Mocht ik ook van de chirurg en nu (8 weken nadat het gips er af ging) loop ik weer helemaal normaal, is de fysio onder de indruk van mijn herstel, heb ik geen pijn meer en is de bewegelijkhwid weer zoals ie was.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:58 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Gisteren zat er in de wachtkamer iemand waarvan de schroeven waren gebroken, omdat hij na 6 weken vol ging belasten... Hij is nu al ruim 3 maanden verder na de eerste breuk en nog niks opgeschoten...
Maar jij kan je voet gewoon normaal buigen en bewegen?
Mooi toch dat je in een dorp woont ole. Alles dicht in de buurt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:21 schreef Ole het volgende:
Gister 200 m gelopen met krukken, Dat was dus iets teveel![]()
Nou ja, zie het straks wel bij de fysio. Is hier 100 m vandaan, maar ga toch echt weer met de rolstoel
het beste dorp waar ik ooit heb gewoond. Alles in een straal van 200 mquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi toch dat je in een dorp woont ole. Alles dicht in de buurt.
Ja die zak doperwten had ik ook al bedacht! Had laatst iets anders uit de vriezer, maar was niet ideaalquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Koelen is altijd goed. Ik regel straks een zak doperwten uit de diepvries. Wel koelen en niet bevriezen, dus met een handdoek ertussen.
Merk jij ook dat je achillespees te kort is geworden? Dat je je voet niet helemaal kan doorbuigen?
Wel maanden hoor! Maar na een week of 7 is als het goed is de mobiliteit weer aanvaardbaar. Ik heb in principe een jaar fysiotherapie!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:35 schreef rubje het volgende:
Altijd vervelend dit soort zaken.Begrijp ik het nou goed dat het dus geen maanden revalidatie wordt maar eerder een aantal weken?
Verschilt van persoon tot persoon. Van de fitheid voor de breuk, de kwaliteit van het bot, waar de breuk precies zit etc.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:35 schreef rubje het volgende:
Altijd vervelend dit soort zaken.Begrijp ik het nou goed dat het dus geen maanden revalidatie wordt maar eerder een aantal weken?
Je bent ook niet te vervangenquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:24 schreef Ole het volgende:
Kantoorwerk doe ik nu in feite ook.
Maar staan voor de klas kan echt nog niet. Wordt me ook zwaar afgeraden door de fysio.
Morgen met taxi naar het werk, Dan is het vakantie, wat kosten voor de werkgever betreft komen ze er bij mij goed vanaf. Ze hebben geen vervanger voor me hoeven inhuren.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |