abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:27:24 #126
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97863758
Mooiw foto's oeke O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97863868
Mooi oeke O+

Klinkt inderdaad als clusteren DJMO

Jelle had vandaag duidelijk last van de warmte (in huis was het vrij warm nog, buiten wat koeler) en heeft dus lekker vaak gedronken. Blijft zo lief gezicht, vol overgave drinken en dan als een blok in slaap vallen O+ O+
pi_97864243
Wauw Oeke, wat een prachtige foto's O+ Gefeliciteerd met je kleine grote jongen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 juni 2011 @ 22:38:52 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97864559
clusteren klinkt het meest logische nu ik er over nadenk. ach ja, zo'n plakbaby is ook wel eens leuk ;)

gefeliciteerd oeke!! Een prachtige mijlpaal die ik dit keer ook hoop te bereiken!

zo lief trouwens, ik had 'm zonet even neergelegd om wat te drinken te pakken, en ja hoor brullen natuurlijk. leg 'm aan, en hij valt weer in slaap aan de borst maar nu is hij van de borst af en is aan het droogdrinken _O- O+ O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:45:22 #130
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97864970
oh die oogjes dicht O+
2 jaar oeks <3 wauw.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97865062
Oeke, gefeliciteerd! Heel lief O+
En fijn ook, ik kan me jullie eerste periode nog wel herinneren. En nu is Ko al twee! w/
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:47:48 #132
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_97865105
Vandaag bij CB en mn mannetje is nu 5255 gram bij 8 weken geheel (op paar keer bijvoeden na in eerste week) op mijn borstoeding woehoe!!!!

En dus ook ondanks dat hij 10 tot 15 minuten drinkt.
Ik zit laatste dagen op 6 voedingenen het gaat super.

Ben best trots op mezelf dat he zo goed gaat. En blij met mn man voor zijn steun.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:48:41 #133
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97865161
Goed voor jullie j-net!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97865262
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:47 schreef J-net het volgende:
Vandaag bij CB en mn mannetje is nu 5255 gram bij 8 weken geheel (op paar keer bijvoeden na in eerste week) op mijn borstoeding woehoe!!!!

En dus ook ondanks dat hij 10 tot 15 minuten drinkt.
Ik zit laatste dagen op 6 voedingenen het gaat super.

Ben best trots op mezelf dat he zo goed gaat. En blij met mn man voor zijn steun.
*O*
Fijn!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:55:28 #135
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97865571
fijn j-net! *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97865922
Wat fijn J-net! *O*

Oh Jore, ik kan het me nog ook herinneren. Dat we bijna op stoppen stonden, omdat het gewoon niet lukte. En dan 80 ml fingerfeeden. En steeds weer kolven, en proberen aan te leggen. :N
Wat een drama.
Ik heb nu wel goede hoop dat het voor een volgend kindje makkelijker zou moeten zijn omdat mijn tepels wel meer gevormd zijn. Ondanks of dankzij het tepelhoedje.
Soms denk ik weleens dan gewoon weer een tepelhoedje te gebruiken omdat het zo'n makkelijk communicatiemiddel is. Ko diept het doosje gewoon uit mijn tas op als hij wil drinken. :)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 8 juni 2011 @ 07:40:40 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97875216
oeke O+

J-net, fijn dat het zo goed gaat!
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:01:32 #138
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_97877227
Oeke, wat een heerlijke foto! Prachtig.

Nou, lactatiedeskundige geraadpleegd. Nog een keer met verloskundige overlegt...
Ik blijf nog even doen wat ik nu doe, dus aanleggen, kv geven en nakolven, maar waar het op neer komt... ik moet er niet vanuit gaan dat mijn lijf meer maakt dan het nu doet. Bij Joep was mijn hoogtepunt ongeveer 25-30 cc per borst en met domperidon werd dat 35-40cc per borst.
Ik merk ook dat als ze bij mij gedronken heeft en ze komt 3 uur later, dat mijn borsten nog gewoon leeg zijn. Ze drinkt dan inderdaad ook meer kv daarna. Voorlopig is lief nog thuis en heb ik nog tijd om zo wat aan te "klooten" met de voeding en stille hoop dat er toch wat meer komt, maar als hij weer gaat werken, dan stop ik, heb ik vanmorgen besloten. Joep wil ook aandacht en 9 tot 10 keer per dag bijna een uur op de bank met Sam, dat is voor hem ook echt niet gezellig.
Ik heb er wel 3 dagen menig traantje om gelaten en nu ik het schrijf zit ik weer te janken... stom lijf ook. Wel baren en niet voeden, nou ja niet... amper.
Niet mieten! Door gieten!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juni 2011 @ 10:03:03 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97877259
seilram :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:05:01 #140
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_97877306
En weet je.. toch zeg ik, dan stop ik en ik weet nu al niet of ik dat wel kan. Bij Joep vond ik dat ook zo'n moeilijke keus. Het voelt als falen ofzo... of opgeven en ik hou niet van opgeven.
pi_97877311
Ik heb niet echt tijd gehad om bij te lezen, maar iig wel bedankt voor de adviezen.

Gistermorgen is de lk langsgeweest, en ben ik gaan voeden met een tepelhoedje. Ook raadde zij aan om een manueel therapeut in te schakelen ivm vermoeden van KISS. Die man is vanmorgen geweest, en er zaten wat werveltjes scheef. Dus daar ook tips voor gekregen, en zoonlief is behandeld.

Gisteren en vannacht heeft hij heel goed gedronken met het tepelhoedje, dus dat is een enorme opluchting. Hopen dat het nu zo door blijft gaan.
pi_97877692
Och Seilram, wat moeilijk om zoiets te accepteren. ;(
Dikke zoen! :*

Laiveneertiekje, wat fijn. Dat klinkt goed. :)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:41:24 #143
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97878261
Seilram, das gewoon pech, maar je kunt er niets aan doen. Er zijn gewoon vrouwen die niet genoeg kunnen produceren voor de baby. Wat je zou kunnen overwegen is voeden met een hulpset, waarbij je dan de hulpset vult met kv, zodat de borst wel maximaal gestimuleerd wordt en blijft. Als je grote waarde hecht aan moedermelk zou je nog kunnen overwegen een donormoeder te zoeken via moedermelknetwerk.

Maar dan nog, die melk die je wel hebt en geeft is toch wat je kunt doen en dat is toch hartstikke fijn dat je dat wel kunt en doet?
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:35:39 #144
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_97882416
Tico, dat is zeker fijn, daar ben ik ook blij mee hoor. Er is iets en ze krijgt iig iets binnen. Tis gewoon mijn gevoel, wat ik al zeg, het gevoel dat je opgeeft ofzo. Maar goed, ik moet het positief zien, ze heeft iig alles wat ik heb gekregen.

Een donormoeder lijkt me dan weer een beetje gek, kweenie...

Laive, wat fijn!

J-net, geweldig! Kei goed!
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:38:18 #145
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97882507
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:35 schreef seilram het volgende:
Tico, dat is zeker fijn, daar ben ik ook blij mee hoor. Er is iets en ze krijgt iig iets binnen. Tis gewoon mijn gevoel, wat ik al zeg, het gevoel dat je opgeeft ofzo. Maar goed, ik moet het positief zien, ze heeft iig alles wat ik heb gekregen.

Een donormoeder lijkt me dan weer een beetje gek, kweenie...

Laive, wat fijn!

J-net, geweldig! Kei goed!
Een donormoeder is natuurlijk helemaal niet zo gek. Vroegah, voordat er uberhaupt kunstvoeding bestond was een kleine waarvan de moeder het zelf niet kon voeden gewoon afhankelijk van een moeder die het wel voedde. Ik vind het iets moois, maar steeds vaker wordt moedermelk al iets gezien dat vies is.. Dat vind ik jammer.
Het is veel onnatuurlijker om koeienmelk te drinken of te geven. We zijn in feite het enige diersoort dat melk blijft drinken na de zoogtijd en nog wel van een ander dier ook. Koeienmelk is gemaakt voor kalfjes, dus eigenlijk is dat heel raar.

Ik vind ook niet dat je opgeeft. Je geeft toch borstvoeding? Das toch gewoon goed?
pi_97884054
Het is heel rot dat het anders loopt dan je had gehoopt, seilram. Je hebt gedaan wat je kon en het is heel begrijpelijk dat je ergens een grens trekt. Dat je gevoel nog een beetje achter die beslissing aan hobbelt is herkenbaar. :*

Oeke, wat een prachtige foto's. O+ En wat bijzonder dat je Ko al zo lang kunt voeden. Als ik even in de put zit vanwege een zware nacht of een voeding die stroef verliep en dan denk ik meestal aan jou en Ko, hoe je ervan geniet om hem bij je te hebben slapen en dat het met de borstvoeding helemaal goedgekomen is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:46:33 #147
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97885011
Lang leve tepelhoedjes! *O* Al ben ik wel blij dat Nathan na 5 maanden zonder heeft geleerd te drinken.

Gefeliciteerd Ko en Oeke!

J-net, lekker gegroeid!

Wat betreft stieftiet, volgens mij kapt mijn rechterborst er gewoon mee. Nathan wordt erg boos als hij rechts ligt en bijt dan (al heb ik nu ook een ei-sprong, dus misschien is het gewoon toeval). Het is bij mij ook duidelijk zichtbaar, mijn linkerborst is groter dan mn rechterborst.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:46:17 #148
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97887505
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:05 schreef seilram het volgende:
En weet je.. toch zeg ik, dan stop ik en ik weet nu al niet of ik dat wel kan. Bij Joep vond ik dat ook zo'n moeilijke keus. Het voelt als falen ofzo... of opgeven en ik hou niet van opgeven.
Herkenbaar hoor :*, ik had laatst ook al KV in huis gehaald en schaamde me kapot op straat met die bus, alsof iedereen mij nakeek :')

Maar je hebt nu echt alles eraan gedaan, dan is het toch geen opgeven :*

J-net, wat fijn!
Alexa en Seth zijn lief
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:30:07 #149
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97889224
Seilram, een paar procent van de vrouwen zijn fysiek niet in staat om bv te geven, kennelijk heb jij de pech dat jij bij die paar procent hoort. Je hebt het geprobeerd. Als je het echt zo moeilijk vind denk ik net als tico dat je een hulpset kunt gebruiken. Enerzijds weet je dan dat je kindje voldoende krijgt en anderzijds geef je zelf de voeding die je zelf kunt geven. Maar goed, misschien even met de lk overleggen wat zij daarvan denkt?
  woensdag 8 juni 2011 @ 18:17:15 #150
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97896496
Zo ik ben er klaar mee. Heb borstontsteking no.2 te pakken :'(, de hele middag weer helse pijn, Alexa snapt er niks van dat ik blijf huilen, inmiddels ook al verhoging richting koorts. Serieus, hoeveel nog, denk ik dan? Ik ben het langzaam aan het opgeven hier K*T
Alexa en Seth zijn lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')