Hij had Rasmussen natuurlijk nooit moeten laten starten in die Tour, maar om daardoor nou zo een hekel aan die man te krijgen dat je hem vier jaar later niet op tv wilt zien lijkt me ook wat overdreven.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:57 schreef larry91 het volgende:
Theo de Rooij mag van mij wegblijven. Heb een hekel aan hem gekregen sinds de affaire met Rasmussen in de tour van 2007
Dit is dan wel weer minder.quote:Ook Johan Derksen is frequent te zien met het laatste voetbalnieuws.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hij had Rasmussen natuurlijk nooit moeten laten starten in die Tour, maar om daardoor nou zo een hekel aan die man te krijgen dat je hem vier jaar later niet op tv wilt zien lijkt me ook wat overdreven.
Waarom komt Johan eens in de week niet op RTL 4 na Jan de Hoop met het voetbal nieuwsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik had gehoopt dat Johan dagelijks aan tafel zou zitten onder het mom "dit programma mag wel Tour Du Jour heten, maar we praten gewoon anderhalf uur over voetbal.".
Dit soort items bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom komt Johan eens in de week niet op RTL 4 na Jan de Hoop met het voetbal nieuws
Maar dan op TV, Op de stoel van Jan. Het nieuws voorlezen over voetbal.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit soort items bedoel je?
Ik stem voor
Beste Johan kan perfect uitgezonden worden in het half 8 Journaal van RTL4. Bijvoorbeeld van 19:35 uur tot 19:55 uur.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan op TV, Op de stoel van Jan. Het nieuws voorlezen over voetbal.
Als wielerliefhebber zit ik idd te wachten op Peter Heerschop, Viggo Waas, Frits Wester, Johan Derksen en Rick Nieman.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:52 schreef tompsv18 het volgende:
Wilfred Genee ontvangt veel bekende namen in de eerste uitzendweek van zijn Tour de France-talkshow Tour du Jour op RTL 7. In de tweede aflevering op zater- dag zijn cabaretiers Peter Heerschop en Viggo Waas te gast, zondag komt Frits Wester op visite, maandag is Johan Derksen aan de beurt en voor dinsdag is Rick Nieman uitgenodigd. Dat heeft RTL laten weten. In de eerste aflevering op vrijdagavond zijn bekende namen uit de wielerwereld aanwezig: Steven Rooks en Theo de Rooij.
Best leuke gasten dus de komende dagen
Gert Jacobs en Danny Nelissen zitten er elke dag, die hebben genoeg verstand van wielrennen. Vind dat wel leuk dat er ook een bekende NL'er bijzit, werkte bij VI Oranje ook prima.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als wielerliefhebber zit ik idd te wachten op Peter Heerschop, Viggo Waas, Frits Wester, Johan Derksen en Rick Nieman.Inteelt clubje.
De Grolschjes staan hier koudquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:05 schreef Keano het volgende:
Iedereen al blokjes kaas en een pintje dan wel glaasje wijn klaarstaan? 3 weken slap zeveren over de Tour begint vanavond!
Zin aan
Ach, geef het iig een kans, of een paar kansen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als wielerliefhebber zit ik idd te wachten op Peter Heerschop, Viggo Waas, Frits Wester, Johan Derksen en Rick Nieman.Inteelt clubje.
Derksen fanboyquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik had gehoopt dat Johan dagelijks aan tafel zou zitten onder het mom "dit programma mag wel Tour Du Jour heten, maar we praten gewoon anderhalf uur over voetbal.".
Ow, zal zeker kijken en blij dat Jakobs/Nelissen er bij zijn, maar iedere keer weer diezelfde bekende Nederlanders, wat het onderwerp ook is....ben daar wel een beetje op uitgekeken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gert Jacobs en Danny Nelissen zitten er elke dag, die hebben genoeg verstand van wielrennen. Vind dat wel leuk dat er ook een bekende NL'er bijzit, werkte bij VI Oranje ook prima.
Welke bekende Nederlanders had jij graag gezien?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow, zal zeker kijken en blij dat Jakobs/Nelissen er bij zijn, maar iedere keer weer diezelfde bekende Nederlanders, wat het onderwerp ook is....ben daar wel een beetje op uitgekeken.
Hansie Kraaij weet die niks over fietsen? Hij is ook kenner van darten en die dominoblokjes dus..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Welke bekende Nederlanders had jij graag gezien?
Zou een prima gast zijn iddquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hansie Kraaij weet die niks over fietsen? Hij is ook kenner van darten en die dominoblokjes dus..
Keuze zat lijkt me, maar ff niet Johan Derksen, Frits Wester en de rest van de RTL-crew.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Welke bekende Nederlanders had jij graag gezien?
Maarten van Rossum praat alleen over de natuur en landschappen die tijdens de tour zijn de zienquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou een prima gast zijn idd
Zelf denk ik aan Maarten Van Rossem, een beetje relativering van e.e.a. kan geen kwaad.
De discussie mag soms ook wel wat verbreed worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maarten van Rossum praat alleen over de natuur en landschappen die tijdens de tour zijn de zien
Maarten van Rossum met Johan Derksen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De discussie mag soms ook wel wat verbreed worden.
Daarom vind ik Wouter Bos bijvoorbeeld een prima gast voor VI.
Jij hebt hem door.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maarten van Rossum met Johan Derksen?
Die gaan samen een theatershow doen las ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maarten van Rossum met Johan Derksen?
Ergens in de komende 4 jaar pas.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die gaan samen een theatershow doen las ik.
Mart als extra kijkcijfer trekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef marcodej het volgende:
Ze hebben het NOS-archief lekker leeg gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |