Waaaaatquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee, ik chat ergens, en vraagt een gozer, zomaar uit t niets..
Stel Je voor iemand staat op een Halve meter afstand voor jou en Schiet jou zo met een Desert Eagle.50AE Gun Door je voorhoofd heen wat gebeurt er dan in detail precies?
Wopquote:
Waar chat je, gangs 'r us?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Stel Je voor iemand staat op een Halve meter afstand voor jou en Schiet jou zo met een Desert Eagle.50AE Gun Door je voorhoofd heen wat gebeurt er dan in detail precies?
dan spat het koppie uit elkaar denk ik, bloed overal en hersens her en derquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:55 schreef PatriQue89 het volgende:
WTF?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, dan schiet iemand mij zo met een Desert Eagle.50Ae Gun door mijn prachtige voorhoofd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Eerst een dinertje!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godver, trouw me, ik wil je kinderen baren.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godver, trouw me, ik wil je kinderen baren.
Ja bij mijquote:
HAHAquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja kom je ook?
De trein naar Schiedam is mooi
Je weet het schat!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jééézus, ben jij er zo één?
Laat dan maar zitten.
Dat is wel een beetje dom van haar jaquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja kom je ook?
De trein naar Schiedam is mooi
Gewoon niet slapenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef Kally het volgende:
Maar als ik nu al tel heb ik meer luchtbedden nodig
vertel waar nemen ze je anders mee uit eten??quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef Bellatrix het volgende:
En inderdaad, de FEBO zou een upgrade zijn als je ziet waar ze me normaal naar toe nemen.
Een groter huis, zou ook hendig sjiek zijn !quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef Kally het volgende:
Maar als ik nu al tel heb ik meer luchtbedden nodig
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je stond voor een sprinter en moest mij whatsappen of het een trein was
Ja ga jij een afwerkplaats zoeken, word ik je pimpquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een groter huis, zou ook hendig sjiek zijn !
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja straks was het de ijstrein ofzo
Sjef Trekhaak's eetparadijs, dat werk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vertel waar nemen ze je anders mee uit eten??
Met plastic bloemenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sjef Trekhaak's eetparadijs, dat werk.
jullie hebben toch de keileweg kon ik je ook wel vertellen hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ga jij een afwerkplaats zoeken, word ik je pimp
Sinds ik hier post koop ik elke week een familiepakket slipjes, no problemo dus!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan kóken voor je, dat wil je niet weten. Je hebt spontaan schone slipjes nodig.
hahaha nooit van gehoord maar de naam zegt al genoegquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sjef Trekhaak's eetparadijs, dat werk.
Die is niet meerquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jullie hebben toch de keileweg kon ik je ook wel vertellen hoor
Gewoon zuipen tot je in coma raaktquote:
Gaytopic in General chat, waar Erik ook post! En doe ook in het lesbeau topique!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:03 schreef PatriQue89 het volgende:
benny, waar zit de gay afdeling nog maar op fok?
1 oktoberquote:
Dit is half sexy, half curieus.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sinds ik hier post koop ik elke week een familiepakket slipjes, no problemo dus!
quote:
Ik weet het echt niet, al die junkhoerenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is de BiBobwet daar ook al langs geweest
Met slapen, anders ben jij al weer weg voor het begint met jou treinreisquote:
triest nou ons eerste BBQ gesprek gaat over de afwerkplekken in de grote sten, kunnen we lekker diep gaanquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, al die junkhoeren
Ja hij heeft hem niet voor niets roze gemaaktquote:
Uhm gaan we diep?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
triest nou ons eerste BBQ gesprek gaat over de afwerkplekken in de grote sten, kunnen we lekker diep gaan
True, true.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:05 schreef Kally het volgende:
Met slapen, anders ben jij al weer weg voor het begint met jou treinreis
Schat ik hou echt van je maar wil je nu ophouden me met soep te vergelijkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:06 schreef charmed_angel het volgende:
Heel de woonkamer van soep is straks alleen maar luchtbed
Ik zie ook alleen maar het les topic.quote:
ik schreef echt siepquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat ik hou echt van je maar wil je nu ophouden me met soep te vergelijken
Ik las aambeien delenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:08 schreef iBenny het volgende:
Pat, in ONZ....
[HOMO] #2979 Aardbeien delen :9.
Jij bent rozequote:
quote:
quote:
Achjaa.. de flikkers zijn weer onzin natuurlijk, en die vieze potten mogen in gcquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:08 schreef iBenny het volgende:
Pat, in ONZ....
[HOMO] #2979 Aardbeien delen :9.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:10 schreef Renesite het volgende:
Ow, vet hendig. Ekte relnichten zijn nu roze.
Ik heb nu dus een hilarische anekdote, maar ik krijg dat spellingtechnisch niet meer voor elkaarquote:
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Achjaa.. de flikkers zijn weer onzin natuurlijk, en die vieze potten mogen in gc
Te dronkah?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nu dus een hilarische anekdote, maar ik krijg dat spellingtechnisch niet meer voor elkaar
Omdat ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:10 schreef Renesite het volgende:
Ow, vet hendig. Ekte relnichten zijn nu roze.
Nee, maar ik zat vandaag met m'n hoofd nog wel in Sprinter treinstel 2970quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Je zat nog met een eerder topic van vandaag in je hoofd?
Aambeien.
Lees de TTquote:
Moed in drinken is altijd goed.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ging die woensdagavond echt véél te heldhaftig in.
Er komt een tijd dat je ze gaat noteren en wacht dat je een keer in een treinstel zit waar je eerder in gezeten hebt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:12 schreef remlof het volgende:
Nee, maar ik zat vandaag met m'n hoofd nog wel in Sprinter treinstel 2970
Om af te spreken om naar deze meet te gaanquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, waar had ik moed voor nodig!?
Iets met studeren en school en zo. Iets wat ik nu ondertussen al 6 jaar doequote:
Dat doe ik zeaux.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om af te spreken om naar deze meet te gaan
Nee meetquote:
Zit je weer aan de wodka sju?quote:
Omgquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Er komt een tijd dat je ze gaat noteren en wacht dat je een keer in een treinstel zit waar je eerder in gezeten hebt.
Zo is het treinenspotten bij mij ook begonnnen begin deze eeuw.
Net zo lekkurrr!quote:
Ah ok!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Iets met studeren en school en zo. Iets wat ik nu ondertussen al 6 jaar doeExcluus mijn middelbare school tijd
Nee!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik nou serieus de enige die naar alles behálve de treinnummers kijkt als ik onderweg ben?
quote:
Ga jij nog iets met je denkcapaciteit doen next year?quote:
nee hoor ik kijk niet eens naar treinenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik nou serieus de enige die naar alles behálve de treinnummers kijkt als ik onderweg ben?
Kijk maar uit op spoorwegovergangen dan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor ik kijk niet eens naar treinen
Klopt. Ik scheur in mijn groene kikkermobiel iedere dag naar V'dam.quote:
Thank god niet. Sinds ik een rijbewijs heb vind ik het een hel naast iemand te zitten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van die burgers die geen chauffeurs hebben!__!_!_!_!_!_!!
Nee, ik ga lekker hersendood worden!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Ga jij nog iets met je denkcapaciteit doen next year?
Neequote:Op donderdag 2 juni 2011 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn huis > Veendam is met de bus/trein/bus ruim 1,5 uur voor een enkele reis! Met de auto 25min enkele reis. Hoe niet-plebs is een trein/bus/het OV?quote:
Gaaf. Rock on dude!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik ga lekker hersendood worden!
Ohw, je onthoudt ook echt alleen dat treinstel, ja?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:18 schreef remlof het volgende:
Ik heb vaker in treinstel 2970 gezeten, maar de laatste keer was zeker een maand geleden
Tegenwoordig rijdt er een rechtstreekse trein van Groningen naar Veendam.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:18 schreef Renesite het volgende:
Mijn huis > Veendam is met de bus/trein/bus ruim 1,5 uur voor een enkele reis! Met de auto 25min enkele reis. Hoe niet-plebs is een trein/bus/het OV?
Ik in 118quote:
Eer ik op het station ben en de overstap van 20minuten voor lief heb genomen zou ik normaal gesproken al met een chocomelk achter mijn computer zitten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Tegenwoordig rijdt er een rechtstreekse trein van Groningen naar Veendam.
Ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, je onthoudt ook echt alleen dat treinstel, ja?
Ja, daarvoor hoef je niet gestudeerd te hebben. Alleen een sleutel van een betreffend etablissement waar je die activiteiten naar hartenlust kunt uitvoeren.quote:
Ik zei niet dat ik in de trein zat hequote:Op donderdag 2 juni 2011 01:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk. Plan U 118 rijdt al lange tijd niet meer rond.
Ik zeg doen, jij lult ze allemaal onder de tafelquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:22 schreef Bellatrix het volgende:
Jonge Democraten zoeken bestuursleden, doe ik misschien, hoppa de politiek in!
Waar ga je eigenlijk niet (met overstap vanaf Velperpoort) met de Intercity tussen Arnhem en Nijmegen. Beter materieel en niet al die achterlijke stops onderweg.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:20 schreef remlof het volgende:
Ja.
En ik tel of die Sprinters driebakken of tweebakken zijn maar verder echt niets
En als ze eenmaal onder de tafel zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg doen, jij lult ze allemaal onder de tafel
Yep.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:21 schreef iBenny het volgende:
Soc, weet je nou ook precies wat voor trein het is aan het treinstelnummer gezien?
Whehehequote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En als ze eenmaal onder de tafel zijn.
Dat is mijn huisnummerquote:
Je weet er best veel van af, zie je wel?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef remlof het volgende:
Treinstel 8670 is mijn absolute favoriet trouwens. Da's zo'n nieuwe dubbeldekker. Niet zo luxe ingericht als de meeste van de 9000+ serie, maar toch.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:24 schreef Renesite het volgende:
Even voor de wél werkenden onder ons:
Zet je wekker even uit voor morgen, die heeft geen praktisch nut morgen!
Joe!
Truste heksjequote:Op donderdag 2 juni 2011 01:24 schreef Toverheks het volgende:
lieve tallers was ff gezellig ik ga slapen en wens jullie natuurlijk ook een mooie nachtrust toe
Onderzoek op woensdagnachtquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat sowieso never, maar toch! Bier op woensdag, w000t!
Welterusten heksjequote:Op donderdag 2 juni 2011 01:24 schreef Toverheks het volgende:
lieve tallers was ff gezellig ik ga slapen en wens jullie natuurlijk ook een mooie nachtrust toe
Die Duitse doet het ook gewoon hoorquote:
Heb je wel eens overgestapt op Arnhem ("soon" to be) Centraal?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar ga je eigenlijk niet (met overstap vanaf Velperpoort) met de Intercity tussen Arnhem en Nijmegen. Beter materieel en niet al die achterlijke stops onderweg.
Ik heb m'n wekker net voor de komende twee weken uitgezetquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:24 schreef Renesite het volgende:
Even voor de wél werkenden onder ons:
Zet je wekker even uit voor morgen, die heeft geen praktisch nut morgen!
Joe!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb m'n wekker net voor de komende twee weken uitgezet
30juni is mijn stage voorbij en heb ik 2 maanden vakantie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb m'n wekker net voor de komende twee weken uitgezet
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan wel hoor dames, gewoon eerst wassen
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan wel hoor dames, gewoon eerst wassen
Als ik twee maanden vakantie had was ik blutquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
30juni is mijn stage voorbij en heb ik 2 maanden vakantie.
Soms een bijbaantje en zo... maar dat neem ik voor lief.
Daar hoef ik geen vakantie voor te hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik twee maanden vakantie had was ik blut
Leve DUO/OCW. Ga doorstuderen volgend jaar. Verder nog af en toe een aantal uurtjes werken bij de bijbaan. Onlangs net weer een jaar verlenging gekregen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik twee maanden vakantie had was ik blut
*student meldt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen vakantie voor te hebben
Ja, ik doe dat regelmatig zelfs wanneer ik naar Nijmegen ga.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:27 schreef remlof het volgende:
Heb je wel eens overgestapt op Arnhem ("soon" to be) Centraal?
Ik had het niet zozeer over de inkomsten als wel de uitgavenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leve DUO/OCW. Ga doorstuderen volgend jaar. Verder nog af en toe een aantal uurtjes werken bij de bijbaan. Onlangs net weer een jaar verlenging gekregen.
Dat snap ik niet. Ja, in jouw geval wel denk ik. Zou je werkelijk blut zijn of zou je een graan/gerst overschot hebben?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het niet zozeer over de inkomsten als wel de uitgaven
Ja, dat lukt alleen als je van perron 3 naar 4 of van 6 naar 7 moet overstappen. Of andersom natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, ik doe dat regelmatig zelfs wanneer ik naar Nijmegen ga.
Vanuit de 3600 (Intercity Zwolle - Roosendaal) op de 3100 (Intercity Schiphol - Nijmegen)
De eerste stopt overal tussen Ah en Nm. De tweede nergens. (zoals je wel weet)
Aankomst 3600 in Arnhem om .20 en .50. Vertrek 3100 vanaf Arnhem om .20 en .50. In de praktijk is die overstap altijd wel te halen. Scheelt zowaar 11 minuten wanneer ik in de 3600 zou blijven zitten (wat de meeste mensen doen).
En het belangrijkste: geen stops onderweg.
Ja, ga naar die websites die daar voor zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:38 schreef PatriQue89 het volgende:
van die treinpraat hier, krijg ik geen stijve
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb je wel eens zo'n Fleischmann locomotief in je...quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Het zou pas gek zijn als het wel zo wasquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ook niet, geloof ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga jou de volgende keer een keiharde lapdance geven rimlofquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo'n Fleischmann locomotief in je...
Ow nee, lama.
Dan bel ik je moeder!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga jou de volgende keer een keiharde lapdance geven rimlof
Juist zoonquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die kent me niet anders.. she will be proud of me!
Waar ben je het beste in?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:41 schreef Kally het volgende:
Ik krijg niet zo gauw een stijve, maken is een ander verhaal
You failed last weekend!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:41 schreef Kally het volgende:
Ik krijg niet zo gauw een stijve, maken is een ander verhaal
Sorry dat ik geen harige reet hebquote:
Dat gaat jou geen ene flikker aanquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar ben je het beste in?
Sorry Patrique, werd afgeleid
Ik voel me gepasseerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt kans dat ik je binnenkort bel!
Nee als je mij je mama noemt in de AH ga ik mijn best niet meer doen kutkindquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg m niet hard van haar..
Ik kan allesquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey ik vraag niet om je ID ofzo
Ik ben beter in vingeren dan beffen is mij meermalen verteld.
Kally heeft Stijl en Klaase hoor, geleerd van Nesrin!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar ben je het beste in?
Sorry Patrique, werd afgeleid
OHJAquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee als je mij je mama noemt in de AH ga ik mijn best niet meer doen kutkind
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kally heeft Stijl en Klaase hoor, geleerd van Nesrin!!
Nee, ik laat slachtoffers achter, dat dan weer welquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij ben ik beter in pijpen, dan vingeren
Is dat nou makkelijk? Pijpen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij ben ik beter in pijpen, dan vingeren
Piece of cakequote:
Ehm.... tsjah.. er moet wel actief wat gebeuren.. dat halve gedoe vind ik niks.. ook om te doen niet.. Maar, 't is niet moeilijk nee, iedereen kan het leren!quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kally heeft Stijl en Klaase hoor, geleerd van Nesrin!!
Ben je zo'n hardcore heaumeaux of heb je ook vrouwtjes tussen de lakens gehad?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ehm.... tsjah.. er moet wel actief wat gebeuren.. dat halve gedoe vind ik niks.. ook om te doen niet.. Maar, 't is niet moeilijk nee, iedereen kan het leren!
Hey, ik probeerde de zijtak 'treinen' nogquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:49 schreef Kally het volgende:
Echt, Remlof stapt een topic binnen en het gaat alleen maar weer over sex
Piece of cake...ow wachtquote:
vrouwtjes als in vrouw-mensen, of verwijfde flikkers?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben je zo'n hardcore heaumeaux of heb je ook vrouwtjes tussen de lakens gehad?
Van die vrouwmensen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vrouwtjes als in vrouw-mensen, of verwijfde flikkers?
Het is hetzelfde met als aftrekken, als een ander het doet is het lekkerder, als je het zelf doet is het beterquote:
Preciesquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is hetzelfde met als aftrekken, als een ander het doet is het lekkerder, als je het zelf doet is het beter
Jij kan jezelf pijpen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is hetzelfde met als aftrekken, als een ander het doet is het lekkerder, als je het zelf doet is het beter
Shit, daar gaat mijn diepte-interview.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Never done that.. misschien later ooit nog eens.. als ik benieuwd ben
haha, hoezo?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, daar gaat mijn diepte-interview.
Het ging over vingeren/aftrekkenquote:
Ik weet allesquote:
Dan ga ik bijtenquote:
Je had erbij moeten zijnquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:59 schreef remlof het volgende:
Maar die foto zal wel in scene zijn gezet en ze hebben er alle drie vast heel hard om gelachen
Zo zijn al mijn foto's en verhalenquote:
Hij ligt net in de kelderquote:
Het went, eerder dan je denkt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat had je niet even eerder kunnen melden?
She's minequote:Op donderdag 2 juni 2011 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat had je niet even eerder kunnen melden?
So truequote:Op donderdag 2 juni 2011 02:09 schreef Bellatrix het volgende:
De weg naar mij aardig vinden is hobbelachtig maar als je er eenmaal bent, méng.
...quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:10 schreef Kally het volgende:
[..]
So true
Ik krijg nu een vochtig broekje van je
*doekje doorgeeftquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:10 schreef Kally het volgende:
[..]
So true
Ik krijg nu een vochtig broekje van je
Schat dat is heel normaal, normaal zeg ik alleen broeibroekjequote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:12 schreef Bellatrix het volgende:
Hete toestanden in ''The Skype Sessions met Kal en Bel'' te koop bij de betere platenboer!
Ja zonder daadwerkelijke sex welteverstaanquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:13 schreef PatriQue89 het volgende:
dit is eigenlijk gewoon een grote sletten en hoeren bende hier!
Ik begrijp ineens waarom ik het hier leuk vindquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:13 schreef PatriQue89 het volgende:
dit is eigenlijk gewoon een grote sletten en hoeren bende hier!
Sletquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begrijp ineens waarom ik het hier leuk vind
HELAASSCHHHquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zonder daadwerkelijke sex welteverstaan
Nu je het zegtquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begrijp ineens waarom ik het hier leuk vind
Dat ookquote:
Je mag je brainfarts best over meerdere sc's verdelen broquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus niggertje, ik blijf hier. Fuck de RLS SC.
Wie, wat, waar?quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:17 schreef PatriQue89 het volgende:
weet iemand het antwoord op de trivia vraag?
Victor, uiteraard.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:17 schreef PatriQue89 het volgende:
weet iemand het antwoord op de trivia vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |