Proost!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:37 schreef klusfoobje het volgende:
obv van buienradar kun je het hele weekend aan het witbier..

hehe, kurkdroog ja...heb de stelregel dat vers schilderwerk minstens 4 uur geen direct zonlicht ziet...werkt perfect!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:29 schreef bobenjanneke het volgende:
Is de grondverf nu wel droog? [ afbeelding ]
Je kan beter voor de zon uit gaan werken, want je kan hoop ik sneller schilderen als dat de zon draait.
Goed, succes ermee!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:05 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
hehe, kurkdroog ja...heb de stelregel dat vers schilderwerk minstens 4 uur geen direct zonlicht ziet...werkt perfect!
WTF, gister de zooi aflakken, buienradar gecheckt...begonnen, vlak voor kwasten nogmaals gecheckt, niks ad hand...ben ik helemaal klaar, uurtje later begint 't te druppelen :Squote:
het was gister niet windvrij nee, maar de delen die ik schilderde, waren ver van de grond...er is niets ingewaaid trouwens...alleen ligt er bij een drempel vaak zand enzo...ze stonden raar te kijken dat ik dat met een oude stofzuiger deed ipv een stoffer en blik oid...quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:59 schreef blomke het volgende:
Het waait toch niet te hard? Dan kan er weer stof opwaaien. Ik vind wind "slechter" voor het schilderwerk dan zon. Van het weekeind bij windstil weer, heb ik één kozijn gedaan, in de middagzon. Na 2 uur stofdroog en glad als een spiegel .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |