Opgeilen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:37 schreef roro1980 het volgende:
Nou kijk als die persoon niet weet hoe hij hiermee moet omgaan, tenminste dat denk ik ervan.
Dat hij niet goed weet hoe hij hiermee verder moet.
Hij heeft n drukke baan en zegt wel op zoek te zijn naar een serieuze relatie dus ik vind t nogal verwarrend dat hij toch afstandelijk blijft.....
Heb 1 x gedate in real life maar wel langer mailcontact gehad duss... we kennen elkaar al wat langer dan alleen die ene date.
Hoe kan ik hem over die drempel halen ??
Niet, als hij interesse heeft dan reageert hij wel. Je kunt hem niet dwingen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:37 schreef roro1980 het volgende:
Hij is niet geïnteresseerd in je geloof me.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:37 schreef roro1980 het volgende:
Nou kijk als die persoon niet weet hoe hij hiermee moet omgaan, tenminste dat denk ik ervan.
Dat hij niet goed weet hoe hij hiermee verder moet.
Hij heeft n drukke baan en zegt wel op zoek te zijn naar een serieuze relatie dus ik vind t nogal verwarrend dat hij toch afstandelijk blijft.....
Heb 1 x gedate in real life maar wel langer mailcontact gehad duss... we kennen elkaar al wat langer dan alleen die ene date.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet, als hij interesse heeft dan reageert hij wel. Je kunt hem niet dwingen.
ooit wel eens een interview met een topsporter gezien?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:29 schreef AgLarrr het volgende:
Gevalletje "He's just nog that into you". Die gast is echt niet compleet debiel omdat hij topsport gedaan heeft. Als 'ie je ziet zitten maakt hij er -ervaring of niet- op één of andere manier echt wel meer werk van. Wat hij nu doet is de zaak beleefd dood laten bloeden.
Take your loss.
Als hij jou ook leuk zou vinden dan zou hij sowieso weer met jou willen afspreken. Dat staat los van een drukke baan hebben of weinig ervaring.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:29 schreef roro1980 het volgende:
Maar wil nu een 2 e keer afspreken maar hij houdt steeds de boot af....sms-ed alleen 1x per dag en dan alleen over wat algemeens (werk) sluit wel af met kus of een x.
heb m al uitgevraagd maar reageerd hij niet op.....
wat te doen ?
Ik denk dat 'ie gewoon geen interesse heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:37 schreef roro1980 het volgende:
Dit denk ik ook. Een tweede date heeft wat mij betreft weinig te maken met geen eerdere relaties. Als hij nog een keer zou willen afspreken dan reageerde hij vast wel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:03 schreef contagiouscotton het volgende:
Volgens mij vul je gewoon voor hem in dat hij niet weet hoe hij verder moet handelen maar t ziet ernaar uit dat hij simpelweg geen interesse heeft.. Next!
Nouja, ik krijg een behoorlijke slappe van al die spelfouten.quote:
Wat een onzin. Bij de olympische spelen worden gratis condooms uitgereikt omdat ze daar met elkaar helemaal losgaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:27 schreef thabit het volgende:
Tja, 't is algemeen bekend dat topsporters vaak helemaal niet in relaties of seks geïnteresseerd zijn; het hele wereldbeeld van die lui is beperkt tot hun sport.
Al dan niet vreemdgaan is geen kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:41 schreef jstrike het volgende:
daarentegen hoef je echt niet bang te zijn dat ie vreemd gaat, want ze hebben zo weinig tijd dat het gewoon bijna onmogelijk is.
Ik wed dat de ballenjongens daar meer gebruik van maken dan de tennissers.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bij de olympische spelen worden gratis condooms uitgereikt omdat ze daar met elkaar helemaal losgaan.
Hoe lang kende je hem voordat jullie op date gingen?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:59 schreef roro1980 het volgende:
Ik wacht het nog n paar dagen af en als t niet veranderd ga ik hem er gewoon om vragen.
vriendschappelijk doorgaan of gaan we wat opbouwen onderhand......
Heb voor mezelf hints gegeven zal ik hem ook vertellen.
Dit, je kan als je hem echt zo leuk vind hem heel direct vragen om een date, maar als hij er omheen blijft draaien is mijn tip gewoon, houd er over op, begin er niet meer over en zoek ook vooral geen contact meer met hem / sms hem niet terug. Als hij dan niet bijdraait en toch meer contact met je zoekt dan het gebrekkige wat je nu krijgt en klaarblijkelijk te weinig vindt, dan wordt het ook niets en zal je iets anders moeten zoeken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:31 schreef Supersoep het volgende:
Als hij niet reageert op je vraag om uit te gaan, dan is hij nogal onbeschoft, ook al heeft hij zelf geen interesse.
Zoek maar iets anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |