quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:17 schreef SP22 het volgende:
Yay van 27 juni tot 1 juli naar Tallinn!
Is 1 van jullie daar wel eens geweest? Wat moeten we zien?
Idd. Was leuk.quote:
Wanneer kunnen we de resultaten tegemoet zien?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd. Was leuk.
Ik had een stoptrein :S
Auto is niet nodig, er rijden genoeg bussen daar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:42 schreef SP22 het volgende:
Geloof dat mn pa een auto wilde huren.. dus we kunnen gelukkig iets verder gaan kijken dan onze neus lang is..
kan je beter een nieuwe kopen... ben je 2 tientjes meer kwijt en weet je zeker dat hij het gewoon goed doetquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:23 schreef SP22 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de resultaten tegemoet zien?
Zit te twijfelen of ik voor Tallinn nog een (evt 2e hands) 50mm f/1.8 ga kopen voor 's avonds.
Ik heb even snel 1 foto door photoshop gehaald. Die gebouwen stonden al erg scheef maar met die 10-20mm van Kano helemaal. Echt een grappig effect.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:23 schreef SP22 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de resultaten tegemoet zien?
Zit te twijfelen of ik voor Tallinn nog een (evt 2e hands) 50mm f/1.8 ga kopen voor 's avonds.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd. Was leuk.
Ik had een stoptrein :S
En garantie!quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:36 schreef tubacloud het volgende:
[..]
kan je beter een nieuwe kopen... ben je 2 tientjes meer kwijt en weet je zeker dat hij het gewoon goed doet
Prijzen vallen erg mee ja en op marktplaats is weinig soeps te vinden wat echt goedkoper is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:36 schreef tubacloud het volgende:
[..]
kan je beter een nieuwe kopen... ben je 2 tientjes meer kwijt en weet je zeker dat hij het gewoon goed doet
Dat ja!quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stopte hij ook in schubbekutteveen?
[..]
En garantie!
De meest vreemde stations idd. Daar stapte ook echt niemand in of uit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stopte hij ook in schubbekutteveen?
[..]
En garantie!
ik wel... gisteravond bij illusion dance-event, vooral om het lichtsterke, voor productfoto's, portretten, en op mijn analoge canon, omdat ik daar op het moment geen andere lens voor hebquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:46 schreef SP22 het volgende:
[..]
Prijzen vallen erg mee ja en op marktplaats is weinig soeps te vinden wat echt goedkoper is.
Gebruiken jullie deze lens veel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |