*brandende toorts en hooivork uit de schuur gaat halen*quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
JA VLUCHT MAAR
PAK M JONGENS!, DEZE JEANETTE!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
ach wat the hell, ik ben de chick wel, kom ik alleen niet meer achter de spiegel vandaan
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
Nog 9 x en dan heb ik eindelijk mijn bakker geupgrade
Ja dan heb ik er nog 1quote:
ja wel hulp gevraagd, maar dan moeten ze wel op de bakker klikken ipv andere dingenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan heb ik er nog 1
Heb je wel hulp gevraagd, dan gaat het hard
Nee als je wat vraagt krijg je meteen 10 x erbij als ik die accepteerquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wel hulp gevraagd, maar dan moeten ze wel op de bakker klikken ipv andere dingen
echtquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee als je wat vraagt krijg je meteen 10 x erbij als ik die accepteer
Kwam er toevallig achterquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Mijn engels is kut,... snap er soms de ballen niet van
Ja maar je stuurt dan 10 x en als je erop klikt 1 x er staat help morequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik las het zo:
You sent upgrade help! Send tour buses to help out more.
Je moet bussen sturen
Daar heb je mij voorquote:
Ik zit elders ook hoor, is wat drukkerquote:
Oehhh lekker, ik kijk nu Resident Evilquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het
Ik was van plan om naar bed te gaanNog even filmpie kijken enzo
Slaap lekker moppiequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die staat ook op hier
Maar ik ga de laptop uitzetten
Weltrusten voor strakkies
het gerucht dat je moorkoppen eet heeft zich snel verspreid danquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Meeh.. zo'n negermeneer probeert me te hosselen om wat voor 'm te doen
Allebei.quote:
Ben trots op je.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg, hallo! Ik wijs 'm af hoor.. al was het de laatste op aarde!
Ja hiero jaquote:
Ik heb begrepen dat dit de voederplek der gesjelluge mensen is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet niet, mag wel...
Tenzij je hier met een reden bent, dan moet je hier zijn
ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:39 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de UI van gridlok op mijn telefoon... wuut?
Sttt hihiquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zag jullie net nog vozen op Facebook.
Dat is correct, Ianquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dit de voederplek der gesjelluge mensen is.
Ja man, TAL enzeaux. Ik doe niet anders.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:06 schreef Kally het volgende:
Ik heb Ian uitgenodigd voor onze volgende meet
Die past daar goed bij
Gezzelig, lekker dier.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja man, TAL enzeaux. Ik doe niet anders.
Witte gij da heul zeker?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:06 schreef Kally het volgende:
Ik heb Ian uitgenodigd voor onze volgende meet
Die past daar goed bij
Geen zorgen, de meeste hier ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja man, TAL enzeaux. Ik doe niet anders.
Joah?!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:06 schreef Kally het volgende:
O en die is wederom bij mij thuis, ik ga even de datum checken
Hij hoorde de Laars en was om, need I say morequote:
ik ben erbijquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:06 schreef Kally het volgende:
O en die is wederom bij mij thuis, ik ga even de datum checken
De Laars is altijd aanwezig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij hoorde de Laars en was om, need I say more
Ik zou er een auto voor stelen, je ontvoeren en aan de auto hangen(ah vooruit, je mag ook wel in de auto) om je mee te krijgenquote:
Als Zwabber Frans kan zingen, kan Ian dat best zingen jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
Als ontgroening kan ie mooi Ik heb de hele nacht liggen dromen zingen.
Stiekem is het gewoon de invasie die Kally naar de RLS SC bracht...quote:
Staat genoteerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef Kally het volgende:
Oke 1 oktober een feest bij mij thuis, ja ja ik weet het het duurt nog even maar vakanties enzulks
Weet waar je om vraagt, jongedame.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
Als ontgroening kan ie mooi Ik heb de hele nacht liggen dromen zingen.
oh, sorry dat ben ik, ik zit hier wortel te schietenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon de invasie die Kally naar de RLS SC bracht...
En dat waren best puickende luitjes, dus ik ging op zoek naar de Root of all Awesome.
Ik heb met remlof snurkend aan mijn voeten gelegen, ik heb het allemaal gezien in dit leven.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou er een auto voor stelen, je ontvoeren en aan de auto hangen(ah vooruit, je mag ook wel in de auto) om je mee te krijgen
Mij niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:11 schreef Bellatrix het volgende:
ik heb het allemaal gezien in dit leven.
Zeker toen hij wakker werdquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb met remlof snurkend aan mijn voeten gelegen, ik heb het allemaal gezien in dit leven.
Baasquote:
Mooi was dat hè?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb met remlof snurkend aan mijn voeten gelegen, ik heb het allemaal gezien in dit leven.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:13 schreef Kally het volgende:
Hallo wat enthousiasme graag 1 oktober een meet bij mij thuis
Ik ben focking serieusquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben er helemaal klaar voor, de tequila staat al koud!
Ik kom vast wel, maar zolang kan ik niet vooruit plannenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:13 schreef Kally het volgende:
Hallo wat enthousiasme graag 1 oktober een meet bij mij thuis
quote:
Meid, you had me at hello, zeg het woord meet en ik glij hier een kilometer vandaan, dat weet je!quote:
moeten we verkleed komen als Harry Potter?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben er helemaal klaar voor, de tequila staat al koud!
Zeker.quote:
Ja Patje gaat naar The USA en vakantie en ik ben dan ook net jarig geweest, kunnen we vieren dat ik echt oud wordquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom vast wel, maar zolang kan ik niet vooruit plannen
Niet perse, maar ik zie er na een nacht drinken altijd uit als Voldemort.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moeten we verkleed komen als Harry Potter?
O ja lekkere glijslet van mequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meid, you had me at hello, zeg het woord meet en ik glij hier een kilometer vandaan, dat weet je!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet perse, maar ik zie er na een nacht drinken altijd uit als Voldemort.
Ik als Dobbyquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat klopt welquote:
Ik zal altijd echt ouder blijven dan jijquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Patje gaat naar The USA en vakantie en ik ben dan ook net jarig geweest, kunnen we vieren dat ik echt oud word
Ja en ik altijd mooier dan jijquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal altijd echt ouder blijven dan jij
Uiteraardquote:
Je zou me ook gewoon kunnen gelovenquote:
Daar doet het dan ook de meeste pijnquote:
Even checken bij Bella, die heeft de neuklijstquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar hangt niet zoveel, zal vast geen pijn doen
Jij bent al de reden dat ik hier überhaupt ben... Als ik nog meer met je doe krijg je het te druk.quote:
Druk ben ik sowieso alquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent al de reden dat ik hier überhaupt ben... Als ik nog meer met je doe krijg je het te druk.
Daar heb ik wel een middel voor.quote:
Ik heb ook nogquote:
hahaha vuige slet!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
Op dit moment is Kally volgeboekt maar bij Patrique heb ik nog een gaatje
get it.[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
get it.[ afbeelding ]
MEEEHHHquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook nog
O en Patrique is afgelopen weekend snaak ontmaagd
Ow. Nah, dan ga ik wel gewoon zuipen en roken in de keukenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
get it.[ afbeelding ]
Ik heb ze nog, want dropboxquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef Kally het volgende:
Ik ben de laars foto's kwijt want laptop crash
Haha serieus? En hoe was het. Dit weekend was echt weer bizar. Vraag maar aan Wander en Stefanquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook nog
O en Patrique is afgelopen weekend snaak ontmaagd
Ik doe met je mee!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow. Nah, dan ga ik wel gewoon zuipen en roken in de keuken
Goed zo. Zo ken ik je weer...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik slaap al
Ik ben aan het fokslaapwandelen
Nee, is verloren gegaan bij de grote telefoonwissel van 2011.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef iBenny het volgende:
Bella, heb jij de opname nog van Remlofs gesnurk?
Ja daar staat niet alles meerquote:
Ik was dronken, echt dronkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha serieus? En hoe was het. Dit weekend was echt weer bizar. Vraag maar aan Wander en Stefan
Kut...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, is verloren gegaan bij de grote telefoonwissel van 2011.
Thank [insert your favourite imaginary super being]quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, is verloren gegaan bij de grote telefoonwissel van 2011.
Daar zorgen we voorquote:
O dan vind ik ze welquote:
Wij wel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:25 schreef Kally het volgende:
Ik zie hem 25-6 al, Ian kunnen we zijn snurken opnemen?
We krijgen het wel druk zo.quote:
Team DD draait daar het spreekwoordelijke handje nauwelijks voor om.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
We krijgen het wel druk zo.
Team DD bij heksje en Remlof, als er maar wel tijd is voor drank.
Mijn snurken is in 2007 al opgenomenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar zorgen we voor
Ik zie hem 25-6 al, Ian kunnen we zijn snurken opnemen?
en video opnamesquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
We krijgen het wel druk zo.
Team DD bij heksje en Remlof, als er maar wel tijd is voor drank.
Heksquote:
O kut jaquote:
Hmmm, is niet heel goed te horenquote:
even plassen, dan kan ik hem afluisterenquote:
ben ik nou geen space invader hoe noem je nu zoietsquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Heks
Blijf maar even hoor dat mag hier
Hier zijn wíj de invaders.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben ik nou geen space invader hoe noem je nu zoiets
Rem ze hebben een team opgericht, ze gaan ons dissenquote:
Hij snurkt knoerhardquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Ik moet wél met je in een tent.
Kom niet met haat. Het gaat allemaal om de Liefde, jeweet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Rem ze hebben een team opgericht, ze gaan ons dissen
zo nu komen wij jullie even vervelen hier gezellig hequote:
Ze geilen op jouquote:
oh gelukkig liefdequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom niet met haat. Het gaat allemaal om de Liefde, jeweet.
quote:
ik hou ervanquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo nu komen wij jullie even vervelen hier gezellig he
JEEJquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we komen voor jou je bent leuk op tv
heb je gezien
Hex & Rem laten zich alleen dissen door Chuck Norrisquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Rem ze hebben een team opgericht, ze gaan ons dissen
Toevallig, Chuck heeft zojuist toegegeven de bitch van Team DD te zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Hex & Rem laten zich alleen dissen door Chuck Norris
kan niet beter, week in bed gewoond, volgende week moet mijn huiskamer geverft en gewit wezen mijn nieuwe meubels staan her en der nog in dozen ergens in huis, veel stress maar voor de rest topquote:
Ik liet hem nog steigeren dit weekend jonguhhhquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Vieze meisjes op tv.. mijn stijfjen werd gelijk weer niet-stijf
Bij mij wel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
Team DD? Iets te maken met borstomvang?
Ik voelde jouw borsten op de kamasutraschommel!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
Mooooi zoquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan niet beter, week in bed gewoond, volgende week moet mijn huiskamer geverft en gewit wezen mijn nieuwe meubels staan her en der nog in dozen ergens in huis, veel stress maar voor de rest top
Don't tell me you're inquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
En zo groot zijn ze niet eens, moet je na gaan!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik voelde jouw borsten op de kamasutraschommel!
beetje dubbel D en voor de rest rugpijn van het meesjouwenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
Je pakt maar wasknijpers om je ogen open te houdenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:33 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik niet meer reageer dan slaap ik
ze was net wakker las ik ergensquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je pakt maar wasknijpers om je ogen open te houden
Ik voelde mijn arm niet meer tijdens een ritje op de kabelbaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik voelde jouw borsten op de kamasutraschommel!
wekker gaat 9 uurquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je pakt maar wasknijpers om je ogen open te houden
viel jij er ook van af?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik voelde mijn arm niet meer tijdens een ritje op de kabelbaan.
Gore junk!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:37 schreef remlof het volgende:
Brb, effe een jointje roken terwijl ik Knuppel en Van den Blerk en de PVV-heks kijk.
en ik heb nog steeds pijn in mijn kontquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik voelde mijn arm niet meer tijdens een ritje op de kabelbaan.
Ik hield mijn arm om die ketting heen en toen pleurde we er best wel af zeg maar.quote:
Ik ging goed manquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hield mijn arm om die ketting heen en toen pleurde we er best wel af zeg maar.
Moeten we weer doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
Onbeschrijfelijk mooi was dat weekend.
Joah! 3 grote en heel wat kleinerequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:40 schreef Toverheks het volgende:
jullie hebben best veel meets he als ik het zo lees
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:40 schreef Toverheks het volgende:
Wat? Ga je nou hier ineens wel meteen meeten?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:40 schreef Toverheks het volgende:
Het is minder kut als je opstaat en naar het toilet gaat.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik haat plassen als ik in bed lig te slapen
Het is de kracht van PatriQuequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat? Ga je nou hier ineens wel meteen meeten?
Je slaapt helemaal niet, je Fokt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
ik typte de zin en dacht, kut geen goeie zinquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is minder kut als je opstaat en naar het toilet gaat.
ja als ik dat zo lees alleen maar top tochquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Met zijn allen, mini's, ik zei vanavond nog we zijn best wel een geweldige groep met vriendschap
Wuuut?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
Dat geile homo geurtje van hemquote:
Kom op naar Vegas nuquote:
Nee Moots daar gaat het eigenlijk nooit overquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef mootie het volgende:
Moet je hier ook X-factor enzulks volgen?
Dat is een dekmantel, voor grotere zaken!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef mootie het volgende:
Moet je hier ook X-factor enzulks volgen?
Breng een katheter in!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ik het kut vind dat ik steeds mijn qwarme bedje uit moet om te plassen
1 oktober, jezus moet ik het nu weer zeggenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is de volgende meet? Ik ben van de partij.
1 oktober?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is de volgende meet? Ik ben van de partij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef PatriQue89 het volgende:
het gaat hier voornamelijk over sex![]()
![]()
De meuk uit mensen hun priveleven, dat intereseert me niet, en lees ik overheen!
Drama queenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
bij jou thuis Kal dan kom ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
1 oktober, jezus moet ik het nu weer zeggen
Jaaaaquote:
Ze kent mij al wat langerquote:
ja meen ik echt slaap gewoon bij Kal in bedquote:
Daar ligt Miranda meestal, maar met 3 past, dat weten wequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja meen ik echt slaap gewoon bij Kal in bed
Nu moet ik er WEER aan denken...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een nummertje trekkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Miranda douw ik vol met drank en schuif haar langzaam op het matje voor je bed, weet zij veelquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar ligt Miranda meestal, maar met 3 past, dat weten we
Wanneer je dus in Tal post..quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou nou, ik was me dagelijks en blow alleen bij speciale gelegenheden
Moot heb ik je van slag gebracht, waar moet je aan denken dan??/quote:
Mijn bed ligt gewoon lekkerquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een nummertje trekken
Mag ik nu wel naast je?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik slaap gewoon weer op een opblaasding, voel ik me toch het beste bij!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Miranda douw ik vol met drank en schuif haar langzaam op het matje voor je bed, weet zij veel
Dat mocht toen ook maar toen wilde je bij Kally.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
Als het heet is slaap ik
Wel op de galerij
Dan weet ik het ook hoe het is om
Een zwerver te zijn
Dat wat ik niet meer zeggen magquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moot heb ik je van slag gebracht, waar moet je aan denken dan??/
sleep ik me luchtbed wel mee, nou niet de mijne maar van hans maar die heeft toch niks te vertellenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een nummertje trekken
Had hij een bed alleenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat mocht toen ook maar toen wilde je bij Kally.
Ja, maar nu ga ik naast je... de deal staat..quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat mocht toen ook maar toen wilde je bij Kally.
moot gooi het eruit jij mag alles tegen mij zeggen dat weet je hequote:
Is goed.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar nu ga ik naast je... de deal staat..
MIRAN!!!??? mogen bella en ik je bed lenen?
daar heb je niet veel voor nodig, als siep me maar naar bed brengt, ze verzorgt me altijdquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Miranda douw ik vol met drank en schuif haar langzaam op het matje voor je bed, weet zij veel
Voor die BBQ ook?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sleep ik me luchtbed wel mee, nou niet de mijne maar van hans maar die heeft toch niks te vertellen![]()
hahahhaaquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar heb je niet veel voor nodig, als siep me maar naar bed brengt, ze verzorgt me altijdspeldjes uit, emmer erbij
hoe krijg ik me boxspring van 1,80 x 2,10 bij siepquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar nu ga ik naast je... de deal staat..
MIRAN!!!??? mogen bella en ik je bed lenen?
Ja hou die emmer dan gewoon voor jezelf de volgende keerquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar heb je niet veel voor nodig, als siep me maar naar bed brengt, ze verzorgt me altijdspeldjes uit, emmer erbij
Mijn emmerquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |