hoe waar kon ik die shit kopierenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:56 schreef ToT het volgende:
Cijfertjes, jij had een nieuw deel moeten maken!
klopt, maar zware dag jewaitz, en mag niet meer zoveel pijnstillersquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zou toch niet drinken voor zaterdag?
Hij was de tel kwijtquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:56 schreef ToT het volgende:
Cijfertjes, jij had een nieuw deel moeten maken!
Raar gedaan vannacht? whut?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
duurde lang mang
en
[..]
klopt, maar zware dag jewaitz, en mag niet meer zoveel pijnstillersvannacht een beetje raar gedaan
dus uh....
Als een deel gesloten is, zie je er onder een knopje waarmee je een nieuwe kunt maken!quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zal ik de TT veranderen in mogelijk een nieuw radiostation ?
niksquote:
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zal ik de TT veranderen in mogelijk een nieuw radiostation ?
Ziet er interessant uit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik maar wachten
http://www.radionomy.com/nl. Kent iemand dit?
geheugen foutquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Als een deel gesloten is, zie je er onder een knopje waarmee je een nieuwe kunt maken!
Maar de nieuwe radio is hier: http://fok.happyforever.com
msnquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niksmaar ik mag van de reumatoloog nu alleen nog maar mijn gewone pijnstiller in combi met paracetamol.. of een prednisonspuit ophalen
Wees nou nog een beetje terughoudendquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wees nou nog een beetje terughoudendEerst duidelijkheid.
Omdat ONZ radio niet meer bestaat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef Melting het volgende:
De standaard openingspost staat er niet meer. How comes?
ONZ Radio bestaat niet meer he.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef Melting het volgende:
De standaard openingspost staat er niet meer. How comes?
Klopt. In de andere topics stond die melding in de openingspost.quote:
Ff in de OP gezet!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef ACT-F het volgende:
Luisteren kan hier:
http://fok.happyforever.com:8000/listen.pls
In het vorige deel niet meer!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. In de andere topics stond die melding in de openingspost.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Van Viro
:
Werkoverleg, is uitgelopen. Net klaar
Ik zie het nu, dat Heloef een plaatje ervan toegevoegd heeft. Vandaar dat ik dat dacht,quote:
Zoals ik al zei, ziet er interessant uit. Vreemde constructie, maar ben er wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maarre wat denken we hiervan? http://www.radionomy.com/nl
Leuk om een keer te testen?
Ziet er goed uit. Weet je hoe het zit met kosten?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dude, you're asking me?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef 129383 het volgende:
[..]
kijkt naar ouwe sun microsystems server van vaders werk
is dat bruikbaar?
Er staat dat die betaald worden door hun.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Weet je hoe het zit met kosten?
Ja... zoals ik het lees kun je praten en ook eigen nummers draaienquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ziet er interessant uit. Vreemde constructie, maar ben er wel benieuwd naar.
Ik heb hier een 11 jaar oude Sun UltraSparc liggen. Die krengen waren toen al 64-bits.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef 129383 het volgende:
kijkt naar ouwe sun microsystems server van vaders werk
is dat bruikbaar?
Geen zover ik nu kan zien.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Weet je hoe het zit met kosten?
vast een itanium op 700mhz ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, you're asking me?
Ik heb dan wel 12 jaar ICT ervaring achter de kiezen, maar van servers weet ik geen zak!
Maar wel tof dat je vertelt dat er eentje ligt!Specs of een typenummer zouden wel handig zijn.
ik lees het net ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Er staat dat die betaald worden door hun.
Hey! Ik zie de basis van de pagina, maar zie geen playlist en kan geen artiest uitkiezen: dat dropdown menu'tje is leeg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Probeer nog eens?
http://fok.happyforever.com
Lijkt me wel voldoende!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:05 schreef 129383 het volgende:
[..]
vast een itanium op 700mhz ofzo
16 gig werkgeheugen zeker
sv v880
Ik heb me er nog niet in verdiept, maar zal dat morgen of zo nog wel even doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik lees het net ook. Het is volgens mij wel een commercieel bedrijf dus er zal vast iets van reclame bij zitten
Ik snap de hele constructie nog niet echt...
Inderdaad. Even verder rommelen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey! Ik zie de basis van de pagina, maar zie geen playlist en kan geen artiest uitkiezen: dat dropdown menu'tje is leeg.
lol dat ding is zo groot als 4 verhuisdozenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me wel voldoende!Zo zwaar hoeft-ie niet te werken.
Zonder verzoekjes issie stabielerquote:
Je kunt meedenken met hoe je graag zou zien dat het gaat worden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik wil ook graag wat doen... maar waar jullie het allemaal over hebben snap ik niks van
Dat idd...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik wil ook graag wat doen... maar waar jullie het allemaal over hebben snap ik niks van
In het begin permanente toegang zolang er geen verzoekjes machine is?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt meedenken met hoe je graag zou zien dat het gaat worden.Wat voor dingen zou je anders willen zien?
Ja dat gevoel heb ik ook inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat idd...
Het enige dat ik op dit moment kan bijdragen is stil zitten en mooi wezen en af en toe roepen dat de muziek leuk is
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat idd...
Het enige dat ik op dit moment kan bijdragen is stil zitten en mooi wezen en af en toe roepen dat de muziek leuk is
Kan zijn dat we een keer met de pet rond gaan als er echt iets nodig is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat idd...
alles van .tk kun je gebruikenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er iemand die een domein voor eventueel een site beschikbaar heeft?
ohw hier sluit ik mij gelijk bij aanquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, ehm,mijn enige wens: een app voor mobiele luisteraars die daadwerkelijk werkt
Ja of misschien dat DJ's altijd de verzoekjesmachine kunnen overrulen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In het begin permanente toegang zolang er geen verzoekjes machine is?
Wel afspreken wie wanneer wil draaien natuurlijk..
Ziet er leuk uit. Mag je hun ddb gebruiken en kan je dan ook een draakje laten draaien??quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
En dat!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, ehm,mijn enige wens: een app voor mobiele luisteraars die daadwerkelijk werkt
kan ook bij radionomy. Ik zie dat Habbo daar ook een radio station heeftquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat zou ook een idee zijn.. Niks geen wachten tot persoon x tijd heeft om het uit te schakelen, inloggen is overriden.. klaar..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of misschien dat DJ's altijd de verzoekjesmachine kunnen overrulen?
Ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga een testaccount aanmaken bij Radionomy.
ik denk dat er wel een paar personen aangewezen moeten worden die een soort van rooster bijhouden.. anders krijg je miss gedoe onderling.. wie was eerder, wie wil etc...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In het begin permanente toegang zolang er geen verzoekjes machine is?
Wel afspreken wie wanneer wil draaien natuurlijk..
klopt gewoon iets van 4 actieve personen aanwijzen (is het te weinig nog meer aanwijzen) etc etcquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik denk dat er wel een paar personen aangewezen moeten worden die een soort van rooster bijhouden.. anders krijg je miss gedoe onderling.. wie was eerder, wie wil etc...
Ja daar ben ik het wel mee eens maar dan wel een aantal mensen die ook met elkaar overleggen en contact hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik denk dat er wel een paar personen aangewezen moeten worden die een soort van rooster bijhouden.. anders krijg je miss gedoe onderling.. wie was eerder, wie wil etc...
Dat sowieso, wel een beetje hierachie overhouden natuurlijk..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja, desnoods, dat die personen elkaar pm-en als er wat veranderd is.. of net zo;n soort systeem maken wat er was ofzo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef mr-green het volgende:
[..]
klopt gewoon iets van 4 actieve personen aanwijzen (is het te weinig nog meer aanwijzen) etc etc
ik bouw er 1 voor androidquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Of eerst ff kijken hoe het met een rooster-wiki gaat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als het niet de spuigaten uitloopt, is dat prima lijkt me.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan zijn dat we een keer met de pet rond gaan als er echt iets nodig is.
Klinkt wel goed toch!quote:Radio voor jouw gemeenschap
Een radio voor jouw community.
Heb je een radio project? Heb je passie voor radio? Ben je lid van een club of heb je een website die wel een radio kangebruiken?
Creëer dan je eigen webradio met Radionomy. Ons doel: jou helpen een radiostation en publiek op te bouwen. We geven je gratis tools om je radio te starten en te onderhouden, je krijgt toegang tot een muziek-encontentbibliotheek, je kunt je eigen muziek, jingles, radioshows, etc. uploaden, we hosten en streamen je stationgratis en in ruil daarvoor zenden we maximaal 4 minuten reclame uit.
Je begint als "Basic" gebruiker. Je hebt dan 9 maanden de tijd om "Premium" gebruiker te worden: de service blijft
gratis zolang je minimaal 130 gestreamde uren per dag hebt. We helpen je natuurlijk met het opbouwen en groeien van je publiek. Maak je eigen webradio en wordt DJ/presentator voor jouw community!
dat derde uur kun je dan alleen doen terwijl je draait.. dj's staan bekend om hun last minute.. ooooooooooh ik wil ik wilquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Of eerst ff kijken hoe het met een rooster-wiki gaat?
Met ONZ-Radio is dat gefaald, maar we kunnen het weer proberen met duidelijke afspraken: maximaal 2 uren inplannen, niks van iemand anders verwijderen en je mag alleen een 3e uur er aan vast plakken als er echt niemand na jou komt.
Ik zeg knetter secetaresse.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klinkt idd goed.. wat is het addertje?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb me aangemeld, krijg dit bericht:
[..]
Klinkt wel goed toch!
Kun je niet beter gewoon beginnen onder het mom we zien wel?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat derde uur kun je dan alleen doen terwijl je draait.. dj's staan bekend om hun last minute.. ooooooooooh ik wil ik wil
Weet nog nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klinkt idd goed.. wat is het addertje?
wat bedoelen ze met 130 gestreamde uren?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klinkt wel goed toch!
onz-radio is opgevenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef onlogisch het volgende:
Ok, was ff druk RL.
Iemand, samenvatting? Watskebeurt?
Oh, en hoi trouwens
Hey man. Ehm ONZ Radio is history. Zijn nu bezig met iets nieuwsquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef onlogisch het volgende:
Ok, was ff druk RL.
Oh, en hoi trouwens
stekker is eruit.. crew heeft besloten er een punt achter te zettenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef onlogisch het volgende:
Ok, was ff druk RL.
Oh, en hoi trouwens
Ik krijg af en toe een trial venstertjequote:
Klinkt zeker goed ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klinkt wel goed toch!
Geen idee...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
wat bedoelen ze met 130 gestreamde uren?
Hi mopquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef onlogisch het volgende:
Ok, was ff druk RL.
Oh, en hoi trouwens
Hoi hoiquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef onlogisch het volgende:
Ok, was ff druk RL.
Oh, en hoi trouwens
Ook een goed idee. Server met password afspreken en dan kunnen DJ's willekeurig intunen. Wel natuurlijk door rekening met elkaar te houden dat men niet uren achter elkaar gaat etcquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kun je niet beter gewoon beginnen onder het mom we zien wel?
En dan met een server + wachtwoord waar dj's kunnen inloggen
Dat hele verplichte van ONZ Radio werkte ook niet. Omdat idd last minute.
Minimaal 130 uur draaien..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
wat bedoelen ze met 130 gestreamde uren?
Doorstart uiteraardquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stekker is eruit.. crew heeft besloten er een punt achter te zetten
we hebben tot en met zondag om een alternatief te bedenken
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben nu de radio manager aan het downloaden
nee, ik denk dat je in totaal 130 uur per dag aan luisteraars moet hebben. Dat lukt natuurlijk makkelijk met onze groepquote:
Koelkastquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doorstart uiteraard![]()
Wie is de eigenaar van den Draak?
Mooi dat de stekker er uit is, kunnen we daar eindelijk een nieuwe naam voor verzinnen
huh..betaald van giften maar volgens mij koelkast.. hij heeft daar heeeeeel veel werk ingestopt.. dus draak zijn we kwijtquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doorstart uiteraard![]()
Wie is de eigenaar van den Draak?
Mooi dat de stekker er uit is, kunnen we daar eindelijk een nieuwe naam voor verzinnen
fuckquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
huh..betaald van giften maar volgens mij koelkast.. hij heeft daar heeeeeel veel werk ingestopt.. dus draak zijn we kwijt
Dat valt mee, hadden we in draakje ook, om de 3 nummers..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:17 schreef mr-green het volgende:
[..]
nee, ik denk dat je in totaal 130 uur per dag aan luisteraars moet hebben. Dat lukt natuurlijk makkelijk met onze groep. overigens denk ik wel dat het 4 minuten reclame per uur/dag is (maar dat is ok imho)
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:18 schreef ACT-F het volgende:
Verzoekjes kunnen weer totdat het crasht. Dus sla je slag!
http://fok.happyforever.com/
Ik heb net een verzoekje gedaan...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:18 schreef ACT-F het volgende:
Verzoekjes kunnen weer totdat het crasht. Dus sla je slag!
http://fok.happyforever.com/
Ja de lijst was ineens geleegd!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb net een verzoekje gedaan...? Nu is ie weer weg...
koop een serverquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jeetje die radiomanager gaat een hele SQL db creëren op mn laptop
uche uchequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef Stokstaart het volgende:
Concreet: Komt die Viro nou nog? Leuk als we allemaal verschillende software gaan downloaden maar we hebben eerst een server nodig
Betaald van giften? Wie heeft dat betaald? Wellicht is Koelkast zo tof om slechts een klein prijsje te vragen voor de tijd die hij in een werkende draak heeft gestopt en dan kunnen we den draak wellicht op een andere server trappen en een doorstart maken?!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
huh..betaald van giften maar volgens mij koelkast.. hij heeft daar heeeeeel veel werk ingestopt.. dus draak zijn we kwijt
Zometeen denk ik jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef Stokstaart het volgende:
Concreet: Komt die Viro nou nog? Leuk als we allemaal verschillende software gaan downloaden maar we hebben eerst een server nodig
ja hij komt nog.. werk overleg was uitgelopen hij was pas om 10 uur klaar toen moest hij nog naar huisquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef Stokstaart het volgende:
Hij heeft al aangegeven dat niet te willen geloof ik..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Betaald van giften? Wie heeft dat betaald? Wellicht is Koelkast zo tof om slechts een klein prijsje te vragen voor de tijd die hij in een werkende draak heeft gestopt en dan kunnen we den draak wellicht op een andere server trappen en een doorstart maken?!
verschillende usersquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Betaald van giften? Wie heeft dat betaald? Wellicht is Koelkast zo tof om slechts een klein prijsje te vragen voor de tijd die hij in een werkende draak heeft gestopt en dan kunnen we den draak wellicht op een andere server trappen en een doorstart maken?!
Kun je rekenen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toppiequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja hij komt nog.. werk overleg was uitgelopen hij was pas om 10 uur klaar toen moest hij nog naar huis
ik wil wel hostenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
en dat houdt in?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jeetje die radiomanager gaat een hele SQL db creëren op mn laptop
Waarschijnlijk een half uur geleden? Die was gecrasht, dus nieuwe rondes nieuwe kansenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb net een verzoekje gedaan...? Nu is ie weer weg...
valt wel mee hoorquote:
Koelkast heeft genoeg tijd/energie/geld in ONZ Radio zitten.quote:
Daarvan heb jij toch bijna 1/8e deel betaald?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
valt wel mee hoorwas in totaal 219 euro he
Slechts 219 euro voor den draak?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
valt wel mee hoorwas in totaal 219 euro he
Nee was 10 minuten geleden. Toen stond ie bovenaan en vlak daarna kwam jij met je bericht hier.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een half uur geleden? Die was gecrasht, dus nieuwe rondes nieuwe kansen
geen ideequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slechts 219 euro voor den draak?
Waar koop je dat? Ik kan het wellicht wel op een server draaien.
Oh ik bagatelliseer zijn inzet ook absoluut niet hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koelkast heeft genoeg tijd/energie/geld in ONZ Radio zitten.
Soort van Draakje kan altijd nog. Al zouden we geld inzamelen om die te fixen moeten er ook mensen bereid/kundig zijn om dat ding goed te programmeren.
Reken er dan maar niet op dat Koelkast mee gaat werken.quote:
Als je wil helpen, even je msn adres aan Viro pm/dm-en..... kun je zo meteen mee babbelen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slechts 219 euro voor den draak?
Waar koop je dat? Ik kan het wellicht wel op een server draaien.
Hij is sowieso tegen een doorstart.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Reken er dan maar niet op dat Koelkast mee gaat werken.
En zeker niet Draakje aan ons geeft. Zelfs zijn jingles mogen we niet meer gebruiken
Kan gebeurenquote:
Ik zie mezelf al op m'n kamertje in de microfoon blehrenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:24 schreef Karzai het volgende:
Misschien kunnen we 1 keer per maand een karaoke avond organiseren is ook leuk
Wacht even, de 219 euro wordt door users betaald, en vervolgens kan iedereen fluiten naar zijn geld omdat hij de stekker eruit trekt?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Reken er dan maar niet op dat Koelkast mee gaat werken.
En zeker niet Draakje aan ons geeft. Zelfs zijn jingles mogen we niet meer gebruiken
Daarom.quote:
Dan stel ik voor de karaoke avond live in mijn cafe te doenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al op m'n kamertje in de microfoon blehren
Nee
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef 129383 het volgende:
[..]
okeeej die server is opgestart en dan .. poef ! grub
Draaien, dat willen we!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is een tweede Draak niet eens prio nummer 1.
het lijkt me best wel leukquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wacht even, de 219 euro wordt door users betaald, en vervolgens kan iedereen fluiten naar zijn geld omdat hij de stekker eruit trekt?
Heul wel. Jij wordt mijn side-kick, remember?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wacht even, de 219 euro wordt door users betaald, en vervolgens kan iedereen fluiten naar zijn geld omdat hij de stekker eruit trekt?
Onlogisch inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik bedoel.... tegen een doorstart onder dezelfde naam, kan ik me voorstellen.quote:
Ja, dat weet ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heul wel. Jij wordt mijn side-kick, remember?
Dus een nieuwe startquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik bedoel.... tegen een doorstart onder dezelfde naam, kan ik me voorstellen.
Leukquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan stel ik voor de karaoke avond live in mijn cafe te doen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal de playlist beter in de gaten houden. Volgens mij vraagt iemand Frans Bauer aan
gesproken met hemquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef onlogisch het volgende:
Hoezo zijn jullie er zo zeker van dat hij zo denkt?
Ja, maar dat is niet leuk als je in je eentje zit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
het lijkt me best wel leuklekker met een borreltje op
![]()
Dat is ons medegedeeld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef onlogisch het volgende:
Hoezo zijn jullie er zo zeker van dat hij zo denkt?
Waar is jouw café?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef Royco1 het volgende:
Dan stel ik voor de karaoke avond live in mijn cafe te doen
Wel als je goed zat bent!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet leuk als je in je eentje zit.Denk ik
Nee dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
een nieuwe fietsquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En hoe verdedigt hij zijn standpunt t.o.v. die 219 euro betaald door users?
Het is juist leuk om met een aantal mensen te zijn ja, en dan elkaar uitlachenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
geen idee, niet naar gevraagd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
toe lachen is het hequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is juist leuk om met een aantal mensen te zijn ja, en dan elkaar uitlachen
Hij en de rest van de crew hebben honderden euro's er in geīnvesteerd en verder nooit een cent aan ons gevraagd, behalve dus voor die software.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep! En dat geld is weg, of niet, maar dan nog....quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen idee, niet naar gevraagd.
maar we hebben een toffe tijd gehad, en elke hobby kost geld toch?
True, maar als den draak nog steeds beschikbaar is, is het wellicht egoīstisch om hem voor jezelf te houden terwijl anderen er misschien nog gebruik van willen maken die er ook geld voor hebben betaald?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen idee, niet naar gevraagd.
maar we hebben een toffe tijd gehad, en elke hobby kost geld toch?
elke maand in jouw cafe.. ik ben voorquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja.. WAAR boven leeuwen? Artis? Blijdorp? Dierenpark Emmen?quote:
Klinkt als fucking verquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ja.. WAAR boven leeuwen? Artis? Blijdorp? Dierenpark Emmen?
Ik prefereer toelachenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neuh die slaapt al bij mij op de bank danquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klinkt als fucking verMaar ik ga wel bij Knetter (op de bank
) slapen dan
Onder de leeuwen van Ouwehands dierenparkquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ja.. WAAR boven leeuwen? Artis? Blijdorp? Dierenpark Emmen?
Knetter is verder voor ons manquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
) slapen dan
Hoeveel dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Jullie moeten wel bedenken dat er veel meer geld in is gegaan dan die 220 euro van users
ik slaap dan bij carool.. is een kanonne eind van mij vandaan jhoquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
) slapen dan
ikke.. euhmm nee ik doe het nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
elke maand in jouw cafe.. ik ben voorweet alleen of jouw andere klanten ook voor zijn
We hebben theoretisch recht op de licentie van de software van Draakje, maar ik denk niet dat we de boel moeten gaan pushen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
True, maar als den draak nog steeds beschikbaar is, is het wellicht egoīstisch om hem voor jezelf te houden terwijl anderen er misschien nog gebruik van willen maken die er ook geld voor hebben betaald?
Juist dit, hosting, software, stroomquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij en de rest van de crew hebben honderden euro's er in geīnvesteerd en verder nooit een cent aan ons gevraagd, behalve dus voor die software.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neuh die slaapt al bij mij op de bank dan
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik slaap dan bij carool.. is een kanonne eind van mij vandaan jho
Dan slaap ik wel tussen jou en Mc Steamy inquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neuh die slaapt al bij mij op de bank dan
Knetter woont zo'n 2 uur bij mijn cafe vandaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
) slapen dan
Prima, dus voor enkele honderden euro's kunnen we den draak, op een andere server, overnemen in zijn huidige hoedanigheid?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Juist dit, hosting, software, stroom
Probeer Tiel, dan zit je beter in de richting..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Stokstaart het volgende:
O bij Utrecht dus. Dat is wel te doen vanaf Rotjeknor
oehquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan slaap ik wel tussen jou en Mc Steamy in![]()
![]()
![]()
Ik wil dan naast hemquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Karzai het volgende:
We gaan gewoon met z'n alle bij royco slapen
Waarvoor dankquote:
Draak is voornamelijk tijd aan scripten. Als je al de licentie krijgt, heb je dus alleen SAM Broadcaster.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima, dus voor enkele honderden euro's kunnen we den draak, op een andere server, overnemen in zijn huidige hoedanigheid?
Kan, ruimte genoegquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Karzai het volgende:
We gaan gewoon met z'n alle bij royco slapen
Staand?quote:
Klinkt goedquote:
Dat duurde langquote:
Jij mag vast wel in 't hondenmandjequote:
Maar wel aphex twin he, vergeet dat niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarvoor dank![]()
En voor de bliepjes en alle gekkigheid. Jammer joh
preciesquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar wel aphex twin he, vergeet dat niet.
Misschien anders via UStream?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die radio site wordt niks. Enorme beperking tot uploaden van nummers. We zullen zelf iets moeten verzinnen
Duckiequote:
Hoi hoiquote:
Het gene wat ACT-F aan de gang had, kun je best wat anders aanpakken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die radio site wordt niks. Enorme beperking tot uploaden van nummers. We zullen zelf iets moeten verzinnen
Daarom een server hosten en dan gewoon ieder voor zich uitzenden met SAM, V DJ etcquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ook als je een premium account hebt?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:36 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Het gene wat ACT-F aan de gang had, kun je best wat anders aanpakken.
Zeg maar de live versie van Youtube. Je streamt naar een site vanwaar het wereldwijd gepubliceerd wordtquote:
Ik was nog even aan het bij komen van je mooie blonde harenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat duurde lang
[..]
Jij mag vast wel in 't hondenmandje
Weet ik niet maar ik vind het te vaag. Daarnaast is de halve site Frans als je een account hebtquote:
Dit. Viro heeft server en daar is het wachten ff opquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
Zullen we Draakje lekker laten? En eerst het concept voor de radio eens uitwerken?
Klinkt goedquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg maar de live versie van Youtube. Je streamt naar een site vanwaar het wereldwijd gepubliceerd wordt
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
Zullen we Draakje lekker laten? En eerst het concept voor de radio eens uitwerken?
Nee, dat las ik via Knetter...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:39 schreef Redskillz het volgende:
[..]
twisten gaat de komende tijd even niet
Geheel terecht natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was nog even aan het bij komen van je mooie blonde haren
Het proberen waard. Premium account is ook niet zo duurquote:
Gratis kan ook hč, het mag natuurlijk niks kostenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het proberen waard. Premium account is ook niet zo duur
Oons bunt zuunigquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gratis kan ook hč, het mag natuurlijk niks kosten
Ik heb wel glasvezel maar betwijfel of dit snel genoeg is...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef ToT het volgende:
Is er geen Fokkertje hier met een dikke glasvezelkabel bij wie we een server neer kunnen plempen?
work in progress, we hebben tot en met zondag voor een alternatiefquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef humorduck28 het volgende:
Wel leuk experiment, maar volgens mij is dit nog niet helemaal uitgewerkt... althans als ik een mening mag geven..
Daar gaan we vanavond ook aan werken!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef humorduck28 het volgende:
Wel leuk experiment, maar volgens mij is dit nog niet helemaal uitgewerkt... althans als ik een mening mag geven..
Het oprichten duurde ook maar een uurtjequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef humorduck28 het volgende:
ik kan net 1000 kbps downloadenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb wel glasvezel maar betwijfel of dit snel genoeg is...
[ afbeelding ]
Tja ik zit zelf financieel echt fucking aan de grond.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gratis kan ook hč, het mag natuurlijk niks kosten
quote:
3G verbinding?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:44 schreef 129383 het volgende:
ik kan net 1000 kbps downloaden
250kbps uploaden
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
work in progress, we hebben tot en met zondag voor een alternatief
quote:
Oke gelukkiggg. Mijn enige eis is dat we weer kunnen twistenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het oprichten duurde ook maar een uurtje
True. Daarom eerst overleg als Viro ooit komtquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef humorduck28 het volgende:
Goorquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:44 schreef smegmanus het volgende:
Haha da kan'k wa woardeer'n, woar kom ie vot dan?
Twente, net als ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]Haha da kan'k wa woardeer'n, woar kom ie vot dan?
Je kan niets eisen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oke gelukkiggg. Mijn enige eis is dat we weer kunnen twisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |