My heart pumps diesel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het hoeft alleen maar door de aderen de lopen!
Tijd genoeg toch.quote:
PICSquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd genoeg toch.Maar deze keer ben ik echt van plan te gaan.
BENZINE!!quote:
sorryquote:
Ja hoor, moment.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:39 schreef Lithia het volgende:
Kan de OP dit veranderd worden:
L.no -> Groupie van Dean's bandje
Naar
L.no > Wie?!
hoe moet dat? als ik het nu verander veranderd het voor altijd?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:39 schreef Lithia het volgende:
Kan de OP dit veranderd worden:
L.no -> Groupie van Dean's bandje
Naar
L.no > Wie?!
netjes!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef PieterBas het volgende:
Vorige topic staat nu als vierde in de statistieken "snelste gevulde topics"
Dat 2e is jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoe moet dat? als ik het nu verander veranderd het voor altijd?
maar je bent ook lang weggeweest...quote:
Heb het al veranderd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb je dik verdiendquote:
Geen idee. Dean verandert het iig in de wiki-versie. Misschien kan jij gewoon iig deze OP veranderen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
komt niet door mij ofzo...quote:
Deze is toch snel genoeg volquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Geen idee. Dean verandert het iig in de wiki-versie. Misschien kan jij gewoon iig deze OP veranderen.
Nee, wiki doet niks meer. Als je deze OP gewoon aanpast, wijzigt ie voor de komende nieuwe topicsquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Geen idee. Dean verandert het iig in de wiki-versie. Misschien kan jij gewoon iig deze OP veranderen.
ik kan helpen?quote:
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, wiki doet niks meer. Als je deze OP gewoon aanpast, wijzigt ie voor de komende nieuwe topics
Wiki werkt nog wel tochquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, wiki doet niks meer. Als je deze OP gewoon aanpast, wijzigt ie voor de komende nieuwe topics
heb ik toch gedaan joh!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zonder jou wordt het niks.quote:
Leugens.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef Lithia het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:)
Ja, maar met die reeksen-functie (Open nieuw deel) pakt hij de OP van het gesloten topic, niet van de wikiquote:
Huilie.quote:
wel top bedacht die nieuwe functie!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar met die reeksen-functie (Open nieuw deel) pakt hij de OP van het gesloten topic, niet van de wiki
quote:
huilliequote:
Ah ja immers. Ach, zolang de stats maar behouden blijven kan de OP me rottenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar met die reeksen-functie (Open nieuw deel) pakt hij de OP van het gesloten topic, niet van de wiki
Onze Gloeimuis heeft het wel goed geregeld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wel top bedacht die nieuwe functie!
Ja, hoef niet eerst naar SES, of nieuwe topics. Nieuwe komt gewoon in MyATquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wel top bedacht die nieuwe functie!
Maar het blijft een schakende wiskunde homo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Onze Gloeimuis heeft het wel goed geregeld.
The cake is a lie!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef Lithia het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:)
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar het blijft een schakende wiskunde homo.
Haha!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kut... nu kom ik gelijk weer hoog in de top 100 van vandaag te staan...
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ahzoquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat waren de eerste 160 posts
Nu is ie weer weg
True thatquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
huiliequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Het was toch een 5e plek waard, dus hij blijft er nog ff inquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
AhzoHadden wij toch een paar minuten er plezier van
dat is echt relaxed!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, hoef niet eerst naar SES, of nieuwe topics. Nieuwe komt gewoon in MyAT
toch alweer ergens rond de 150 vandaag...quote:
jij bent de vrouw in ons middenquote:
Gaat hardquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toch alweer ergens rond de 150 vandaag...![]()
![]()
Ik ben de opperhuilie, ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij bent de vrouw in ons midden
hihihquote:
ik ben hier dan volgens mij de enige niet huilliequote:
maar ik had vroeger een leven!!!quote:
ik heb een deeltijd leven!quote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hihih
[..]
ik ben hier dan volgens mij de enige niet huillie
Vroeger, als in, toen de sc dood was?quote:
goede zelfkennisquote:
sukkelquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn leven verkocht, toen het nog wat waard was.
Oh..quote:
Wie kocht m?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn leven verkocht, toen het nog wat waard was.
jankerd...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh..
Dan doop ik jou nu tot een Huilie.
Gefeli!
Iemand die er nu achter is gekomen dat een leven nu niets meer waard is.quote:
whehequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iemand die er nu achter is gekomen dat een leven nu niets meer waard is.
bij die noorse?quote:
Ik dus.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iemand die er nu achter is gekomen dat een leven nu niets meer waard is.
Finse.quote:
even geilquote:
Nou ja, meestal lag ik nu al te slapen.quote:
Zeker.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:51 schreef The_Dean het volgende:
Die Luc dus nu op afstand en onbewust meteen geLuctord heeft.
Het kan raar lopen in het leven.quote:
ik ken dat gevoel...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja, meestal lag ik nu al te slapen.
Ik had het toen al in me.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:51 schreef The_Dean het volgende:
Die Luc dus nu op afstand en onbewust meteen geLuctord heeft.
oh, nu snap ik hetquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja, meestal lag ik nu al te slapen.
ja... had je dat leven nou maar aangetrokken...! dan kon jij eens even lekker gan luctoren!quote:
Buig voor de meesterquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het toen al in me.
hehe
en zat ik over pak hem beet 7 uur al weer in de auto naar werk..quote:
En dan al die lekkere chicks mislopen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja... had je dat leven nou maar aangetrokken...! dan kon jij eens even lekker gan luctoren!
6,5. Vergezeld door Edwin, Rick en Niels.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en zat ik over pak hem beet 7 uur al weer in de auto naar werk..
nee dat valt bij mij wel mee, moet rond 8 uur aanwezig zijn dus half 8 rijdenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en zat ik over pak hem beet 7 uur al weer in de auto naar werk..
Je bedoelt Lithia toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En dan al die lekkere chicks mislopen?
Kwart voor 8 hier, heerlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee dat valt bij mij wel mee, moet rond 8 uur aanwezig zijn dus half 8 rijden
Ja, uiteraard.quote:
trouwens, is deze titel beter?quote:
Je kan gewoon Lien zeggen.quote:
Goedgekeurd, want bbq.quote:
mietjes baan heb jij! word tijd dat je eens echt gaat leven!quote:
Ambtenaarstijdenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mietjes baan heb jij! word tijd dat je eens echt gaat leven!
gelukkigquote:
nee kostte me juist zoveel moeite om lithia goed te spellen..!quote:
afschaffen!quote:
duurt dat zolang? je vertelde laatst dat je maar 35 minuten rijden van je werk woont... wat doe je in die andere 25 minuten dean...?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef The_Dean het volgende:
Half acht beginnen. Half zeven rijden.
Chick oppikken, jeweet
35 kmquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
duurt dat zolang? je vertelde laatst dat je maar 35 minuten rijden van je werk woont... wat doe je in die andere 25 minuten dean...?
Whehe, ik wist niet dat het zo moeilijk was.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gelukkig
[..]
nee kostte me juist zoveel moeite om lithia goed te spellen..!
nee ok, dan is dat even duidelijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
35 km
Half zeven rijden naar Leeuwarden, chick oppikken om 07.00. 07.05 andere collega, en dan door naar de baas.
nou eigenlijk best wel, met dit tempoquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Whehe, ik wist niet dat het zo moeilijk was.
Jahaaaa jonge, wat ik niet kan doen in 25 minutenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
duurt dat zolang? je vertelde laatst dat je maar 35 minuten rijden van je werk woont... wat doe je in die andere 25 minuten dean...?
Daarom houd ik het altijd op L. of Lien.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Whehe, ik wist niet dat het zo moeilijk was.
sorryquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou eigenlijk best wel, met dit tempo
Ik ben mijn eigen nickname ook niet gewend. Daarom vond ik het prima als je me zo noemde.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom houd ik het altijd op L. of Lien.
volgens mij missen we nog iemand.quote:
Nee, wij hem.quote:
LEAN BACKquote:
Ja, zo nu en dan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt die hier ook nog steeds?
Verder nog bekenden onder de vaste gasten hier?
quote:
Joa, hij komt hier net zo vaak als Bart.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jahaaaa jonge, wat ik niet kan doen in 25 minuten
dat doe ik toch liever in bed...!quote:
Iemand? Royco, TeardropNL, ....quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
volgens mij missen we nog iemand.
hm..
heulemaal niemand...!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik al eerder, maar had gedacht dat hij wel op zou duikenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ook pas na twee topics![]()
teardropnl is volgens mij dood...quote:
kun jij ook niets aan doen, komt door daenquote:
ETA was er nog, die reiziger. En dan nog een paar van die Ajax dudes.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
teardropnl is volgens mij dood...
ik niet...quote:
ETA! WAT EEN GAST! die mag nog wel eens terug komen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
ETA was er nog, die reiziger. En dan nog een paar van die Ajax dudes.
Eentje met 6 aaaaaaa's. Of eeeeee's.
Ik heb het over de echte oldskool.quote:
Zij was 2 topics geleden hier toch?quote:
Mooi figuur was dat altijdquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ETA! WAT EEN GAST! die mag nog wel eens terug komen!
Puala.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb het over de echte oldskool.
Maar waar is ze ja. En Puala.
OF was dat Roycooooooo?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
ETA was er nog, die reiziger. En dan nog een paar van die Ajax dudes.
Eentje met 6 aaaaaaa's. Of eeeeee's.
Nee, volgens mij niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ow en die andere was dat niet TIMMEEEEEEEEEEHH
dat was hem de zoon van Rob Geusquote:
Goed punt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, maar Jan toch ook.
ow...quote:
Ja, ook zo'n heldquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat was hem de zoon van Rob Geus
Omdat er niks meer vernieuwd hierquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Lithia het volgende:
Al die andere oldbies ken ik niet.
Ik kom hier 2 jaar en ik ben nog steeds een newbie.
je komt pas net om de hoek kijken inderdaad!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Lithia het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Lithia het volgende:
weinig nieuwe aanwas...quote:
Echt wel.quote:
Bleh, ik was te jong om uberhaupt stage te hebben (2 jaar geleden ook al, maar boeiend).quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je komt pas net om de hoek kijken inderdaad!
maandje geleden?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
Echt wel.
Alles behalve een maandje geleden ofzo.
[..]
Bleh, ik was te jong om uberhaupt stage te hebben (2 jaar geleden ook al, maar boeiend).
er bleven wel een paar voor een lange hangen, zoals dzjenn ofzoietsquote:
jij was er 1 van!quote:
maandjesquote:
En jijquote:
*iets met pot en ketel.quote:
ik kwam geregeld langs!quote:
Maar niet vaak genoeg. En de laatste tijd HELEMAAL NIET MEERquote:
Piles kwam volgens mij vaker.quote:
Maakt niet uit, mijne is al jaren kut en we hebben toch geen spellings nazi in ons midden nuquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef Lithia het volgende:
Mijn Nederlands wordt steeds slechter. Mijn excuses alvast.
omdat jij vaker kwam?quote:
Die is weg inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maakt niet uit, mijne is al jaren kut en we hebben toch geen spellings nazi in ons midden nu
ik kwam vaak maar voor 1 post, en dan las ik niet eens terug wat mensen reageerden na mij...!quote:
Omdat ik het gewoon zie?quote:
quote:
Dat voelt wel goed trouwens.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maakt niet uit, mijne is al jaren kut en we hebben toch geen spellings nazi in ons midden nu
Dat is gemeen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kwam vaak maar voor 1 post, en dan las ik niet eens terug wat mensen reageerden na mij...!
i know...quote:
Ja, verrekte kut!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kwam vaak maar voor 1 post, en dan las ik niet eens terug wat mensen reageerden na mij...!
quote:
huiliequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:11 schreef The_Dean het volgende:
Wij maar tegen je praten, was je natuurlijk allang verdwenen
Ah..! en dan was er nog zo'n meid die ook in Berlijn stage liep! ik heb haar bij facebook maar wat haar foknaam is...?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:11 schreef The_Dean het volgende:
Maar ik vergeet nog mensen van de echte ouwe school....
Maar dan weet ik dat voor de volgende keerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 100 posters hier, zoek ze maar uit![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maar dan weet ik dat voor de volgende keer
Wat een held...!quote:
dit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef The_Dean het volgende:
Wij mannen huilen niet. We slaan mekaar op de bek als we elkaar tegenkomen. En dan gaan we bier drinken.
Echte mannen gebruiken het om chicks te lokken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef The_Dean het volgende:
Wij mannen huilen niet. We slaan mekaar op de bek als we elkaar tegenkomen. En dan gaan we bier drinken.
Dat was ook al een newbie.quote:
Dat zijn homo's.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken het om chicks te lokken.
[ afbeelding ]
Vind je het gekquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ETA maar 950 en heeft een beste indruk achter gelaten
Op heel FOK! volgens mij welquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ETA maar 950 en heeft een beste indruk achter gelaten
MAAR DIE OLDBIES UIT DE STEENTIJD KEN IK TOCH NIET.quote:
quote:
nerd...!quote:
Ja, die ene.... Arctic Monkeys.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef Lithia het volgende:
[..]
MAAR DIE OLDBIES UIT DE STEENTIJD KEN IK TOCH NIET.
AMDB had iig wel een awesome muzieksmaak.
stel je niet aanquote:
Arctic Monkeysquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef Lithia het volgende:
AMDB had iig wel een awesome muzieksmaak.
Ja, wat een sukkel!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Deansensitized was een rare aap! ben blij dat hij weg is!
Haha, newbie!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zijn wel echte oldbies ja, merendeel voor mijn tijd
ALs Dean niet van account was gewisseld, stond hij bovenaan.quote:
die gast reist echt de hele wereld over... is echt oneerlijk...quote:
awesomequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Arctic MonkeysGa ze 4 keer in 3 weken tijd zien
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ALs Dean niet van account was gewisseld, stond hij bovenaan.
Als ik me aanstellen, dan zou ik dit gebruiken:quote:
Dan is Dean ook een nerd, maar een stuk slimmerquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gelukkig ben jij ervoor in de plaats gekomen!quote:
scheelt niet veelquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als ik me aanstellen, dan zou ik dit gebruiken:!!!
Ik ben zo verworven met mijn huidige account. Die ga ik niet achterlaten om een nieuwe te beginnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan is Dean ook een nerd, maar een stuk slimmer
Niet zo zeiken, je klinkt nu als een vrouw.quote:
Ja, en hoequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil mee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Vlieg er zelfs voor naar Engeland, dan Paradiso en nog Rock Werchter
Is goed. Lekker slapenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Goed Heerschap, ik ga slapen! Ik kom morgen nog wel weer langs he! de groetjes aan je moeder!!!!
Slaapsequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Goed Heerschap, ik ga slapen! Ik kom morgen nog wel weer langs he! de groetjes aan je moeder!!!!
Dankjequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan is Dean ook een nerd, maar een stuk slimmer
drink niet meer doordeweeks...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, je klinkt nu als een vrouw.
* Lithia geeft bier
BAMquote:
Oh, zal dat het zijn?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
drink niet meer doordeweeks...werd er dik van en ging slecht slapen...
Is warme melk ook goed?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
drink niet meer doordeweeks...werd er dik van en ging slecht slapen...
Zijn er nog kaarten voor Paradiso?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Vlieg er zelfs voor naar Engeland, dan Paradiso en nog Rock Werchter
echt.. ging echt niet goed met me..!quote:
quote:
*zet bier wegquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt.. ging echt niet goed met me..!
Lever die van jou maar even in dan.quote:
Hij heeft weekend hè.quote:
Haha, nooitquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lever die van jou maar even in dan.
Jammer dat we op het werk geen 3FM luisteren, kan ik ook niks winnen.quote:
Ik zag pas nog wel iemand in het AM-topic die een kaart over had, maar dat is er maar 1quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jammer dat we op het werk geen 3FM luisteren, kan ik ook niks winnen.
1 is genoeg toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag pas nog wel iemand in het AM-topic die een kaart over had, maar dat is er maar 1
Juist!quote:
Maar het is toch weekend?quote:
Maar het is al half 1 en het was vnamorgen wel 6 uur.quote:
neuh..quote:
Zo'n pecha kucha lijkt me wel interessant.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef jna het volgende:
Ik ga verdomme 1 avond naar de Pecha Kucha (Tante mag de vertaling uit het Japans geven) en WAT DOEN JULLIE! BEETJE GAAN SPAMMEN! ZONDER MIJ!
We misten je alquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef jna het volgende:
Ik ga verdomme 1 avond naar de Pecha Kucha (Tante mag de vertaling uit het Japans geven) en WAT DOEN JULLIE! BEETJE GAAN SPAMMEN! ZONDER MIJ!
Mogguh Lucquote:
De man van het olifantenpaadjesboek was er ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zo'n pecha kucha lijkt me wel interessant.
toen ik mn active topics zag dacht ik: nooooooo m'n spamrecord!quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We misten je al
En we spammen niet, dit was het oude tempo
Och, in die tijd voor gisteren had in principe allang iemand dat kunnen verbeteren.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:26 schreef jna het volgende:
[..]
toen ik mn active topics zag dacht ik: nooooooo m'n spamrecord!![]()
Maar gelukkig
quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, in die tijd voor gisteren had in principe allang iemand dat kunnen verbeteren.
Maar uit diep respect voor jou hebben we dat maar niet gedaan
ja, ze riepen het gister speciaal om.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:04 schreef Bravebart het volgende:
Oh god, het is zeker weer NS sponsordag vandaag? [ afbeelding ]
Mja, ik zag zoveel inchecken dat ik het maar ff opgezocht hebquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:06 schreef jna het volgende:
[..]
ja, ze riepen het gister speciaal om.
Gelukkig ben ik vrij
16-17 ofzo? Eerder 17quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:30 schreef The_Dean het volgende:
80 stuks van 56x38cm. Hoeveel m2 is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |