Beetje jammer weerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
nietook in de groothandel zijn ze zo duur...
dat is idd erg handig maar moest wel een beetje smilen,een soort van administratief medewerkster voor de nagellakjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb alles in een helmer en hou overzicht met nagelwielen + exel bestand, werkt ook erg goed.
Mensen om me heen vinden het ook lachwekkendquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:22 schreef expiratorial het volgende:
[..]
dat is idd erg handig maar moest wel een beetje smilen,een soort van administratief medewerkster voor de nagellakjes
Met een spons!quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:24 schreef Melochan het volgende:
Ja, dat sponsen hè, hoe doen jullie dat?
Ik doe precies hetzelfde hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mensen om me heen vinden het ook lachwekkend.
Als iemand hier z'n nagels wil lakken geef ik ze de wielen, kiezen ze een kleur en zoek ik op de computer op welke het is. Maar ik zit inmiddels volgens schatting rond de 300, dus anders houd ik geen overzicht. En ik weet dat ik niet de enige ben hier die het zo doet
.
Gisteren wel stapel nieuwe wielen besteld, het wordt tijd voor reorganisatie (ergens het komende jaar)
Haha, ook ik doe dat.. bij ±230 lakjes is het ook wel nodig..:)quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef Joell het volgende:
[..]
Ik doe precies hetzelfde hoorEn met ±300 lakjes is het inderdaad wel makkelijk om overzicht te hebben
Zo simpel! Bijna thuis, ga het meteen proberenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:15 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Met een spons!
Ok, flauw...ik gebruik gewoon van die goedkope make-upsponsjes, smeer der wat nagellak op en dan sponsen maar
Ben je al met al meer kwijt dan wanneer je eentje besteldquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Misschien ga ik zelf wel wat maken met van dat plexiglas. Was daar op de middelbare school best handig mee..
Ik heb laatst ook gekeken voor alternatieven, maar vaak ben je inderdaad uiteindelijk duurder uit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben je al met al meer kwijt dan wanneer je eentje besteld
en ze zijn zo mooi![]()
[ afbeelding ]
ik bestel er binnenkort nog eentje bij
Hij is ondertussen alweer heel anders ingedeeld, maar nog steeds op merk jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:30 schreef -Pink- het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook gekeken voor alternatieven, maar vaak ben je inderdaad uiteindelijk duurder uit.
Wat gaaf Puckzzz![]()
Ik ga er binnenkort 2 bestellen, ik zie dat jij ze op merk hebt staan, ik denk dat ik op kleur ga sorteren.
sparkliesquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:13 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn minifaaltje was binnen.
Catrice Raspberry fields forever - Nubar Star Sparkle - Konad img.plate 65 (geloof ik)
[ afbeelding ]
For da Sparkliez:
[ afbeelding ]
omdat ze anders geen 15 flakie-lakken hadden hoeven makenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef Sokkepok het volgende:
Even snel snel een foto van hier
[ afbeelding ]
Essence zwart met flakies nummer 15 van Golden Rose.
Ik snap niet helemaal waarom ze ook die blauwe flakies erdoor hebben gedaan..
Idd er zijn er ook zonder blauw! Maar leuk!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ze anders geen 15 flakie-lakken hadden hoeven maken
Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |