Die komt dinsdag, zo las ik vanmiddag ergens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:23 schreef Kingstown het volgende:
Ik hoop dat Leontien van Moorsel langs komt....vind ik echt een wereldwijf!
Jammer dat Jerommeke niet mee is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:56 schreef Eppie_NL het volgende:
Voor het eerst dat ik die Eurosport-commentator zie.
je kent zn geschiedenis niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:56 schreef Eppie_NL het volgende:
Als Wilfred een pedante opmerking maakt krijgt ie een vriendschappelijk klopje.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jammer dat Jerommeke niet mee is.
Klopt, tot nu toe valt het zeker niet tegenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:56 schreef Veerboot het volgende:
Eerste paar minuten van het programma waren stroef, nu al goed op gang gekomen. Worden volgens mij een leuke drie weken
Ik dacht het al aan zijn stem te herkennenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:56 schreef Eppie_NL het volgende:
Thnx...ga ik zeker kijken!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:56 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Die komt dinsdag, zo las ik vanmiddag ergens.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als Wilfred een pedante opmerking maakt krijgt ie een vriendschappelijk klopje.
In zn polti shirtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als Wilfred een pedante opmerking maakt krijgt ie een vriendschappelijk klopje.
quote:
Precies, wie weet na een jaar wie er 12e, 13e en 14e werd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja daar zal zn moeder misschien trots op zijn geweest. Snap Gert wel.
Gert Jacobs, vaste gastquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:00 schreef 045represent het volgende:
Wie is die kale eigenlijk? Wat een baas is die gastDie mag wel elke dag komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |