Leuk!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal hier toch nog ff op reageren, want een connaisseur ben ik allerminst
Na mijn metal-periode, waarin ik zwarte kohl had, zwarte mascara en zwarte lippenstift (afgewisseld met groen, blauw en zilver) ben ik in rustiger vaarwater gekomen. Ik had alleen zwarte mascara, een doosje met bruintinten oogschaduw en een roestbruine lippenstift.
Daarna jarenlang niks meer gedaan, soms als er een feestje was.
Toen kwam ik in het nagellaktopic terecht en als je 300 potjes lak hebt ga je iets anders zoeken, dus heb ik het make-uppen weer opgepakt. En het is leuk!
Behoefte aan high-end spul heb ik nog niet (enkel voor de basis) maar ik zal er wel aan ten prooi vallen, uiteindelijk
Anyway, ik las hier voor het eerst over een outer V en ben eens wat op gaan zoeken, en heb een experiment gedaan met meerdere kleuren. Helaas zwakt mijn dure DSLR de kleuren echt heel erg af. Of het ligt aan mijn laptop, dat kan ook
[ afbeelding ]
En vanuit mijn dikke hoek:
[ afbeelding ]
En met extreme saturation fuckup zie je de werkelijke kleuren ook
[ afbeelding ]
Ik heb gebruikt:
Max Factor second skin foundation 55
MAC Paint pot soft ochre als basis voor de ogen
88 cool shimmer palette met goudgroen op het lid, bruingrijs in de crease en paars in de outer V, en een highlighter onder m'n brouw
Essence gelliner zwart
Maybelline one by one mascara
Essence soft rose lipliner
Catrice nude lipstick
ik moet nog wat beter leren mikken met mijn kwast iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:01 schreef Enfermera het volgende:
Ik gebruik biodermal face wash om mn gezicht mee schoon te maken, gebruik het sinds 1,5 jaar en ik zweer erbijVoor make up op mn ogen gewoon de olie van de hema met wat water op een watje, haalt alles perfect weg, zelfs waterproof mascara
![]()
[..]
Leuk!![]()
De kleurtjes zijn een mooie combi
Alleen... je outer V is iets anders, je hebt nu meer de paars in je buitenste ooghoek gedaan, maar je outer V is eigenlijk meer op je ooglid om diepte te creëeren:
[ afbeelding ]
Of was dat ook je bedoeling en is het gewoon niet zo heel goed te zien op de foto?![]()
Ohhh en ik wilde natuurlijk maandag even langs de kruidvat, helemaal vergeten dat het dan pinksteren isDus nu dinsdag pas
XD
ik zou sowieso geen essence pakken voor foundation. Ik heb dat namelijk ook met dat goedkope spul. Voor oogschaduw enzo boeit dat weinig, maar foundation moet je gewoon niet kunnen voelen op je smoel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:05 schreef Eigenmijsje het volgende:
Kunnen jullie me advies geven over een goede foundation oid? Ik heb een hele bleke huid en altijd wel rode vlekjes en onzuiverheden/puistjes. Ik heb nu een paar keer een foundation van Essence gebruikt (niet op olie-basis), maar aan het eind van de dag 'drijft' dat toch op m'n gezicht
M'n huid is op sommige plekken droog, op andere plekken snel vettig.
Ik heb dat ook wel (al zijn die droge plekjes nu het weer zomer is wel weg) en vind de Maybelline SuperStay 24h erg fijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:05 schreef Eigenmijsje het volgende:
Kunnen jullie me advies geven over een goede foundation oid? Ik heb een hele bleke huid en altijd wel rode vlekjes en onzuiverheden/puistjes. Ik heb nu een paar keer een foundation van Essence gebruikt (niet op olie-basis), maar aan het eind van de dag 'drijft' dat toch op m'n gezicht
MOOIquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Na mijn metal-periode, waarin ik zwarte kohl had, zwarte mascara en zwarte lippenstift (afgewisseld met groen, blauw en zilver) ben ik in rustiger vaarwater gekomen. Ik had alleen zwarte mascara, een doosje met bruintinten oogschaduw en een roestbruine lippenstift.
Toen kwam ik in het nagellaktopic terecht en als je 300 potjes lak hebt ga je iets anders zoeken, dus heb ik het make-uppen weer opgepakt. En het is leuk!
Behoefte aan high-end spul heb ik nog niet (enkel voor de basis) maar ik zal er wel aan ten prooi vallen, uiteindelijk
Anyway, ik las hier voor het eerst over een outer V en ben eens wat op gaan zoeken, en heb een experiment gedaan met meerdere kleuren. Helaas zwakt mijn dure DSLR de kleuren echt heel erg af. Of het ligt aan mijn laptop, dat kan ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb gebruikt:
88 cool shimmer palette met goudgroen op het lid, bruingrijs in de crease en paars in de outer V, en een highlighter onder m'n brouw
Essence gelliner zwart
Catrice nude lipstick
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet nog wat beter leren mikken met mijn kwast idd
Ik gebruik zelf een combi van de lichtste kleuren van Catrice Matt foundation en Maybelline 24h superstay, werkt perfectquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:05 schreef Eigenmijsje het volgende:
zo waar...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Even inbreken, want: Tweezerman![]()
Mijn man heeft die een jaar of twee geleden voor me gekocht als cadeautje (ik zat altijd te klagen over mijn pincet; hij heeft toen op internet enzo uitgezocht wat dé pincet moest zijn en is de roze variant voor me gaan kopen) en sindsdien is iedere andere pincet bagger
Tweezerman
Wat is er nu precies zo geweldig aan een Tweezerman? Een pincet is een pincet toch?quote:
Nee..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:12 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Wat is er nu precies zo geweldig aan een Tweezerman? Een pincet is een pincet toch?
Ook als je wenkbrauwen blond zijn en je de haartjes nauwelijks ziet?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:40 schreef progje het volgende:
[..]
Nee..
Je grijpt er gewoon heel makkelijk haartjes mee vast.
Het gaat echt een stuk beter/sneller dan met een andere pincet
dan hoef je ze ook niet te epilerenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:51 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ook als je wenkbrauwen blond zijn en je de haartjes nauwelijks ziet?
Jawel, als het licht net iets anders valt zijn het van die gelige harenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan hoef je ze ook niet te epileren
tnxquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:58 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Jawel, als het licht net iets anders valt zijn het van die gelige haren
Mooie meid ben je trouwens
Ik gebruik zelf een kwast, je hebt verschillende voor foundation. Zou niet meer anders willenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:46 schreef Eigenmijsje het volgende:
Gewoon met m'n vingers. Is een sponsje oid miss beter? Soms deed ik eerst een dun laagje Nivea op omdat het voor m'n gevoel dan beter intrekt en mooier dekt.
zelfs danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:51 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ook als je wenkbrauwen blond zijn en je de haartjes nauwelijks ziet?
Het is heel vervelend ja, er komen elke keer weer leuke nieuwe dingenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ok ook een kwast kopen dus, vervelend
Ik weet er ook niet alles van hoor, vind het alleen leuk om lekker mee te spelen en uit te proberen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb gebruikt:
Essence gelliner zwart
Catrice nude lipstick
Ik heb een cheapo soort stippling brush (maar wil een nieuwe die wat fijner en zachter is), een harde en zachter foundationbrush en sponsjes, maar gebruik eigenlijk altijd mijn vingers eerst en verspreid het dan verder en werk het in mijn huid met mijn stippling brush.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf een kwast, je hebt verschillende voor foundation. Zou niet meer anders willen
Gebruik zelf de F50 van Sigma, een stippeling brush;
[ afbeelding ]
Je moet dan je foundation erop 'stippelen', dus een soort deppen. Nou doe ik dat niet echt, ik smeer het meer, maar toch is deze kwast fijn XD
Je kan ook zoiets gebruiken;
[ afbeelding ]
Maar dat geeft weer een wat ander effect, het is maar waar je van houdt
Een voordeel van kwasten naast sponsjes is dat ze wat minder product opnemen en je dus minder verspilt
essence of catrice hebben prima gelliners!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:08 schreef Eigenmijsje het volgende:
Iemand hier ervaring met gel liner? En wat is een beetje een betaalbaar maar goed () merk? Ik lees veel over MAC?
Betaalbare gelliner vind je bij Kruidvat, in de nieuwe Catrice-lijn en Essence-lijn zitten goede gelliners. Koop er wel een degelijk kwastje bij voor gelliner, bij Kruidvat in Catrice- of Essence-schap of bij de HEMA (die is wel iets dikker dus je krijg wat dikkere lijntjes).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:08 schreef Eigenmijsje het volgende:
Iemand hier ervaring met gel liner? En wat is een beetje een betaalbaar maar goed () merk? Ik lees veel over MAC?
that's what she saidquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
essence of catrice hebben prima gelliners!
kosten maar 2 euro en die van MAC meer richting 20 euro
Ja, daarom dacht ik ook een goeie keuze gemaakt te hebben met die stippeling brushquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een cheapo soort stippling brush (maar wil een nieuwe die wat fijner en zachter is), een harde en zachter foundationbrush en sponsjes, maar gebruik eigenlijk altijd mijn vingers eerst en verspreid het dan verder en werk het in mijn huid met mijn stippling brush.
Foundationbrush kan ook maar brengt vaak nog te dikkig aan. Sponsje vind ik geen succes en gebruik ik alleen voor creamblush.
Kwasten zijn echt zo relaxed en maken een enorm verschil in aanbrengen.
Ik doe wel altijd eerst een dagcreme of olie op voor ik foundation op doe, anders krijg je een "gele velletjes"gezicht doordat de foundation door droge plekjes wordt opgezogen.
Laatste 2 weken maak ik mijn stipplingbrush nat met wat rozenwater om dan pas mijn foundation mee aan te brengen of uit te werken, dat werkt ook super, mooier en natuurlijker resultaat omdat het makkelijker blendt.
Ik heb een turquoise van Diorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, daarom dacht ik ook een goeie keuze gemaakt te hebben met die stippeling brush
Ja, ik doe het eerst op mn hand en dan wat op mn brush en dan verdeel ik het eerst op mn gezicht voordat ik het verder uitsmeer![]()
![]()
Oh nice!
Ja, ik doe mn dagcreme op, laat die heel even intrekken en dan doe ik daarna gelijk mn foundation erover, dat werkt vaakt het beste en geeft het mooiste resultaat
Ohja trouwens, ik was nog op zoek naar een mooie felle blauwe of turquoise eyelinerIemand nog suggesties?
![]()
Oh echt!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb een turquoise van Diorheb m voorheen wel vaak gebruikt, nu gebruik ik m niet meer. Als je wil, mag je m hebben?
Ook bij overhangend ooglid?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P244716
Deze eyeliners heb ik in zwart en bruin, maar er bestaat ook een blauwe versie. Ik ben er erg blij mee. Ze zijn zacht, brengen goed en makkelijk aan, heel erg gepigmenteerd en waterproof. Ondanks dat, wel makkelijk te verwijderen aan het einde van de dag
Morgen, goed?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh echt!![]()
Dat zou supergaaf zijn! Kan je me een pic sturen via DM?
![]()
Ik heb een behoorlijk hangend ooglid (ik wilde eerst hangend lid typen maar dat komt iewat vreemd overquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook bij overhangend ooglid?
Ik koop meestal eyeliners omdat die toch wat meer smudge-proof zijn bij mijn oogleden.. Potloden durf ik nooit zo snel aan
Lief!quote:
hahahahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk hangend ooglid (ik wilde eerst hangend lid typen maar dat komt iewat vreemd over) en het gaat prima. Op dagen dat ik alleen oogpotlood op doe en ik me wat drukker maak dan normaal krijg ik wel wat transfer op mijn ooglid, maar dat valt allemaal reuze mee eigenlijk. Als ik oogschaduw gebruik vooraf is er geen vuiltje aan de lucht. Het gebruik van TFSI voor de oogschaduw is dan wel weer nodig, omdat die anders gaat creasen.
Dus als ik te laat ben opgestaan of lui ben, smeer ik even snel eyeliner en mascara erop en dan neem ik ietsjes tranferring voor lief
Of mijn werk liggen genoeg wattenstaafjes, dus als ik het echt too much vind kan ik die er altijd even overheen halen om het weg te "gummen"
Maar voor mij verreweg het best houdende potlood.
Ik vind potlood altijd fijn omdat ik geen strakke eyeliner-lijn wil hebben, smudgy vind ik mooier staan bij mij en het is nog makkelijker ook
Idd, nu je het zegtquote:
Dat wil ik best doen hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Breng dat bibliotheekboek op tijd terug.... or else!!!!
Heavy make-up, leuk! Ben benieuwd hoe het op je model staat, ga je daar ook foto's van posten?
Dat zou ik leuk vinden, ben erg benieuwd!quote:
Glitter en vaselinequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat zou ik leuk vinden, ben erg benieuwd!
Toch vaseline, ik zat te twijfelen of het alleen glitter was of ook vaseline. Dat lijkt me inderdaad echt vette troep en alleen geschikt voor een fotoshoot die je direct daarna gaat doen
Gaat je mascara er niet enorm door vlekken?
Nou, er is niet heel veel meer over van m'n eyeliner zie ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lief!![]()
![]()
![]()
[..]
hahahahahaJoh! Oke dan
Ja, dat gummen heb ik echt geen zin in
Dan maar eyeliner, vind het gewoon fijn als ik niks (of bijna niks) hoef bij te werken op een dag
![]()
Aha jaSnap 'm! Ik vind juist een strakke lijn heel mooi. Maar thanks voor je tip!
Mooiquote:Op zondag 12 juni 2011 16:13 schreef GotC het volgende:
Net lekker effe aan t klooien geweestAlle oog make-up (behalve zwarte eyeliner en mascara
) zijn van m'n 88 warm palette.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 12 juni 2011 17:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn look van gisteravond.
Haha nee?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, er is niet heel veel meer over van m'n eyeliner zie ikAls je m alsnog wil hebben, gooi ik m wel op de post voor nada
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Is denk ik nog de helft van over. Beetje een donkere turqoise
Oehquote:Op zondag 12 juni 2011 16:13 schreef GotC het volgende:
Net lekker effe aan t klooien geweestAlle oog make-up (behalve zwarte eyeliner en mascara
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, niet bedoeld om je te beledigen, maar wat verschrikkelijk! Je lijkt wel zo'n moeke... niet meer doen hoor, je vriend heeft gelijk, veeeeeeel te blauw voor je!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:25 schreef Sylvana het volgende:
Blossem86, je ziet er goed uit met make-up! Benadrukt toch net iets beter je sterke punten vind ik!Nog een handig kanaal op Youtube is van Miss Beauty Passion Qua lipstick zou je ook aan bijvoorbeeld Labello Shine kunnen denken. Dat is verzorgend, maar er zit ook iets van een roze glans in
BBQ-Kip, handig setje hoor
Diconnected, altijd handig om zo'n kwastenset voor je verjaardag te krijgenNog gefeliciteerd!
Enfermera, dat kan ik me goed voorstellen dat je blij bent met je UD naked palette, hij is echt supermooi*jaloers is*
Ik heb vandaag wat geëxperimenteerd met 2 kleuren blauw als oogschaduw (donker op de oogleden en dan een lichtere kleur erboven en dan geblend) Mn vriend was er niet zo weg van, vond het wel erg blauw. Wat is jullie mening?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heel mooi en zachtquote:Op zondag 12 juni 2011 16:13 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met je puppy ogenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn look van gisteravond.

Als ik erge fallout heb hou ik gewoon een tissue eronder als ik mn oogschaduw aanbrengquote:Op maandag 13 juni 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
iemand trouwens een tip om oogschaduw niet meer op je wang te laten vallen? Ik moet dat vaak wegpoetsen, en de keer dat ik foundation op heb, poets ik natuurlijk die ook weg
ja heb ik, maar zoals je op de bovenste foto ziet, werk ik nogal met 'shiny' oogschaduws... dus die glitters blijven achter.. Ook blaas ik altijd netjes mn kwast af, maar dan nog is het niet tegen te houdenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als ik erge fallout heb hou ik gewoon een tissue eronder als ik mn oogschaduw aanbreng
En heb je niet zon 'fan'-brush? Daarmee schijn je je fallout ook goed te kunnen weghalen
Heeeel erg mooi, zeker ook die klassieke look!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en dan zou ik maar niet achter blijven met mijn make up hoofd enzo![]()
[ afbeelding ]
want glitters![]()
[ afbeelding ]
want oogpotlood met oogschaduw eroverheen![]()
[ afbeelding ]
want klassieke look![]()
Ik ben erg fan van de uitdraaioogpotloodjes van de essence, alleen lopen ze erg snel uit, daarom gooi ik er erg graag een beetje oogschaduw overheen, dat 'verdiept' de kleur, en het loopt bijna niet meer uit
Een zakdoekje onder je oog/op je wang terwijl je de donkere kleuren opkwast?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
iemand trouwens een tip om oogschaduw niet meer op je wang te laten vallen? Ik moet dat vaak wegpoetsen, en de keer dat ik foundation op heb, poets ik natuurlijk die ook weg
wow, mooie volle wenkbrauwen.. jij hebt zeker niet veel make up nodig.. Als je de aandacht van je ogen af wilt leiden, denk ik dat je eens voor omgekeerde wereld moet gaan, je lippen een lekkere knalkleur geven en je ogen extreem rustig houdenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef DvT1987 het volgende:
Hallo! Ik ben nieuw in dit topic, maar make-upjes zijn ook mijn hobby! Hoewel ik geregeld experimenteer, blijf ik toch wel bij sommige dingen 'hangen' die me goed bevallen..
Ik gebruik altijd een (potlood)lijntje boven mijn ogen, maar nou heb ik het volgende probleem:
ik loens een klein beetje, meer nog als ik moe ben. Hebben jullie make-up tips om dat te verbloemen?
Hier een foto van mijn 'dagelijkse' make-up, je kunt hier ook wel zien dat een oog een beetje naar binnentrekt..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als ik erge fallout heb hou ik gewoon een tissue eronder als ik mn oogschaduw aanbreng
En heb je niet zon 'fan'-brush? Daarmee schijn je je fallout ook goed te kunnen weghalen
Dat met die tissue maar eens een keer proberen iddquote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Een zakdoekje onder je oog/op je wang terwijl je de donkere kleuren opkwast?
Aah thanks!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wow, mooie volle wenkbrauwen.. jij hebt zeker niet veel make up nodig.. Als je de aandacht van je ogen af wilt leiden, denk ik dat je eens voor omgekeerde wereld moet gaan, je lippen een lekkere knalkleur geven en je ogen extreem rustig houden![]()
en ik kan niet zeggen dat het 'schele' me stoort hoor
Met een vochtig sponsje je foundation aanbrengen scheelt ook in de hoeveelheidquote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Aah thanks!
Omdat ik indisch ben heb ik wel kleurverschil (pigment) in mijn gezicht. Niet heel erg maar om echt mooi egaal te worden gebruik ik wel foundation en minerale poeder, dus best nog wel wat hoor!
Ja, dat zal zeker lastig zijn..quote:Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja heb ik, maar zoals je op de bovenste foto ziet, werk ik nogal met 'shiny' oogschaduws... dus die glitters blijven achter.. Ook blaas ik altijd netjes mn kwast af, maar dan nog is het niet tegen te houden
Wow, mooi johquote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef DvT1987 het volgende:
Hallo! Ik ben nieuw in dit topic, maar make-upjes zijn ook mijn hobby! Hoewel ik geregeld experimenteer, blijf ik toch wel bij sommige dingen 'hangen' die me goed bevallen..
Ik gebruik altijd een (potlood)lijntje boven mijn ogen, maar nou heb ik het volgende probleem:
ik loens een klein beetje, meer nog als ik moe ben. Hebben jullie make-up tips om dat te verbloemen?
Hier een foto van mijn 'dagelijkse' make-up, je kunt hier ook wel zien dat een oog een beetje naar binnentrekt..
[ afbeelding ]
ik hou van glitters, en denk ook dat het me beter staat dan glitterloze oogschaduwquote:Op maandag 13 juni 2011 21:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat zal zeker lastig zijn..ik werk daar gelukkig voor mij
niet mee, dat zou een zootje worden
![]()
![]()
[..]
Wow, mooi joh![]()
Helaas, wat betreft het loenzen heb ik geen tips.. Misschien op youtube zoeken?
Ja, je kan het zeker heel goed hebben, staat je superquote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou van glitters, en denk ook dat het me beter staat dan glitterloze oogschaduw![]()
alleen moet het niet altijd helemaal glitter zijn
dat zal toch wel meevallen?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, je kan het zeker heel goed hebben, staat je super![]()
![]()
Als ik teveel glitter of te donker doe zie ik er of emo uit of als een clownXD
Ja! Ik merk altijd dat kleur echt ENORM veel verschil maakt. Dan is het soort oogschaduw niet eens zo belangrijk (glitter/shiny/mat). Gewoon een kwestie van uitproberen. Plus zomer/winter foundation kan heel veel veranderen aan hoe een oogschaduwkleur staat.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zal toch wel meevallen?
zolang je de juiste kleur maar vind
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, je kan het zeker heel goed hebben, staat je super![]()
![]()
Als ik teveel glitter of te donker doe zie ik er of emo uit of als een clownXD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |