quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor dat het hier niet zo gezellig is als bij ons....
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor dat het hier niet zo gezellig is als bij ons....
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand mijn UI even posten want op m'n mobiel ziet het er ineens uit als een plaatje wat zeker niet van mij is
Jij bent het gewoon!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand mijn UI even posten want op m'n mobiel ziet het er ineens uit als een plaatje wat zeker niet van mij is
we hebben er allemaal last vanquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef Leandra het volgende:
jij zei vanmiddag in het volgende topic zal het misschien komen, dus opende ik een deeltje 1 nu zitten we op deeltje 2 en hoop zo hoelanger het duurt iedereen alleen het nummertje erachter veranderd tot de baby er isquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:02 schreef Leandra het volgende:
Is er trouwens al wat gaande bij Juud? Of is de TT (en de vorige) alleen maar wishful thinking?
Ik zal er aan denkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij zei vanmiddag in het volgende topic zal het misschien komen, dus opende ik een deeltje 1 nu zitten we op deeltje 2 en hoop zo hoelanger het duurt iedereen alleen het nummertje erachter veranderd tot de baby er is
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij zei vanmiddag in het volgende topic zal het misschien komen, dus opende ik een deeltje 1 nu zitten we op deeltje 2 en hoop zo hoelanger het duurt iedereen alleen het nummertje erachter veranderd tot de baby er is
Juud is van Dementorquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken
Wie is juud?
Juud is mevr. Dementor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken
Wie is juud?
ik zeg deeltje 6quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, zo kunnen we nog wel even door
Dan gok ik op deeltje 12 van deze reeks
Gok hier in welk deeltje de baby van J&D komt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, zo kunnen we nog wel even door
Dan gok ik op deeltje 12 van deze reeks
Deeltjes zeggen niets over datum en tijd, ik gok dat liever, vind ik leuker!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gok hier in welk deeltje de baby van J&D komt.
ff stemmen
6-6-6 :xquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:21 schreef Leandra het volgende:
Een vriendin van mij was 5 jaar geleden eind mei uitgerekend, en de baby kwam maar niet, en toen werd het juni en toen was ze er ook gelijk van overtuigd dat het dan wel 6 juni zou worden... Dat viel gelukkig mee, het werd de derde, en het is ook een heel lief kind, helemaal niet geschikt om 6-6-6 als geboortedatum te hebben.
Lol, dat zijn Ian-strekenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deeltjes zeggen niets over datum en tijd, ik gok dat liever, vind ik leuker!
Stel ik zeg deel 3, en deel 3 is dicht, dan kan ik de hele boel dicht gaan spammen.
Ook dat nog!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, dat zijn Ian-streken
Jij kunt gewoon je post verbeteren
Ohhhh een fokbabyquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Juud en Dementor hebben elkaar zelfs op FOK! leren kennen
En wie was bij hun eerste ontmoeting?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Juud en Dementor hebben elkaar zelfs op FOK! leren kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet, maar ik ga voor 8 juni, 04.02 uur.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook dat nog!
Maar een datum vind ik leuker dan een reeksnummer.\
Wanneer denk jij?
Neequote:Op donderdag 2 juni 2011 03:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die heeft de handen al vol, zien we niet meer terug
quote:Op donderdag 2 juni 2011 03:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee
Wat doe jij op Teun, last van je prostaat?
Och meid, je moest eens wetenquote:Op donderdag 2 juni 2011 04:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ja man, bizar, het stuwt en het doet pijn.
Maar jij dan, last van een volle zak?
Lekker, ben er ook wel aan toe, maar ik moet nog zes weken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 04:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Och meid, je moest eens weten
Nee, ik vier gewoon de eerste avond van mijn tweeweekse vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |