Ik zou lukraak Achtse Barrier, Blixembosch en 't Hofke hebben gegokt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Juist. Waarschijnlijk bedoelde je Tongelre met je andere antwoord. Verder is Woensel officieel onderverdeeld in 2 stadsdelen (Noord & Zuid).
Dat zijn allemaal geen stadsdelen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou lukraak Achtse Barrier, Blixembosch en 't Hofke hebben gegokt.
Kijken waar de stadsbus naartoe gaat heeft zijn voordelen...
Centrum is 3.quote:
Stand #2225:quote:
Oh, dat programma is er ook nog ja. Ik dacht eigenlijk aan 5 in 't land, maar als ik wiki zo even snel lees, lijkt Editie NL wel zo'n beetje het zelfde niveau te zijn.quote:
De opvolger 4 in het Land bleef er ook kort op. Zat er alleen om SBS6 te frustreren.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:48 schreef MREn het volgende:
[..]
Oh, dat programma is er ook nog ja. Ik dacht eigenlijk aan 5 in 't land, maar als ik wiki zo even snel lees, lijkt Editie NL wel zo'n beetje het zelfde niveau te zijn.
Jup.quote:
Dat geld kan nu mooi naar Foppe toe.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:57 schreef MREn het volgende:
en dat eilandje is daar aardig door binnengelopen tijdens de dotcomhype geloof ik
Nee want het is niet goedquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Gordon is ermee gekapt na die concerten eind mei?
Anders weet ik het niet.
Nop, zo heet de gehele lijn tussen Elst en Dordrecht.quote:
Dat is wat ik zocht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:05 schreef MREn het volgende:
hoewel Arriva er Merwede-Lingelijn van heeft gemaakt
Ja, het stuk tussen Geldermalsen en Dordrecht dus ook?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nop, zo heet de gehele lijn tussen Elst en Dordrecht.
Zo zou je het idd kunnen bekijken, ik had de vraagstelling enigszins moeten aanpassen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:08 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja, het stuk tussen Geldermalsen en Dordrecht dus ook?
De snelweg tussen Utrecht en Den Bosch heet ook A2, ook al loopt dat ding van Eijsden naar Amsterdam
Er was er nog één. Hint:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |