Oh wauw, die eerste!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:46 schreef AmyGrace het volgende:
OPI Movin' Out over Zoya Veruschka. Man, wat zag dat eruit!
[ afbeelding ]
Ik zit in een (donker)groene fase, Barry M Racing Green (lijkt héél erg op Essence All Access):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met Nfu Oh 54 eroverheen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, dat was wel weer genoeg picspam dacht ik zo...
Lang geleden dat ik een nagelfoto van je hebt gezien, sehr schön dit! Vaker nageltjes posten hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef Lindytje het volgende:
Ook weer eens een nagelfoto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly Space Cadet
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een nagelfoto van je hebt gezien, sehr schön dit! Vaker nageltjes posten hoor.
wauw, die flakies.. *koopneigingen* ...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:46 schreef AmyGrace het volgende:
OPI Movin' Out over Zoya Veruschka. Man, wat zag dat eruit!
[ afbeelding ]
Ik zit in een (donker)groene fase, Barry M Racing Green (lijkt héél erg op Essence All Access):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met Nfu Oh 54 eroverheen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, dat was wel weer genoeg picspam dacht ik zo...
Mooii!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef Lindytje het volgende:
Ook weer eens een nagelfoto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly Space Cadet
al een tijdje niet meer iddquote:Op zondag 12 juni 2011 18:39 schreef expiratorial het volgende:
btw,is die gosh rainbow eigenlijk ook nog verkrijgbaar? vast niet...vermoed ik....
nfu.oh heeft geloof ik een goeie dupe, of is gosh dan weer de dupe van de nfu.oh varianta?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:40 schreef expiratorial het volgende:
jammerrrrrr,maar had ik wel verwacht. ben toch nog wel wat een lakjes noobje![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:39 schreef expiratorial het volgende:
btw,is die gosh rainbow eigenlijk ook nog verkrijgbaar? vast niet...vermoed ik....
gosh idd niet, maar zoek eens op Nubar - 2010quote:Op zondag 12 juni 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
er zijn veel goede dupes van rainbow te krijgen gelukkig
Gaaaaaaf!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:18 schreef Miss_V het volgende:
@AmyGrace jaaa wow & thnx
@Lindytje gaaf![]()
@afivi mooi met de flakes![]()
Koh green stardust & China Glaze l8r g8r French tips
[ afbeelding ]
Maar de glans vond ik niet zo mooi op de koh dus toch maar matte topcoat en glans op de CG want de holo moet schitteren![]()
[ afbeelding ]
Ja, die stomme wijsvingers breek ik steeds af, maar die gebruik ik dan ook als gereedschap.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben net een half uur bezig geweest om die confetti glitters van essence eraf te krijgen... zucht.. ga morgen wel lakken nu geen zin meer in.. zal ook morgen eens een foto posten..
hebben jullie trouwens ook da jullie wijsvingers korter blijven? Bij mij is dat heel erg namelijk
Ik ergerde me er al zo aan. Maar ben dus niet de enigequote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
hebben jullie trouwens ook da jullie wijsvingers korter blijven? Bij mij is dat heel erg namelijk
ja bij mij ookquote:Op maandag 13 juni 2011 23:58 schreef Miezziej het volgende:
Mijn middelvingernagels breken het snelst af
Precies zelfde hier! Ik merk het ook als ze gewoon "goed" zijn, ze zijn veel slapper en buigzamer dan de restquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:36 schreef expiratorial het volgende:
[..]
ja bij mij ookde rest is eh okey maar die middelsten komen op een bepaalde lengte en dan word het splijten of scheuren meh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |