My heart pumps diesel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het hoeft alleen maar door de aderen de lopen!
Tijd genoeg toch.quote:
PICSquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd genoeg toch.Maar deze keer ben ik echt van plan te gaan.
BENZINE!!quote:
sorryquote:
Ja hoor, moment.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:39 schreef Lithia het volgende:
Kan de OP dit veranderd worden:
L.no -> Groupie van Dean's bandje
Naar
L.no > Wie?!
hoe moet dat? als ik het nu verander veranderd het voor altijd?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:39 schreef Lithia het volgende:
Kan de OP dit veranderd worden:
L.no -> Groupie van Dean's bandje
Naar
L.no > Wie?!
netjes!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef PieterBas het volgende:
Vorige topic staat nu als vierde in de statistieken "snelste gevulde topics"
Dat 2e is jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoe moet dat? als ik het nu verander veranderd het voor altijd?
maar je bent ook lang weggeweest...quote:
Heb het al veranderd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb je dik verdiendquote:
Geen idee. Dean verandert het iig in de wiki-versie. Misschien kan jij gewoon iig deze OP veranderen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
komt niet door mij ofzo...quote:
Deze is toch snel genoeg volquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Geen idee. Dean verandert het iig in de wiki-versie. Misschien kan jij gewoon iig deze OP veranderen.
Nee, wiki doet niks meer. Als je deze OP gewoon aanpast, wijzigt ie voor de komende nieuwe topicsquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Geen idee. Dean verandert het iig in de wiki-versie. Misschien kan jij gewoon iig deze OP veranderen.
ik kan helpen?quote:
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, wiki doet niks meer. Als je deze OP gewoon aanpast, wijzigt ie voor de komende nieuwe topics
Wiki werkt nog wel tochquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, wiki doet niks meer. Als je deze OP gewoon aanpast, wijzigt ie voor de komende nieuwe topics
heb ik toch gedaan joh!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zonder jou wordt het niks.quote:
Leugens.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef Lithia het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:)
Ja, maar met die reeksen-functie (Open nieuw deel) pakt hij de OP van het gesloten topic, niet van de wikiquote:
Huilie.quote:
wel top bedacht die nieuwe functie!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar met die reeksen-functie (Open nieuw deel) pakt hij de OP van het gesloten topic, niet van de wiki
quote:
huilliequote:
Ah ja immers. Ach, zolang de stats maar behouden blijven kan de OP me rottenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar met die reeksen-functie (Open nieuw deel) pakt hij de OP van het gesloten topic, niet van de wiki
Onze Gloeimuis heeft het wel goed geregeld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wel top bedacht die nieuwe functie!
Ja, hoef niet eerst naar SES, of nieuwe topics. Nieuwe komt gewoon in MyATquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wel top bedacht die nieuwe functie!
Maar het blijft een schakende wiskunde homo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Onze Gloeimuis heeft het wel goed geregeld.
The cake is a lie!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:43 schreef Lithia het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:)
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar het blijft een schakende wiskunde homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |