quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Mij maakt het niet wie Europees kampioen wordt. Zolang Turkije maar van België wint, kan voor mij het aanstaande EK niet meer stuk.
ik kan ook met dergelijke linkjes komen, waaruit het tegendeel blijkt ;quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lees reacties op sites zoals HLN.be en je weet dat het anders zit. Hoe de Vlaamse pers het afgelopen WK zat te zuigen was weerzinwekkend. Het onderstaande artikel is exemplarisch.
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20100624_112
ach ja, dan krijgen ze meteen een betere opleiding mee ook héquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:01 schreef voice-over het volgende:
[..]
Er studeren veel Nederlanders in Belgie omdat de studiekosten daar veel lager zijn. Jullie leiden - op kosten van de Belgische belastingbetaler - Nederlanders op die bij ons zijn mislukt. Het kost de Nederlandse belastingbetaler niks. Wees er maar trots op.
Ik haat Belgie niet. Ik vind Belgen alleen verschrikkelijk arrogant. Dat gezeik op Hollands bier bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:10 schreef Baker_Boy het volgende:
Meneer voice-over, waar komt die haat tegen Belgie toch vandaan? Of is het gewoon een kwestie van makkelijk tegen iets aan proberen te schoppen...
9lives.be zeker?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:17 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Met het WK had je zon topic/link naar een forum waar ze robben homo noemden en een strandjannette ofzo.Iemand?
jezus man, is dat niet terecht dan ... Straks beweer je nog dat Nederland betere bieren heeft dan Belgie ...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:39 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik haat Belgie niet. Ik vind Belgen alleen verschrikkelijk arrogant. Dat gezeik op Hollands bier bijvoorbeeld.
Als je een pilsdrinker bent, dan kun je beter in Nederland terecht, iig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef BramKVO het volgende:
[..]
jezus man, is dat niet terecht dan ... Straks beweer je nog dat Nederland betere bieren heeft dan Belgie ...
lolquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:08 schreef essentieel het volgende:
[..]
Als je een pilsdrinker bent, dan kun je beter in Nederland terecht, iig.
Een kwart hiervan is in Belgische handenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:08 schreef essentieel het volgende:
[..]
rightquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zowat de helft van het "Nederlandse" pils is in Begische handen
Ik ken hem niet maar moet toch niet slecht zijn als je Vermaelen en Vertonghen van die plek afhoudt, Van Buyten vind ik niet zo goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:31 schreef Decrease het volgende:
Volgens Twitter () komt Lombaerts straks naast Kompany in de basis terecht, Van Buyten eruit dus. Vermaelen of Vertonghen had nog beter geweest, maar Lombaerts is op zich ook gewoon een erg goeie CV.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:32 schreef essentieel het volgende:
[..]
right3 merken, waarvan er 2 kut zijn.
Lombaerts is een speler die mijns inziens redelijk onderschat wordt, voornamelijk omdat hij in Rusland speelt. Al maakt hij ook wel standaard zijn fouten, zoals in de vorige wedstrijd tegen Azerbeidzjan toen uit zijn verloren kopbalduel de enige kans (en doelpunt) voor de tegenpartij viel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken hem niet maar moet toch niet slecht zijn als je Vermaelen en Vertonghen van die plek afhoudt, Van Buyten vind ik niet zo goed
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:08 schreef essentieel het volgende:
[..]
Nee, dat is niet terecht. Belgisch bier is het meest overschatte bier ter wereld. Belgische bieren zijn vooral populair in België. Heineken bier kennen ze over heel de wereld .... dus beweren de misselijkmakende, arrogante Belgen dat de hele wereld geen smaak heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef BramKVO het volgende:
[..]
jezus man, is dat niet terecht dan ...
Nederlanders impopulairder dan Fransen? Dat lijkt me stug verder mag België van mij wel winnen vanavond hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:53 schreef lolcat8811 het volgende:
Nu ik dit topic zo eens lees, weet ik weer waarom Nederlanders in België (en Frankrijk!) zo onpopulair zijn.
Was laatst op een Frans forum (ben tweetalig), en daar is men tenminste respectvol en hoopt men dat België, na jarenlange afwezigheid, weer eens kan meedoen met een beloftevolle selectie.
Fransen zijn onpopulair over de hele wereld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:53 schreef lolcat8811 het volgende:
Nu ik dit topic zo eens lees, weet ik weer waarom Nederlanders in België (en Frankrijk!) zo onpopulair zijn.
Was laatst op een Frans forum (ben tweetalig), en daar is men tenminste respectvol en hoopt men dat België, na jarenlange afwezigheid, weer eens kan meedoen met een beloftevolle selectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |