voor zoeken e.d. hoef je niet aangelogd te zijn (of worden de credentials niet gecontroleerd).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
eigenlijk wel vreemd dat er wel functies werken
oh ja, dat was niet kokje zijn probleem geloof ik.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh ja, dat was niet kokje zijn probleem geloof ik.
wist ik wel hoor, je had gezegd dat je nog ff deze kant op kwam, en hier zwaaien we wel als we weggaanquote:
kan geen foto's meer uploaden na zijn foon crash. twitpic werkt niet meer, en via de apps die ie nu heeft krijgt ie de originele (vergrootbare) foto niet geuploadquote:
Nee iphonequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
is ie ook voor mobiel dan. Niet via ovi
ah oke. via plixi.com dan ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:14 schreef superkokje het volgende:
kan niet via mail uploaden aar twitpic. Huidige app verkleind de pic, en kan in twitter en twitpic niet meer naar orginele formaat terug gebracht worden. Heb hier een versie van Gravity liggen, maar is verlopen
snaptu vond ik niet prettig, en kon ik ook niet mee uploaden, De gratis versie danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee iphone
gravity of snaptu via ovistore
plixi kom ik niet meer op, heb email adres van, maar sinds dat lockersz is geworden, is het over. zelfs account is gewistquote:
huh ? bij mij werkt ie welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
plixi kom ik niet meer op, heb email adres van, maar sinds dat lockersz is geworden, is het over. zelfs account is gewist
foto rechtstreeks vanuit camera naar twitpic mailenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:18 schreef sjampoeh het volgende:
maar hoezo via mail ? er zit toch een camera op ? kun je zo vanaf je foon uploaden of gaat het om foto's vanaf je pc e.d
*luister nog steeds memorylane lijstje*quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
filmlijstje is trouwens toch ook wel weer een geslaagd lijstje geworden kok
dat dacht ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
filmlijstje is trouwens toch ook wel weer een geslaagd lijstje geworden kok
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
*luister nog steeds memorylane lijstje*
is ook een heel mooi lijstjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
*luister nog steeds memorylane lijstje*
Kun je het beter uploaden denk ik. En dan post ie op twitter (weet niet of je dat wilt natuurlijk)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
foto rechtstreeks vanuit camera naar twitpic mailen
kuddo's voor kokkiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is ook een heel mooi lijstjeis ook van kokje hoor
mijnquote:
ik kan hem wel afspelen hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mijnstaat wel in het lijstje, maar kan alleen Bollo afluisteren, niet vrijgegeven voor nederland
o een andere bedoel jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mijnstaat wel in het lijstje, maar kan alleen Bollo afluisteren, niet vrijgegeven voor nederland
ik bedoel dezequote:
dat is ook de bedoeling, via mail kan dat, en via trill (app) gaat het niet zoals ik dat wil S;echte kwaliteitquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Kun je het beter uploaden denk ik. En dan post ie op twitter (weet niet of je dat wilt natuurlijk)
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is ook de bedoeling, via mail kan dat, en via trill (app) gaat het niet zoals ik dat wil S;echte kwaliteit
hahaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb de eerste reactie al binnen... gewoon mailen naar twitpic via normale mail op neuk
geweldig die vakidioten
Nu ga ik weer ff blond doen
En met een andere app ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is ook de bedoeling, via mail kan dat, en via trill (app) gaat het niet zoals ik dat wil S;echte kwaliteit
quote:ja via mail werkt 't, maar wil via trill dat ie ook gewoon de foto goed upload, is nu k* kwaliteit, hoe doe ik dat zonder kwaliteitsverlies?
heb alleen gratis apps geprobeerd en met de meeste kan het niet. Allen met een betaalde versie kan het danquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb alleen gratis apps geprobeerd en met de meeste kan het niet. Allen met een betaalde versie kan het dan
probeer yfrog es dan ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
via mail naar twitpic werkt dus niet
oei, dus zelfs dat werkt niet..... hoe heb je dan laatst de koffie geserveerd.... via gewone laptop/pc mail?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet mezelf dus nog blonder voordoen dan ik als brunette al benquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Hoelang nog voor je abo was afgelopen ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
die heeft er m eer dan 10 uur over gedaan. dat was het probleem. vandaar dat ie koud wasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oei, dus zelfs dat werkt niet..... hoe heb je dan laatst de koffie geserveerd.... via gewone laptop/pc mail?
te langquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hoelang nog voor je abo was afgelopen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |