abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97615207
\Heb nu iemand die ik leuk vind maar die persoon heeft nooit eerder een serieuze relatie gehad.
Persoon heeft heel lang aan de top gespeeld met diverse sporten...vandaar dat relaties altijd in de ijskast stonden.

Heb nu 1 x afgeproken en hij was heel erg leuk, goed gesprek leuke momenten gehad.
Geen stiltes geweest enzo.

Maar wil nu een 2 e keer afspreken maar hij houdt steeds de boot af....sms-ed alleen 1x per dag en dan alleen over wat algemeens (werk) sluit wel af met kus of een x.
heb m al uitgevraagd maar reageerd hij niet op.....
wat te doen ?

Ik vind hem echt leuk maar weet niet goed hoe hiermee om te gaan.
Dit is wel iemand waar ik een relatie mee zie (toekomstperspectief).
maar hij blijft n beetje afstandelijk.
pi_97615267
Als hij niet reageert op je vraag om uit te gaan, dan is hij nogal onbeschoft, ook al heeft hij zelf geen interesse.

Zoek maar iets anders.
Ron Paul 2012
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:32:10 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_97615302
Je hebt één keer met hem ge-date, hij laat weinig van zich horen en jij bent al direct een relatie aan het overwegen?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_97615440
Nou kijk als die persoon niet weet hoe hij hiermee moet omgaan, tenminste dat denk ik ervan.
Dat hij niet goed weet hoe hij hiermee verder moet.
Hij heeft n drukke baan en zegt wel op zoek te zijn naar een serieuze relatie dus ik vind t nogal verwarrend dat hij toch afstandelijk blijft.....
Heb 1 x gedate in real life maar wel langer mailcontact gehad duss... we kennen elkaar al wat langer dan alleen die ene date.

Hoe kan ik hem over die drempel halen ??
pi_97615528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:37 schreef roro1980 het volgende:
Nou kijk als die persoon niet weet hoe hij hiermee moet omgaan, tenminste dat denk ik ervan.
Hij heeft n drukke baan en zegt wel op zoek te zijn naar een serieuze relatie dus ik vind t nogal verwarrend dat hij toch afstandelijk blijft.....
Heb 1 x gedate in real life maar wel langer mailcontact gehad duss... we kennen elkaar al wat langer dan alleen die ene date.

Opgeilen.
Ron Paul 2012
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:42:04 #6
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_97615586
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:40 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Opgeilen.
Sad but true :')
  Moderator donderdag 2 juni 2011 @ 11:42:15 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_97615590
quote:

Niet, als hij interesse heeft dan reageert hij wel. Je kunt hem niet dwingen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97615646
ok tnx for the tips...ik wacht wel op reactie van hem..... laat hem ook maar moeite doen.
pi_97616076
quote:

Hij is niet geïnteresseerd in je geloof me.
Hij weet toch wel hoe hij een smsje moet beantwoorden. :') :') :') :') :')
pi_97616438
quote:
99s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet, als hij interesse heeft dan reageert hij wel. Je kunt hem niet dwingen.
;)

Wat kennen sommige vrouwen mannen toch slecht.

Als een man je echt niks vind, dan zal je hem inderdaad niet kunnen dwingen. Maar als een man ambivalent tegenover je is, betekent het alleen maar dat je niet genoeg doet. :D
  donderdag 2 juni 2011 @ 12:29:05 #11
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_97616909
Gevalletje "He's just nog that into you". Die gast is echt niet compleet debiel omdat hij topsport gedaan heeft :'). Als 'ie je ziet zitten maakt hij er -ervaring of niet- op één of andere manier echt wel meer werk van. Wat hij nu doet is de zaak beleefd dood laten bloeden.

Take your loss.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_97617105
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:29 schreef AgLarrr het volgende:
Gevalletje "He's just nog that into you". Die gast is echt niet compleet debiel omdat hij topsport gedaan heeft :'). Als 'ie je ziet zitten maakt hij er -ervaring of niet- op één of andere manier echt wel meer werk van. Wat hij nu doet is de zaak beleefd dood laten bloeden.

Take your loss.
ooit wel eens een interview met een topsporter gezien? :P
Doe eens lief!
pi_97617218
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:29 schreef roro1980 het volgende:
Maar wil nu een 2 e keer afspreken maar hij houdt steeds de boot af....sms-ed alleen 1x per dag en dan alleen over wat algemeens (werk) sluit wel af met kus of een x.
heb m al uitgevraagd maar reageerd hij niet op.....
wat te doen ?
Als hij jou ook leuk zou vinden dan zou hij sowieso weer met jou willen afspreken. Dat staat los van een drukke baan hebben of weinig ervaring.

Sms-en kan wel storend zijn tijdens werktijd, maar dan zou hij 's avonds alsnog meer laten horen (en bellen!).. dus tsja, ik vrees dat dit hem gewoon niet word voor jou.

PS: Waarom bel je hem niet eens? Dan wordt het vrij snel duidelijk..
Shit happens.
pi_97617426
Umm dat iemand geen serieuze relatie heeft gehad wil nog niet zeggen dat hij scharrelt. En als iemand geen 2e keer af wil spreken, dan vond die je schijnbaar niet leuk genoeg voor een vervolg, gewoon geen tijd meer in steken en op naar de volgende.
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:01:45 #15
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97617789
quote:
Ik denk dat 'ie gewoon geen interesse heeft.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97617836
Volgens mij vul je gewoon voor hem in dat hij niet weet hoe hij verder moet handelen maar t ziet ernaar uit dat hij simpelweg geen interesse heeft.. Next!
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:28:02 #17
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_97618436
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:03 schreef contagiouscotton het volgende:
Volgens mij vul je gewoon voor hem in dat hij niet weet hoe hij verder moet handelen maar t ziet ernaar uit dat hij simpelweg geen interesse heeft.. Next!
Dit denk ik ook. Een tweede date heeft wat mij betreft weinig te maken met geen eerdere relaties. Als hij nog een keer zou willen afspreken dan reageerde hij vast wel.
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:28:22 #18
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_97618448

[ Bericht 100% gewijzigd door Alouette op 02-06-2011 13:30:53 ]
pi_97620625
Wat zegt je buik gevoel? Is hij into you? Zou hij dan slechts 1 sms per dag sturen? .... Zou zijn interesse in jou zo groot zijn dat hij slechts over werk moet smsen? Pfft.. :)

Hoe leuk deze persoon ook is, ik zou er niet teveel van verwachten, kwets je jezelf alleen maar mee uiteindelijk.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_97620709
Mischien ga eens in op zijn sms waar het over gaat? Kijken of je dan wat terug krijgt.
pi_97625177
Sjezus zeg, het is toch geen zelfbouwkast met gebruiksaanwijzing?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:29 schreef roro1980 het volgende:
wat te doen ?
Nouja, ik krijg een behoorlijke slappe van al die spelfouten.

En verder wek je de suggestie dat ie een soort debiel is omdat hij
onzeker gedrag vertoont vanwege niet behaalde resultaten uit het verleden.
pi_97625298
Tja, 't is algemeen bekend dat topsporters vaak helemaal niet in relaties of seks geïnteresseerd zijn; het hele wereldbeeld van die lui is beperkt tot hun sport.
pi_97646454
ligt eraan welke topsport, maar dat is echt een kwestie van plannen voor die lui om iets te doen. Als het seizoen begint dan is het vaak 7 keer per week trainen en zo'n beetje alles om de sport heen plannen.

Das niet slecht, of goed, dat is gewoon iets waar je mee rekening moet houden. Het schema van zo'n persoon is namelijk erg krap en hij kan dan gewoon niet heel makkelijk dates inplannen zoals een normaal persoon dat kan.

daarentegen hoef je echt niet bang te zijn dat ie vreemd gaat, want ze hebben zo weinig tijd dat het gewoon bijna onmogelijk is.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:05:06 #24
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97649561
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:27 schreef thabit het volgende:
Tja, 't is algemeen bekend dat topsporters vaak helemaal niet in relaties of seks geïnteresseerd zijn; het hele wereldbeeld van die lui is beperkt tot hun sport.
Wat een onzin. Bij de olympische spelen worden gratis condooms uitgereikt omdat ze daar met elkaar helemaal losgaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 02:41 schreef jstrike het volgende:
daarentegen hoef je echt niet bang te zijn dat ie vreemd gaat, want ze hebben zo weinig tijd dat het gewoon bijna onmogelijk is.
Al dan niet vreemdgaan is geen kwestie van tijd.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97651362
Hij is verlegen :P
Had ik ook, vroeger. Alle signalen van vrouwen negeren, want ze konden mij immers toch niet leuk vinden? En ik voelde me ook niet direct vertrouwd met lichamelijk contact zoeken. Ik had geen idee hoe ik iets dergelijks aan moest pakken.
Om mijn frustraties af te reageren deed ik heel fanatiek aan allerlei vechtsporten. Ja, dat concept begreep ik wel...
De oplossing: Gewoon initiatief nemen! Jij prikt een datum en duldt geen tegenspraak. Hij moet even over een drempel heen.
pi_97663283
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat een onzin. Bij de olympische spelen worden gratis condooms uitgereikt omdat ze daar met elkaar helemaal losgaan.
Ik wed dat de ballenjongens daar meer gebruik van maken dan de tennissers.
pi_97734530
Ik wacht het nog n paar dagen af en als t niet veranderd ga ik hem er gewoon om vragen.
vriendschappelijk doorgaan of gaan we wat opbouwen onderhand......
Heb voor mezelf hints gegeven zal ik hem ook vertellen.
  zondag 5 juni 2011 @ 14:27:52 #28
342374 contagiouscotton
I'm contagious
pi_97735752
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:59 schreef roro1980 het volgende:
Ik wacht het nog n paar dagen af en als t niet veranderd ga ik hem er gewoon om vragen.
vriendschappelijk doorgaan of gaan we wat opbouwen onderhand......
Heb voor mezelf hints gegeven zal ik hem ook vertellen.
Hoe lang kende je hem voordat jullie op date gingen?
pi_97735843
joh wil jezelf echt in de positie zetten dat je gaat smeken om een date ?? Zo komt het namelijk over.
Hij heeft schijnbaar niet zoveel interesse als je dacht en ga gewoon verder en richt je op andere kerels en als die wel wat wilde had die maar wat harder zijn best moeten doen hoor.
  zondag 5 juni 2011 @ 18:44:40 #30
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_97747938
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:31 schreef Supersoep het volgende:
Als hij niet reageert op je vraag om uit te gaan, dan is hij nogal onbeschoft, ook al heeft hij zelf geen interesse.

Zoek maar iets anders.
Dit, je kan als je hem echt zo leuk vind hem heel direct vragen om een date, maar als hij er omheen blijft draaien is mijn tip gewoon, houd er over op, begin er niet meer over en zoek ook vooral geen contact meer met hem / sms hem niet terug. Als hij dan niet bijdraait en toch meer contact met je zoekt dan het gebrekkige wat je nu krijgt en klaarblijkelijk te weinig vindt, dan wordt het ook niets en zal je iets anders moeten zoeken.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')