preciesquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar wel aphex twin he, vergeet dat niet.
Misschien anders via UStream?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die radio site wordt niks. Enorme beperking tot uploaden van nummers. We zullen zelf iets moeten verzinnen
Duckiequote:
Hoi hoiquote:
Het gene wat ACT-F aan de gang had, kun je best wat anders aanpakken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die radio site wordt niks. Enorme beperking tot uploaden van nummers. We zullen zelf iets moeten verzinnen
Daarom een server hosten en dan gewoon ieder voor zich uitzenden met SAM, V DJ etcquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ook als je een premium account hebt?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:36 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Het gene wat ACT-F aan de gang had, kun je best wat anders aanpakken.
Zeg maar de live versie van Youtube. Je streamt naar een site vanwaar het wereldwijd gepubliceerd wordtquote:
Ik was nog even aan het bij komen van je mooie blonde harenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat duurde lang
[..]
Jij mag vast wel in 't hondenmandje
Weet ik niet maar ik vind het te vaag. Daarnaast is de halve site Frans als je een account hebtquote:
Dit. Viro heeft server en daar is het wachten ff opquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
Zullen we Draakje lekker laten? En eerst het concept voor de radio eens uitwerken?
Klinkt goedquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg maar de live versie van Youtube. Je streamt naar een site vanwaar het wereldwijd gepubliceerd wordt
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
Zullen we Draakje lekker laten? En eerst het concept voor de radio eens uitwerken?
Nee, dat las ik via Knetter...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:39 schreef Redskillz het volgende:
[..]
twisten gaat de komende tijd even niet
Geheel terecht natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was nog even aan het bij komen van je mooie blonde haren
Het proberen waard. Premium account is ook niet zo duurquote:
Gratis kan ook hč, het mag natuurlijk niks kostenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het proberen waard. Premium account is ook niet zo duur
Oons bunt zuunigquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gratis kan ook hč, het mag natuurlijk niks kosten
Ik heb wel glasvezel maar betwijfel of dit snel genoeg is...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef ToT het volgende:
Is er geen Fokkertje hier met een dikke glasvezelkabel bij wie we een server neer kunnen plempen?
work in progress, we hebben tot en met zondag voor een alternatiefquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef humorduck28 het volgende:
Wel leuk experiment, maar volgens mij is dit nog niet helemaal uitgewerkt... althans als ik een mening mag geven..
Daar gaan we vanavond ook aan werken!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef humorduck28 het volgende:
Wel leuk experiment, maar volgens mij is dit nog niet helemaal uitgewerkt... althans als ik een mening mag geven..
Het oprichten duurde ook maar een uurtjequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef humorduck28 het volgende:
ik kan net 1000 kbps downloadenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb wel glasvezel maar betwijfel of dit snel genoeg is...
[ afbeelding ]
Tja ik zit zelf financieel echt fucking aan de grond.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gratis kan ook hč, het mag natuurlijk niks kosten
quote:
3G verbinding?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:44 schreef 129383 het volgende:
ik kan net 1000 kbps downloaden
250kbps uploaden
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
work in progress, we hebben tot en met zondag voor een alternatief
quote:
Oke gelukkiggg. Mijn enige eis is dat we weer kunnen twistenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het oprichten duurde ook maar een uurtje
True. Daarom eerst overleg als Viro ooit komtquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef humorduck28 het volgende:
Goorquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:44 schreef smegmanus het volgende:
Haha da kan'k wa woardeer'n, woar kom ie vot dan?
Twente, net als ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]Haha da kan'k wa woardeer'n, woar kom ie vot dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |