Zelfde volgens mij als toen hij erin ging... ik zag er niets anders aan iig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe dat ding eruit ziet na zoveel jaar "intern" gebruik.
Ik vond het plaatsen van de gewone even venijnig, maar goed, een naproxennetje erin kan geen kwaad voor de zekerheid, had ik toen ook gedaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nu 3x mirena gehad en 3x niets genomen maar geen last gehad. Het is gemakkelijker en pijnlozer als je bevallen bent.
Nee, kan zeker geen kwaad!! Wel inlegkruisje in doen, het kan iets bloeden..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vond het plaatsen van de gewone even venijnig, maar goed, een naproxennetje erin kan geen kwaad voor de zekerheid, had ik toen ook gedaan.
Ik moet op dag 2 van mijn menstruatie, en dat is zeker mét koperspiraal echt Bloeden met een hoofdletter.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, kan zeker geen kwaad!! Wel inlegkruisje in doen, het kan iets bloeden..
Jaja, we weten het! Heus!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef freecell het volgende:
Mja, het is wel kiezen, of hormonen, of abortief, of beiden.
Ik wil allebei absoluut niet, dus dan dus geen spiraaltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |