quote:
Op zondag 29 april 2012 14:00 schreef Sounddragon het volgende:[..]
Nee, dat lees je niet; je zou de mensen die (wel- of niet bewust) met een potentieel gevaarlijk voertuig deelnemen aan het verkeer de kost moeten geven; dan kun je wel wat personeel in dienst nemen denk ik

Je wil me toch niet gaan wijsmaken dat je het geen probleem vindt om met ijzer op ijzer remmen aan het verkeer deel te nemen he?
(of dat anderen dat doen) 
Je ontwijkt de vraag. Ik ben van mening dat het gewoon stom is om die blokken niet op tijd te vervangen, al was het alleen al omdat je je schijven ermee om zeep helpt. Daarnaast moet je gewoon zorgen dat je auto veilig is.
Dat gezegd hebbende vind ik dit relatief meevallen, vooral omdat je remmen er echt niet per direct mee op zullen houden omdat je voeringen toevallig in een hoekje ijzer op ijzer remmen. Dit valt naar mijn mening in het niet bij bijvoorbeeld met 10 jaar oude remvloeistof naar zwitserland op vakantie gaan, en vervolgens overal bij elke berg die je af rijdt het hele stuk de voet op de rem te houden. En laat die vloeistof nu net geen apk punt zijn. Dat versleten remblokken je technisch gezien recht tegen je haren instrijken kan ik me voorstellen en ik ben het er ook helemaal mee eens, maar dat maakt het nu niet direct tot 'levensgevaarlijk'.
En m'n eerste opmerking over al dan niet gevaarlijk was verder tegen jou of tegen anderen bedoeld maar meer tegen TS die in het begin van het topic iedereen die er ook maar iets mee te maken had ervan beschuldigde een onveilige auto verkocht te hebben. En hoewel dit niet netjes is en niet voor de kwaliteit van de auto pleit is het naar mijn mening overdreven om te stellen dat iemand haar met dit als argument een 'onveilige auto' verkocht heeft.