Nog een keer!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, Teletubbies kom maar gauw!
ok laten we opzoeken wat er over de pa van Maxima, Mabel en Samaranch op wiki staat. Het is allemaal waarquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:14 schreef Etcetera het volgende:
Op Wikipedia staat dat dat meer een heuvel is. En Wikipedia heeft áltijd gelijk natuurlijk.
Veel succes!quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ok laten we opzoeken wat er over de pa van Maxima, Mabel en Samaranch op wiki staat. Het is allemaal waar
Jammer..... Had altijd leuke programma'squote:
Nee dat is mijn standaard PIquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En jij vond dat zo een klootzak dat je maar een smiley naast het bericht plaatst ?
Daar is 'ie nog een beetje te jong voorquote:
misschien moet ik die tijd gebruiken om te leren typen, teringquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
gaat niet door, een van de personen met een auto had opeens iets tussen komends. W egaan nu zaterdag. Bijna iedereen hier is al weg,, het schooljaar is klaar dus we hebben alleeee tijd
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
misschien moet ik die tijd gebruiken om te leren typen, tering
Niet meer. Ik trek net een biertje open.quote:
Ach, het valt wel meequote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:13 schreef Soempie het volgende:
IARL, balen van het werken, maar nog een dagje en dan heb je ook weekend. Hoe staat het met het huis?
Ik zie een nobele taak voor onze SC-ers uit regio Amsterdam om met vleeslollies en bloedworst langs te gaan daar...quote:Hoertjes op de Wallen lijden honger
Hoertjes lijden honger. Prostituees op de Wallen in Amsterdam verdienen de laatste maanden zo slecht, dat er op kleine schaal voedselpakketten worden verspreid.
Meerdere instanties trekken aan de bel, schrijft Sp!ts. 'Er ontstaan schrijnende situaties, vrouwen liggen bijvoorbeeld de hele dag in bed te werken, maar slapen 's avonds op straat'', zegt Frits Rouvoet van stichting Blood 'n Fire.
Volgens vakbond Rode Draad verdienen de dames van plezier steeds minder door de vele regels die de gemeente stelt. Ook zijn de klanten zuiniger geworden. Ze onderhandelen steeds vaker over de prijs. (ANP/Redactie)
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:40 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zie een nobele taak voor onze SC-ers uit regio Amsterdam om met vleeslollies en bloedworst langs te gaan daar...
Ah, dank voor de tip, was nog niet zeker of ik deze wel wilde gaan zien. Wellicht over 2 weekjes als we de bachelorparty van broer D. doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:43 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren naar X-Men: First Class geweest met Mr. Etcie en een vriendin, was gezelligGoede film ook wel.
We doen onze best. We proberen zo breed mogelijk mee te geven. Grappig is dat hij The Cult wel goed vond. En we zagen hem af en toe met zn been meebewegen op de muziek..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:35 schreef Soempie het volgende:
Twan krijgt in elk geval jullie goede muzieksmaak mee.
We hebben 2 kaartjes, ik kan dus mee. Als het goed is, komen mn schoonouders dat weekend hier om op Lennon te passen. Twan is dan bij zn vader.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:35 schreef Soempie het volgende:
Tof dat Twan het ook leuk vindt. Hoe is het dit jaar voor jullie met LL? Kun je mee?
Etcie op Fabebookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:00 schreef MadMaster het volgende:
En wat heb ik hier gemist de afgelopen 2 weken?
Klinkt leuk!quote:Schotland was top, ondanks het bizarre weer soms (windkracht 12 en zeilen gaan niet samen...), vele whiskies geslobberd en gekocht (24 flessen
), ook veel distilleerderijen bezocht en vele mijlen over het vasteland gecrossed.
Als jullie ooit die kant op verhuizen, houden we een whiskymeet bij jullie thuis!quote:In augustus waarschijnlijk weer die kant op en misschien, heel misschien, verhuizen we ooit die kant nog wel eens op...
Ik zal m'n broertje S. vragen, die doet regelmatig bardiensten in P60quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:28 schreef MadMaster het volgende:
Volgende week vrijdag in P60, Amstelveen:
Wie gaat er mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |