positief denken!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Fysio zei dat het wel een jaar kan duren voordat ik weer normaal pijnvrij stukken kan lopen.
En de stoelgang ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:54 schreef Ole het volgende:
[..]
positief denken!
vandaag ging het minder.. Morgen toch stoel mee naar het werk. De gang door haal ik niet
Inmiddels bijna 13 jaar gaat het op en af.quote:
lig alweer twee dagen. Zit er gewoon ff doorheen, fysiek en mentaal. Gaat over paar dagen vast beter.quote:
Heb ik ook vaak hoor. De muren komen op mij en ik mis allerlei leuke dingen zoals feestjes, festivals, verjaardagen, barbecues, kroegtochten en zo kan ik wel even doorgaan. Maar dat is ook gelijk mijn motivatie om veel te blijven oefenen, zodat ik snel weer op de been ben.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef Ole het volgende:
[..]
lig alweer twee dagen. Zit er gewoon ff doorheen, fysiek en mentaal. Gaat over paar dagen vast beter.
50 m. Hoezoquote:
scheelt behoorlijk idd. Andets was ik nu zwaar depri geweest.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan valt het probleem allemaal wel mee.
Hometrainer als in zijnde fiets? Daar heb ik afgelopen donderdag 6 km op gefietst...quote:Op zondag 10 juli 2011 23:35 schreef Ole het volgende:
750m red ik niet hoor!had al moeite met 1000m op de hometrainer. Bovendien zijn de straten hier te slecht.
fiets jaquote:Op maandag 11 juli 2011 01:26 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Hometrainer als in zijnde fiets? Daar heb ik afgelopen donderdag 6 km op gefietst...
jawel, maar heb.gewoon teveel gewerkt vorige week. Weer terug bij afquote:Op maandag 11 juli 2011 02:23 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Krijg je wel voldoende oefeningen van de fysio?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |