schreef SP22 het volgende:
[..]
Deze was 103e. Maar dit is een 50mm f1.8 II
Lang leve mn erfenis en mn vaste inkomen..quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:00 schreef tubacloud het volgende:
[..]
als het goed is moet dat dezelfde zijn, maar de prijzen zijn flink gestegen laatst doordat de aardbeving ook de fabriek van canon in japan heeft geraakt
Scherpstellen is wel een rampquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:00 schreef SP22 het volgende:
Zaterdag mooi experimenteren tijdens de Nacht van de Kunst en Wetenschap
zo dramatisch is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:00 schreef SP22 het volgende:
[..]
Lang leve mn erfenis en mn vaste inkomen..
True, maar voor mij wel een hele verandering om niet meer op elke eurocent te hoeven letten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:01 schreef tubacloud het volgende:
[..]
zo dramatisch is het nou ook weer niet
bij mij stelt hij 9 van de 10 keer prima scherpquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Scherpstellen is wel een rampAutomatisch kan hij het vaak niet vinden en met de hand zit je er snel naast dus dat is wel even wennen.
kon ik dat maar zeggenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:02 schreef SP22 het volgende:
[..]
True, maar voor mij wel een hele verandering om niet meer op elke eurocent te hoeven letten.
Heb een 7D die jij al een jaar graag wilt hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:02 schreef tubacloud het volgende:
[..]
bij mij stelt hij 9 van de 10 keer prima scherpicm met 40D... kan ook aan de body liggen
had dan de 50 mm 1.4 gekochtquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Heb een 7D die jij al een jaar graag wilt hebben![]()
Moet je voor de grap eens een motor kopenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
kon ik dat maar zeggenstuderen is niet goed voor de beurs... wil al een jaar een 7d, maar rijbewijs en school zeggen nee tegen mijn beurs
wel jammer dat je dan meteen 1000 euro kwijt bent... dan zou ik voor de 35 mm 1.4 gaan... en de 7d omruilen voor 5d mk IIquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik zit serieus aan de 1.2 te denken. Die 1.4 heeft mijn moeder, ook erg fijn trouwens.
Ik ben net 2 maanden geleden afgestudeerd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
kon ik dat maar zeggenstuderen is niet goed voor de beurs... wil al een jaar een 7d, maar rijbewijs en school zeggen nee tegen mijn beurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |