oei, das heul fout, mag je niet meer mee rijdenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:37 schreef pietpaniek het volgende:
Ach nu maakt hij loodhoudende benzine
piet in tha housequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:37 schreef pietpaniek het volgende:
Ach nu maakt hij loodhoudende benzine
quote:
werk wel hard hoor, maar heb airco op 't werkquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat krijg je als je hard moet werken, maar dat kennen jullie waarschijnlijk niet
wel een zachte he kan ik lekker op liggen voor massagequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
werk wel hard hoor, maar heb airco op 't werk
* MaryMouse komt al met een handdoekje aan voor kokje
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:43 schreef pietpaniek het volgende:
Geen Hemelwater, geen hemel vaart en toch was ik ik vrij vandaag
moet ik er een bij jou uit de droger halen, de mijne zijn goed voor de scrubquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel een zachte he kan ik lekker op liggen voor massage
kan welgoed met hem opschietenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:45 schreef pietpaniek het volgende:
Hard werken..... Weleens van gehoord ken ik niet persoonlijk nee, is ie aardig?
kunnen bij mij direct weer de was inquote:
maak me gekquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
relax kokje.... heb hier heerlijk zachte handdoeken voor je, ruiken ook lekker naar Robijn
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
even een vraagje tussendoor,Gravity geinstalleerd op foon, kan alleen geen account aanmakenGeeft als error protected user. iemand een idee
quote:Twitter changed the authorization method for the Twitter API. Please upgrade to the latest version of Gravity if you see a message like “Error: Protected User!” or Gravity isn’t updating anymore.
je zegt het maar hoor, heb de massage-olie al bij de handquote:
moet ik toch mijn collega's spammen voor je?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb je snel gevonden, vrees dat fdat niet gaat lukken met die van Bol
krijg network error 33 bij updatequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet ik toch mijn collega's spammen voor je?
ff foon shutdownen zodat er geen processen meer in gebruik zijn, opnieuw opstarten en opnieuw proberenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
krijg network error 33 bij update
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:03 schreef sjampoeh het volgende:
wat een verwennerij hier met handdoeken en massages
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:03 schreef sjampoeh het volgende:
wat een verwennerij hier met handdoeken en massages
quote:
auch....quote:
zou je ook krijgen als je naar mijn servers probeert te connecten zonder de juiste https-credentials.quote:This indicates a fundamental access problem, which may be difficult to resolve because the HTTP protocol allows the Web server to give this response without providing any reason at all. So the 403 error is equivalent to a blanket 'NO' by the Web server - with no further discussion allowed
mooi, wissen dusquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
auch....
[..]
zou je ook krijgen als je naar mijn servers probeert te connecten zonder de juiste https-credentials.
In leken termen, je app is gebanned
zit wat in, is er niemand meer om te plagenquote:
eigenlijk wel vreemd dat er wel functies werkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
auch....
[..]
zou je ook krijgen als je naar mijn servers probeert te connecten zonder de juiste https-credentials.
In leken termen, je app is gebanned
sjamp heeft ons weer verlatenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
Sjamp, wat was het appje dat je daarstraks flash aanraadde om op de symbian te draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |