nee, neem dan meteen de franse aanpak, voer em twee weken lang alcohol in een donkere doos, en maak em dan afquote:
Ja het koppie was erg mooi/lief, maar die kreeg ik niet op de foto. Heb er meer gemaakt dan deze twee, maar alleen deze twee waren redelijk duidelijk.quote:
Bewoog hij ook erg snel?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het koppie was erg mooi/lief, maar die kreeg ik niet op de foto. Heb er meer gemaakt dan deze twee, maar alleen deze twee waren redelijk duidelijk.
Pabo in Helmond? of Den Bosch of Eindhoven? Of is de Pabo niet wat ik denk dat het is (onderwijzersopleiding)?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
Nog acht nachtjes slapen!!!Dan naar de pabo, zo'n zin in.
![]()
Echt, over een week lig ik nu hyperactief in mijn bed te tollen.
Bos ik moet zo lachen, je zegt het zo droog en grappigquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
maar ja LUtte is geen 18+ dus dat kan niet.
Wat leuk Luttequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
Nog acht nachtjes slapen!!!Dan naar de pabo, zo'n zin in.
![]()
Echt, over een week lig ik nu hyperactief in mijn bed te tollen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
whehe, dat doet me er aan denken, een meisje bij mij op de opleiding gaat er mee stopen om bij een bedrijf seksspeeltjes te ontwerpen
Dat lijkt me echt leuk Vaduschk, zo'n bijdrage leveren aan een presentatiegids!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer terug van mijn club. Telefoonnummers gescoord van de spelers die ik voor de presentatiegids ga interviewen. Verder was er een fotoshoot en een sponsoravond met o.a. Youri Mulder. Maar dat forumgedeelte met Mulder heb ik overgeslagen. Was toch wel intensief, na dagen niets doen.
Ze wordt proefpersoon?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
whehe, dat doet me er aan denken, een meisje bij mij op de opleiding gaat er mee stoppen om bij een bedrijf seksspeeltjes te ontwerpen
quote:
De onderwijzersopleiding ja. Die fout maakte ik ook toen ik in de mediatheek de site zocht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pabo in Helmond? of Den Bosch of Eindhoven? Of is de Pabo niet wat ik denk dat het is (onderwijzersopleiding)?
Ja ik ken de PABO ook als sexpostorderbedrijf, maar ja LUtte is geen 18+ dus dat kan niet.
Okee, Dat met Youri lijkt me eigenlijk ook niet echt boeiend..quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer terug van mijn club. Telefoonnummers gescoord van de spelers die ik voor de presentatiegids ga interviewen. Verder was er een fotoshoot en een sponsoravond met o.a. Youri Mulder. Maar dat forumgedeelte met Mulder heb ik overgeslagen. Was toch wel intensief, na dagen niets doen.
Ik hou van zeiksnorren op deze momenten! Ik doe het ook rustig aan, dit was even echt een ideale mogelijkheid om de spelers die ik moest strikken ook echt te strikken. Het merendeel ga ik lekker telefonisch interviewen. Tot zaterdag ga ik weer lekker heel weinig moven.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt leuk Vaduschk, zo'n bijdrage leveren aan een presentatiegids!
Ik heb alleen nog wel een beetje het idee dat jij op een zacht matrasje met je poot en alles moet liggen. Mag het allemaal al wel?[/zeiksnor]
Ach op de basisschool zul je je wel thuisvoelen, je bent haast even groot als de groep achtersquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
De onderwijzersopleiding ja. Die fout maakte ik ook toen ik in de mediatheek de site zocht.
En gewoon hier in Veghel.. Ik moet voor school per se nog een dag en die zijn er niet veel meer en dus moet ik doordeweeks, en dan blijf ik liever in Veghel dan in mijn uppie in de ochtendspits naar Eindhoven te bussen.
Van negen tot half tien is het verzamelen en kun je vragen stellen over de dag, dan een korte algemene uitleg, twee lessen volgen, een gesprek met studenten, lunch en dan naar een basisschool hier in het dorp om in de praktijk te gaan kijken.
Ik vind het echt spannend maar wel heel leuk. Dit is de eerste keer dat ik alleen naar een meeloopdag ga dus het zal wel heel onwennig zijn. Dan word ik verlegen en ga stotteren enzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |