Waaaaatquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee, ik chat ergens, en vraagt een gozer, zomaar uit t niets..
Stel Je voor iemand staat op een Halve meter afstand voor jou en Schiet jou zo met een Desert Eagle.50AE Gun Door je voorhoofd heen wat gebeurt er dan in detail precies?
Wopquote:
Waar chat je, gangs 'r us?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Stel Je voor iemand staat op een Halve meter afstand voor jou en Schiet jou zo met een Desert Eagle.50AE Gun Door je voorhoofd heen wat gebeurt er dan in detail precies?
dan spat het koppie uit elkaar denk ik, bloed overal en hersens her en derquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:55 schreef PatriQue89 het volgende:
WTF?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, dan schiet iemand mij zo met een Desert Eagle.50Ae Gun door mijn prachtige voorhoofd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Eerst een dinertje!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godver, trouw me, ik wil je kinderen baren.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godver, trouw me, ik wil je kinderen baren.
Ja bij mijquote:
HAHAquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja kom je ook?
De trein naar Schiedam is mooi
Je weet het schat!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jééézus, ben jij er zo één?
Laat dan maar zitten.
Dat is wel een beetje dom van haar jaquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja kom je ook?
De trein naar Schiedam is mooi
Gewoon niet slapenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef Kally het volgende:
Maar als ik nu al tel heb ik meer luchtbedden nodig
vertel waar nemen ze je anders mee uit eten??quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef Bellatrix het volgende:
En inderdaad, de FEBO zou een upgrade zijn als je ziet waar ze me normaal naar toe nemen.
Een groter huis, zou ook hendig sjiek zijn !quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef Kally het volgende:
Maar als ik nu al tel heb ik meer luchtbedden nodig
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je stond voor een sprinter en moest mij whatsappen of het een trein was
Ja ga jij een afwerkplaats zoeken, word ik je pimpquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een groter huis, zou ook hendig sjiek zijn !
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja straks was het de ijstrein ofzo
Sjef Trekhaak's eetparadijs, dat werk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vertel waar nemen ze je anders mee uit eten??
Met plastic bloemenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sjef Trekhaak's eetparadijs, dat werk.
jullie hebben toch de keileweg kon ik je ook wel vertellen hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ga jij een afwerkplaats zoeken, word ik je pimp
Sinds ik hier post koop ik elke week een familiepakket slipjes, no problemo dus!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan kóken voor je, dat wil je niet weten. Je hebt spontaan schone slipjes nodig.
hahaha nooit van gehoord maar de naam zegt al genoegquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sjef Trekhaak's eetparadijs, dat werk.
Die is niet meerquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jullie hebben toch de keileweg kon ik je ook wel vertellen hoor
Gewoon zuipen tot je in coma raaktquote:
Gaytopic in General chat, waar Erik ook post! En doe ook in het lesbeau topique!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:03 schreef PatriQue89 het volgende:
benny, waar zit de gay afdeling nog maar op fok?
1 oktoberquote:
Dit is half sexy, half curieus.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sinds ik hier post koop ik elke week een familiepakket slipjes, no problemo dus!
quote:
Ik weet het echt niet, al die junkhoerenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is de BiBobwet daar ook al langs geweest
Met slapen, anders ben jij al weer weg voor het begint met jou treinreisquote:
triest nou ons eerste BBQ gesprek gaat over de afwerkplekken in de grote sten, kunnen we lekker diep gaanquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, al die junkhoeren
Ja hij heeft hem niet voor niets roze gemaaktquote:
Uhm gaan we diep?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
triest nou ons eerste BBQ gesprek gaat over de afwerkplekken in de grote sten, kunnen we lekker diep gaan
True, true.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:05 schreef Kally het volgende:
Met slapen, anders ben jij al weer weg voor het begint met jou treinreis
Schat ik hou echt van je maar wil je nu ophouden me met soep te vergelijkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:06 schreef charmed_angel het volgende:
Heel de woonkamer van soep is straks alleen maar luchtbed
Ik zie ook alleen maar het les topic.quote:
ik schreef echt siepquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat ik hou echt van je maar wil je nu ophouden me met soep te vergelijken
Ik las aambeien delenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:08 schreef iBenny het volgende:
Pat, in ONZ....
[HOMO] #2979 Aardbeien delen :9.
Jij bent rozequote:
quote:
quote:
Achjaa.. de flikkers zijn weer onzin natuurlijk, en die vieze potten mogen in gcquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:08 schreef iBenny het volgende:
Pat, in ONZ....
[HOMO] #2979 Aardbeien delen :9.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:10 schreef Renesite het volgende:
Ow, vet hendig. Ekte relnichten zijn nu roze.
Ik heb nu dus een hilarische anekdote, maar ik krijg dat spellingtechnisch niet meer voor elkaarquote:
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Achjaa.. de flikkers zijn weer onzin natuurlijk, en die vieze potten mogen in gc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |