Je kwam hier posten, toen je aan m'n pik zat!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe komt dit in mijn postgeschiedenis? Wie heeft mij GHB gegeven?
Geen wonder dat ik er niets meer van kan voelen noch kan herinneren!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je kwam hier posten, toen je aan m'n pik zat!
wel verdacht als een geestelijke zo met complimentjes strooitquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik er niets meer van kan voelen noch kan herinneren!
vind je dat leuk, alleen naar de bios? Ik ging maandag alleen naar het theater.. En vond het maar niks.. Misschien kwam het door het stuk!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Ultieme enig kind dag!
uitslapen, dansen kijken in bed, film lijken op balkon, hamburgers met ananas, kaas en bacon bakken en nu alleen naar de bios voor x-men.
Oooh.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nee ik trek me gewoon te veel aan wat andere zouden kunnen denken
Naar theater lijkt me ook erger dan naar de bios.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vind je dat leuk, alleen naar de bios? Ik ging maandag alleen naar het theater.. En vond het maar niks.. Misschien kwam het door het stuk!
Vandaag de eerste dagquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Is x-men al in de bios?godver ik loop echt achter t.t
Als het interessante inhoud is, dan reageren mensen welquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:22 schreef gastwatdefok het volgende:
altijd zo fijn dat niemand behalve L-A en Breezerslet (soms) reageert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |