Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, nou lijkt het net alsof nijn heulemaal doorvermoord is ofzo man
Maar je ziet het toch wel als die vol isquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef RockNijntje het volgende:
SorryIk kan er toch niks aan doen dat ik geen postcount zie in de oranje layout
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-06-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 136 PeZu
02. 131 JJH
03. 130 suikertaartje
04. 126 littledrummergirl
05. 115 RockNijntje
06. 102 MaleDuck
07. 078 DaMart
08. 075 wel.o.k
09. 069 TheFamousMan
10. 068 MPG
11. 067 LovelyLady
12. 060 Dr_Flash
13. 060 Enfermera
14. 059 Ajacied422
15. 056 Trevland
16. 052 pgrferrari
17. 050 Woeste_Woerd
18. 049 Joysa
19. 045 Stuart
20. 039 charmed_angel
Reeks-statistieken!
Schiet toch op manquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, nou lijkt het net alsof nijn heulemaal doorvermoord is ofzo man
Schiet toch op manquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef RockNijntje het volgende:
SorryIk kan er toch niks aan doen dat ik geen postcount zie in de oranje layout
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je ziet het toch wel als die vol is
Praatjes jij? Kom maarquote:
Whehehe, slome, ik was al laaaang weggerendquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praatjes jij? Kom maar![]()
* Dr_Flash billekoekt Nijner
Dat mag maar heb liever dezequote:
Ah, gewoon de ungeremixte versie? Doe mij maar de remix en volop los.quote:
Dan moet je ook niet kijken met het wit van je ogenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah, gewoon de ungeremixte versie? Doe mij maar de remix en volop los.
Hij laadde niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet kijken met het wit van je ogen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:42 schreef PriemGirl het volgende:
Whaooo heeft Stuart gepostHeb ik gemist.
En hoi ! Ben ik nog alleen?
daar ben ik nog niet geweestquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef PriemGirl het volgende:
Zat en gelukkig![]()
Ik kom uit Koolskamp (Ardooie, bij Roeselare, half uurtje van Brugge vandaan)
slaap ze priemquote:
ik ben bezig mijn tomtom te updatenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:53 schreef PriemGirl het volgende:
Rustig hierMisschien een hint dat ik ook maar eens mijn bed moet induiken
stuiterquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Goooooooooooooedeeeeeeeeeeeenavond!![]()
Kuipjequote:Op donderdag 2 juni 2011 01:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ik ben bezig mijn tomtom te updaten
Eerste was gratis toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kuipje
Weet je niet hoe veel dat kost, belachelijk
Weet niet, toen ik het laatst met die van ons wou doen kostte het rond de ¤100,- ofzo, volgens mij nog meerquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Eerste was gratis toch?
Hoi FamousMan
Afzetters & uitzuigersquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet niet, toen ik het laatst met die van ons wou doen kostte het rond de ¤100,- ofzo, volgens mij nog meer![]()
Ja goed! Ik heb sinds gisteren een nieuwe bijbaan, als hiker. Rijden in dure leasebakken van en naar klantenquote:Maar, hoihoi Fluitje
Hoe is het?
Heerlijk! Gefeliciteerd! Verdient aardig goed, lijkt me?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Afzetters & uitzuigers
[..]
Ja goed! Ik heb sinds gisteren een nieuwe bijbaan, als hiker. Rijden in dure leasebakken van en naar klanten
Verder weinig nieuwsJa, maandag weer eens een tentamen, maar dat is ook niet zeldzaam.
En hoe staat jouw leven erbij tegenwoordig?
ik zie hetquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kuipje
Weet je niet hoe veel dat kost, belachelijk
Wist je het wel van te voren?quote:
Mwa, toch een stuk minder goed dan je zou verwachten op basis van de verantwoordelijkheden en gestelde eisenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heerlijk! Gefeliciteerd! Verdient aardig goed, lijkt me?![]()
quote:Achja, zoveelste keer dat ik het moet vertellen hier, maarja. Het ligt meer, gister aangereden bij het oversteken, schuld ligt bij de bestuurder, vloog een metertje door de lucht dus nu wat kneuzingen aan m'n enkel, knie, arm en schouder. Diepe schaafwonden, veel blauwe plekken en beurs.
Dus daar hou ik me vandaag nogal mee bezig, omdat m'n lichaam kreunt en steunt en kraakt en protesteert bij alles wat ik doe, en ik voel m'n hele lichaam 24/7. Dus ik ben wel naar school gegaan, maar dat was niet echt bepaald een slim idee, merk ik nu maar al te goed![]()
Ehhmm, nee, ik heb wel veel geluk gehad, niet op m'n hoofd geland en niks gebroken. Geen blijvende schade, dus ik moet het gewoon wat rust en tijd geven en dan komt het vanzelf wel weer goed!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mwa, toch een stuk minder goed dan je zou verwachten op basis van de verantwoordelijkheden en gestelde eisenMaar ja, het is wel leuk werk dus dat scheelt weer.
[..]
! Dat moet ik idd gemist hebben dan, op zich logisch want zo vaak ben ik hier niet. Je hebt er niets ernstigs aan over gehouden begrijp ik? Maar je zult er hoe dan ook goed stuk van zijn lijkt me, best even rustig aan doen
Beterschap
Maar je stak gewoon de straat over en toen werd je geschept?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehhmm, nee, ik heb wel veel geluk gehad, niet op m'n hoofd geland en niks gebroken. Geen blijvende schade, dus ik moet het gewoon wat rust en tijd geven en dan komt het vanzelf wel weer goed!
nope maar ik weet nog een achterdeurtjequote:
Het was 8 uur 's morgens, ik fietste over het zebrapad, dus zij had haaientanden tegen. Dus ik nam voorrang, maar zij zag me niet aankomen door de regen en haar haast. Daarbij reed ze ook nog 10 km boven de toegestane snelheid, waardoor het nog harden aankwam. En ik werd gewoon volop van m'n fiets afgebeukt, en knalde volop op de straat. Daarna bracht ze me thuis met haar auto, maar ik was de hele tijd half buiten bewustzijn, dus ik weet er nog maar vrij weinig van.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar je gewoon de straat over en toen werd je geschept?Was de bestuurder in slaap gevallen?
Dat moet een beste aanvaring zijn geweestquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het was 8 uur 's morgens, ik fietste over het zebrapad, dus zij had haaientanden tegen. Dus ik nam voorrang, maar zij zag me niet aankomen door de regen en haar haast. Daarbij reed ze ook nog 10 km boven de toegestane snelheid, waardoor het nog harden aankwam. En ik werd gewoon volop van m'n fiets afgebeukt, en knalde volop op de straat. Daarna bracht ze me thuis met haar auto, maar ik was de hele tijd half buiten bewustzijn, dus ik weet er nog maar vrij weinig van.
Achja, eens moest de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat moet een beste aanvaring zijn geweestNou ja, beterschap dus.
En welterusten
slaap ze naaldquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat moet een beste aanvaring zijn geweestNou ja, beterschap dus.
En welterusten
rocky maakte de lapo mobiel begreep ik en toen heeft fles het topic moeten openenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Weet iemand hier trouwens waar de TT op slaat?
Achja, Fles is goed in overdrijven, ik dacht al zoietsquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
rocky maakte de lapo mobiel begreep ik en toen heeft fles het topic moeten openen![]()
quote:
quote:
ik heb medelijden met jequote:Op donderdag 2 juni 2011 08:11 schreef pgrferrari het volgende:
Gdvdomme
Mag ik uitslapen ben ik weer vroeg wakker.
ja ik kan je de hand schudden verdommequote:Op donderdag 2 juni 2011 08:11 schreef pgrferrari het volgende:
Gdvdomme
Mag ik uitslapen ben ik weer vroeg wakker.
morguh oaquote:
Zie lapo vorige KSCquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Weet iemand hier trouwens waar de TT op slaat?
heh watquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zie nog steeds die gekke tripkat ava
in de mobiele layout is mijn ava rechtsboven veranderd in een bewegende glitterkat met zonnebrilquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in de mobiele layout is mijn ava rechtsboven veranderd in een bewegende glitterkat met zonnebrilno kidding!
was het maar zon feestquote:
ja, iedereen heeft de UI van Gridlockquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in de mobiele layout is mijn ava rechtsboven veranderd in een bewegende glitterkat met zonnebrilno kidding!
ik kijk net op mijn mobiel en ik zie hem ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was het maar zon feesthij is er echt!
en waaromquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ja, iedereen heeft de UI van Gridlock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |