wat is heerlijk, van der gijp?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:21 schreef Piebe het volgende:
Ik gun het ze wel. Die Belgen.
Is toch heerlijk man.
Jewel, maar was op dat moment een beetje het Feyenoord-verhaal, talentvolle jongens die op te jonge leeftijd de kar al moeten trekken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:21 schreef essentieel het volgende:
Hadden de Belgen dan geen talent lopen tijdens de afgelopen WK-kwalificatie btw?
Gewoon de Rode Duivels weer op een groot toernooi. Ondanks dat ze alleen in '80 en 86 echt iets hebben gepresteerd, horen ze er toch bij vind ik.quote:
Ze horen er wmb bij als ze zich weten te kwalificeren, René.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef Piebe het volgende:
[..]
Gewoon de Rode Duivels weer op een groot toernooi. Ondanks dat ze alleen in '80 en 86 echt iets hebben gepresteerd, horen ze er toch bij vind ik.
Een toernooi zonder de Belgen is toch anders.
Ze hebben ook nog steeds geen regeringquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:35 schreef voice-over het volgende:
Wat een schande voor mijn onbescheiden zuiderbuurtjes, ze zullen zich voor het 10e achtereenvolgende jaar niet weten te plaatsen voor een eindtoernooi.
Ze horen er totaal niet bij, anders kwalificeer je je wel een keer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef Piebe het volgende:
[..]
Gewoon de Rode Duivels weer op een groot toernooi. Ondanks dat ze alleen in '80 en 86 echt iets hebben gepresteerd, horen ze er toch bij vind ik.
Een toernooi zonder de Belgen is toch anders.
Tot aan 2002 ging dat regelmatig goed.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze horen er totaal niet bij, anders kwalificeer je je wel een keer.
Als er een plaats is op het veld waar de Belgische nationale ploeg er goed voor staat, is het wel de (centrale) verdediging.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:55 schreef voice-over het volgende:
Tegen de Turken zullen we weer zien hoe dramatisch slecht het gesteld is met de Belgische verdedigers.
Ok.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef Absurditeit het volgende:
Ik heb de selectie en het potentieel nog eens bestudeerd en ik denk dat ze in 2014 minimaal de halve finale van het WK gaan halen.
Nederland pakt 2012 en 2014 gewoon .quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:11 schreef Decrease het volgende:
Ik zit morgen in het stadion en hoop vooral een goeie match te zien. Er is de laatste wedstrijden zeker vooruitgang geboekt, Witsel bvb moet altijd starten. Ook als Fellaini terug is. Verder hoop ik op een glanspartij van Hazard. Bij hem, Defour en Alderweireld liggen de sleutels morgen.
Verder: hup Holland hup! Vorige WK's en EK's een vurig supporter!
Altijd fijn om te horen dat er Rode Duivels zijn die vurig supporter zijn. Wat vind je btw van Driesje Mertens?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:11 schreef Decrease het volgende:
Ik zit morgen in het stadion en hoop vooral een goeie match te zien. Er is de laatste wedstrijden zeker vooruitgang geboekt, Witsel bvb moet altijd starten. Ook als Fellaini terug is. Verder hoop ik op een glanspartij van Hazard. Bij hem, Defour en Alderweireld liggen de sleutels morgen.
Verder: hup Holland hup! Vorige WK's en EK's een vurig supporter!
laat je toch niet gek maken, hij zit gewoon te stoken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:14 schreef BramKVO het volgende:
[..]
zeg ik bewust. NL'ers (uit NL Limburg of Brabant bvb) leunen dichter aan bij de Belgische (Vlaamse) mentaliteit. Hollanders (van boven de moerdijk dus) worden in Vlaanderen (en heel vaak terecht) aanzien als arrogant. Daarom zeg ik dat het niet gekker moet worden, als Hollanders nu ook al (veelal te bescheiden) Belgen gaan verwijten dat ze arrogant zijn ...
Prachtige voetballer, zag 'm in Gent tegen Finland enorm gretig invallen. Mooi schot tegen de paal ook toen. Verder vrees ik dat hij weinig speelkansen gaat krijgen vanwege de moordende concurrentie op de flanken. Hij moet al zeker Hazard, Dembélé, Chadli en De Bruyne (hou die jongen de komende jaren goed in het oog!) voor zich dulden. Jammer. Hij is wel een fantastische wapen als impact-sub wat mij betreft.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:13 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Altijd fijn om te horen dat er Rode Duivels zijn die vurig supporter zijn. Wat vind je btw van Driesje Mertens?
Zou mooi zijn als hij nog een seizoen blijft. Als hij zich niet gek laat maken door allerlei transfergeruchten en zich gewoon concentreert op zijn spel, kan hij voor FCU van grote waarde zijn. Dat hebben we allemaal de eerste seizoenshelft bijv. kunnen zien. Als hij weggaat, dan voor een groot bedrag. Voor minder dan 6,5/7 miljoen laat Frans hem ook niet gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:27 schreef Blupp het volgende:
hier bij ons was hij wel heeel wisselvallig dit seizoen hoor, vooral laatste paar maanden weinig laten zien.. ik denk niet dat hij in zal vallen morgen.
Utrechtenaren die van zichzelf zeggen dat ze niet arrogant zijn ....quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef Blupp het volgende:
[..]
laat je toch niet gek maken, hij zit gewoon te stoken.
over die grens van arrogantie; Holland is arrogant, dwz Noord en Zuid Holland, dat klopt en dan vnl de grotere steden, maar wij hier in Utrecht bijvoorbeeld helemaal niet.
Ga dat kutland van je steunen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:46 schreef Kekster het volgende:
Belgie doet het bovengemiddeld in kwalificatie en de Hollanders zijn nu al bang om van ze te verliezen op het EK
Yep @ KETNET/Canvas.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat morgen gewoon op de Belgische TV? Dan ga ik wel kijken.
BramKVO zit zelf altijd te trollen, nu weer overigens. met z'n Nederlanders zijn bijna allemaal arrogant, en belgen bijna allemaal bescheiden. En dat Anderlecht eigenlijk van Ajax had moeten winnen en zoquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef Blupp het volgende:
[..]
over die grens van arrogantie; Holland is arrogant, dwz Noord en Zuid Holland, dat klopt en dan vnl de grotere steden, maar wij hier in Utrecht bijvoorbeeld helemaal niet.
ach ja, lekker een interview uit zijn context trekken en baseren op een titelzin van een journalist, goed bezig ...quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-2014-wereldkampioen
geen kat die hier zegt dat Belgie wereldkampioen wordt (ga nu snel nog eens een linkje halen naar dat ene interview met Leekensquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:44 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik ben van boven de Moerdijk dus als ik zeg dat Nederland - vice weltmeister en no. 2 van de FIFA-ranking - een goede kans heeft om in 2012 Europees kampioen te worden is dat niet arrogant maar reëel. Belgen daarentegen zijn ervan overtuigd dat zij met hun talenten wereldkampioen worden in 2014. En dat terwijl zij altijd verliezen van operette-teams uit Oost-Europa. Wie is er nou arrogant, domme Belg?
lees de vorige posts, dan weet je waarom ik Hollanders zei ! Trouwens, staan niet alle 'Nederlanders' "Holland Holland" en "Hup Holland Hup" te schreeuwen op een tornooi ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:18 schreef essentieel het volgende:
[..]
Nederlanders 'Hollanders' noemen... Typische schijtbelg.![]()
kan ik bevestigen, onlangs twee dagen in Utrecht geweest voor mijn werk, leuke tweedaagse gehad daarquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef Blupp het volgende:
[..]
Zo zijn Belgen, intens jaloers op Nederlanders.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:04 schreef Baker_Boy het volgende:
Wat wel vreemd/grappig is dat als Nederland en Belgie tegelijk op een groot toernooi staan de -meeste- Nederlanders hopen dat Belgie het goed doet en de -meeste- Belgen hopen dat Nederland er snel uit ligt. (dit is overigens bij Nederland en Turkije andersom)
met alle respect, maar hoeveel Belgen maakten tijdens het voorbije WK niet de overstap naar NL (Maastricht, Breda, Sluis, ...) om voor Oranje te supporteren ? Echt wel veel hoor. Er stond nog een volledig artikel over in een Belgische krant toen, dat meer en meer Belgen Nederland steunden op het WK 2010.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:04 schreef Baker_Boy het volgende:
Wat wel vreemd/grappig is dat als Nederland en Belgie tegelijk op een groot toernooi staan de -meeste- Nederlanders hopen dat Belgie het goed doet en de -meeste- Belgen hopen dat Nederland er snel uit ligt. (dit is overigens bij Nederland en Turkije andersom)
je hoeft geen medelijden te hebben, toch lief van je :pquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:08 schreef voice-over het volgende:
[..]
Zo zijn Belgen, intens jaloers op Nederlanders.
Dat is eigenlijk best wel fijn in ieder geval beter dat dat Belgen medelijden met ons hebben zoals wij medelijden met hun hebben.
Wie zegt dat ie bang is,ze doen het nooit bovengemiddeld,de finale wordt gewoon nederland-spanjequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:46 schreef Kekster het volgende:
Belgie doet het bovengemiddeld in kwalificatie en de Hollanders zijn nu al bang om van ze te verliezen op het EK
Er studeren veel Nederlanders in Belgie omdat de studiekosten daar veel lager zijn. Jullie leiden - op kosten van de Belgische belastingbetaler - Nederlanders op die bij ons zijn mislukt. Het kost de Nederlandse belastingbetaler niks. Wees er maar trots op.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:33 schreef BramKVO het volgende:
[..]
je hoeft geen medelijden te hebben, toch lief van je :p
Enfin, en nu eens over serieuze zaken praten ... :
Het wordt een close game, denk ik. De Turken missen dan wel Altintop en Sahin, Belgie moet het ook rooien zonder Dembele, Lukaku en Fellaini. Ik gok en hoop op een 2-1.
ps: er moet me toch nog iets van het hartWaarom altijd die domme Belgen?
Het is toch bewezen dat het Belgische (of Vlaamse, zo je wil) schoolsysteem één van de meest kwalitatieve van Europa (wereld) is ? Waarom komen zoveel NL'ers in Belgie (ga maar eens naar Leuven bvb) studeren? En spreken de Vlamingen niet de meeste vreemde talen in Europa? Het zal er niet ver naast zijn alleszins ...
Soit, dit geheel terzijde natuurlijk :p
CL-tijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:46 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoop dat de Belgen winnen. Hoe laat begint het ?
Lees reacties op sites zoals HLN.be en je weet dat het anders zit. Hoe de Vlaamse pers het afgelopen WK zat te zuigen was weerzinwekkend. Het onderstaande artikel is exemplarisch.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
met alle respect, maar hoeveel Belgen maakten tijdens het voorbije WK niet de overstap naar NL (Maastricht, Breda, Sluis, ...) om voor Oranje te supporteren ? Echt wel veel hoor. Er stond nog een volledig artikel over in een Belgische krant toen, dat meer en meer Belgen Nederland steunden op het WK 2010.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Mij maakt het niet wie Europees kampioen wordt. Zolang Turkije maar van België wint, kan voor mij het aanstaande EK niet meer stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |