*brandende toorts en hooivork uit de schuur gaat halen*quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
JA VLUCHT MAAR
PAK M JONGENS!, DEZE JEANETTE!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
ach wat the hell, ik ben de chick wel, kom ik alleen niet meer achter de spiegel vandaan
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
Nog 9 x en dan heb ik eindelijk mijn bakker geupgrade
Ja dan heb ik er nog 1quote:
ja wel hulp gevraagd, maar dan moeten ze wel op de bakker klikken ipv andere dingenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan heb ik er nog 1
Heb je wel hulp gevraagd, dan gaat het hard
Nee als je wat vraagt krijg je meteen 10 x erbij als ik die accepteerquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wel hulp gevraagd, maar dan moeten ze wel op de bakker klikken ipv andere dingen
echtquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee als je wat vraagt krijg je meteen 10 x erbij als ik die accepteer
Kwam er toevallig achterquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Mijn engels is kut,... snap er soms de ballen niet van
Ja maar je stuurt dan 10 x en als je erop klikt 1 x er staat help morequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik las het zo:
You sent upgrade help! Send tour buses to help out more.
Je moet bussen sturen
Daar heb je mij voorquote:
Ik zit elders ook hoor, is wat drukkerquote:
Oehhh lekker, ik kijk nu Resident Evilquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het
Ik was van plan om naar bed te gaanNog even filmpie kijken enzo
Slaap lekker moppiequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die staat ook op hier
Maar ik ga de laptop uitzetten
Weltrusten voor strakkies
het gerucht dat je moorkoppen eet heeft zich snel verspreid danquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Meeh.. zo'n negermeneer probeert me te hosselen om wat voor 'm te doen
Allebei.quote:
Ben trots op je.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg, hallo! Ik wijs 'm af hoor.. al was het de laatste op aarde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |