Als ik erge fallout heb hou ik gewoon een tissue eronder als ik mn oogschaduw aanbrengquote:Op maandag 13 juni 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
iemand trouwens een tip om oogschaduw niet meer op je wang te laten vallen? Ik moet dat vaak wegpoetsen, en de keer dat ik foundation op heb, poets ik natuurlijk die ook weg
ja heb ik, maar zoals je op de bovenste foto ziet, werk ik nogal met 'shiny' oogschaduws... dus die glitters blijven achter.. Ook blaas ik altijd netjes mn kwast af, maar dan nog is het niet tegen te houdenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als ik erge fallout heb hou ik gewoon een tissue eronder als ik mn oogschaduw aanbreng
En heb je niet zon 'fan'-brush? Daarmee schijn je je fallout ook goed te kunnen weghalen
Heeeel erg mooi, zeker ook die klassieke look!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en dan zou ik maar niet achter blijven met mijn make up hoofd enzo![]()
[ afbeelding ]
want glitters![]()
[ afbeelding ]
want oogpotlood met oogschaduw eroverheen![]()
[ afbeelding ]
want klassieke look![]()
Ik ben erg fan van de uitdraaioogpotloodjes van de essence, alleen lopen ze erg snel uit, daarom gooi ik er erg graag een beetje oogschaduw overheen, dat 'verdiept' de kleur, en het loopt bijna niet meer uit
Een zakdoekje onder je oog/op je wang terwijl je de donkere kleuren opkwast?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
iemand trouwens een tip om oogschaduw niet meer op je wang te laten vallen? Ik moet dat vaak wegpoetsen, en de keer dat ik foundation op heb, poets ik natuurlijk die ook weg
wow, mooie volle wenkbrauwen.. jij hebt zeker niet veel make up nodig.. Als je de aandacht van je ogen af wilt leiden, denk ik dat je eens voor omgekeerde wereld moet gaan, je lippen een lekkere knalkleur geven en je ogen extreem rustig houdenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef DvT1987 het volgende:
Hallo! Ik ben nieuw in dit topic, maar make-upjes zijn ook mijn hobby! Hoewel ik geregeld experimenteer, blijf ik toch wel bij sommige dingen 'hangen' die me goed bevallen..
Ik gebruik altijd een (potlood)lijntje boven mijn ogen, maar nou heb ik het volgende probleem:
ik loens een klein beetje, meer nog als ik moe ben. Hebben jullie make-up tips om dat te verbloemen?
Hier een foto van mijn 'dagelijkse' make-up, je kunt hier ook wel zien dat een oog een beetje naar binnentrekt..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als ik erge fallout heb hou ik gewoon een tissue eronder als ik mn oogschaduw aanbreng
En heb je niet zon 'fan'-brush? Daarmee schijn je je fallout ook goed te kunnen weghalen
Dat met die tissue maar eens een keer proberen iddquote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Een zakdoekje onder je oog/op je wang terwijl je de donkere kleuren opkwast?
Aah thanks!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wow, mooie volle wenkbrauwen.. jij hebt zeker niet veel make up nodig.. Als je de aandacht van je ogen af wilt leiden, denk ik dat je eens voor omgekeerde wereld moet gaan, je lippen een lekkere knalkleur geven en je ogen extreem rustig houden![]()
en ik kan niet zeggen dat het 'schele' me stoort hoor
Met een vochtig sponsje je foundation aanbrengen scheelt ook in de hoeveelheidquote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Aah thanks!
Omdat ik indisch ben heb ik wel kleurverschil (pigment) in mijn gezicht. Niet heel erg maar om echt mooi egaal te worden gebruik ik wel foundation en minerale poeder, dus best nog wel wat hoor!
Ja, dat zal zeker lastig zijn..quote:Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja heb ik, maar zoals je op de bovenste foto ziet, werk ik nogal met 'shiny' oogschaduws... dus die glitters blijven achter.. Ook blaas ik altijd netjes mn kwast af, maar dan nog is het niet tegen te houden
Wow, mooi johquote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef DvT1987 het volgende:
Hallo! Ik ben nieuw in dit topic, maar make-upjes zijn ook mijn hobby! Hoewel ik geregeld experimenteer, blijf ik toch wel bij sommige dingen 'hangen' die me goed bevallen..
Ik gebruik altijd een (potlood)lijntje boven mijn ogen, maar nou heb ik het volgende probleem:
ik loens een klein beetje, meer nog als ik moe ben. Hebben jullie make-up tips om dat te verbloemen?
Hier een foto van mijn 'dagelijkse' make-up, je kunt hier ook wel zien dat een oog een beetje naar binnentrekt..
[ afbeelding ]
ik hou van glitters, en denk ook dat het me beter staat dan glitterloze oogschaduwquote:Op maandag 13 juni 2011 21:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat zal zeker lastig zijn..ik werk daar gelukkig voor mij
niet mee, dat zou een zootje worden
![]()
![]()
[..]
Wow, mooi joh![]()
Helaas, wat betreft het loenzen heb ik geen tips.. Misschien op youtube zoeken?
Ja, je kan het zeker heel goed hebben, staat je superquote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou van glitters, en denk ook dat het me beter staat dan glitterloze oogschaduw![]()
alleen moet het niet altijd helemaal glitter zijn
dat zal toch wel meevallen?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, je kan het zeker heel goed hebben, staat je super![]()
![]()
Als ik teveel glitter of te donker doe zie ik er of emo uit of als een clownXD
Ja! Ik merk altijd dat kleur echt ENORM veel verschil maakt. Dan is het soort oogschaduw niet eens zo belangrijk (glitter/shiny/mat). Gewoon een kwestie van uitproberen. Plus zomer/winter foundation kan heel veel veranderen aan hoe een oogschaduwkleur staat.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zal toch wel meevallen?
zolang je de juiste kleur maar vind
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, je kan het zeker heel goed hebben, staat je super![]()
![]()
Als ik teveel glitter of te donker doe zie ik er of emo uit of als een clownXD
ik kan in de zomer en winter dezelfde foundation gebruiken, want ik kleur nietquote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Ja! Ik merk altijd dat kleur echt ENORM veel verschil maakt. Dan is het soort oogschaduw niet eens zo belangrijk (glitter/shiny/mat). Gewoon een kwestie van uitproberen. Plus zomer/winter foundation kan heel veel veranderen aan hoe een oogschaduwkleur staat.
Inderdaad, als je er dan eenmaal een gevonden hebt kun je daar lekker bij blijven hangen! Ik ken het wel, ik heb altijd een 'gele' ondertoon nodig. Heeel raar als het rode is.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan in de zomer en winter dezelfde foundation gebruiken, want ik kleur nietheeft dus ook zo z'n voordelen.. Nadelig is dat ik altijd heel veel moeite moet doen om een goede foundation te vinden want ze slaan allemaal oranje uit, en als je dan in de winkel aangeeft dat het geen oranje moet bevatten maar roze, moeten ze eerst altijd uitproberen
![]()
maar de manier van opbrengen en de kleur (natuurtinten of fel of pastel) maakt ook veel verschil..
Gelukkig kan ik een hele hoop hebben (mensen verwachten het ook wel van me, dus dat scheelt), omdat ik sproetjes heb denk ik
Nja, ik had er dus een gevonden, was voor de blusher en de foundation bijna 80 euro kwijt, vond ik enorm veel geld natuurlijk, laat ik na 2x gebruiken zo mijn foundation kapotvallen, want glazen flesje.. ik kon wel jankenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Inderdaad, als je er dan eenmaal een gevonden hebt kun je daar lekker bij blijven hangen! Ik ken het wel, ik heb altijd een 'gele' ondertoon nodig. Heeel raar als het rode is.
Je loenst leuk. Niets meer aan doenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef DvT1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan beter in een goeie huidcrème investeren dan kohl.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:39 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben echt een beginner met make-up, omdat ik het zo zonde voor je huid vind. Maar eigenlijk wil ik investeren in een goede make-up basis, met foundation, misschien huidcreme, goede mascara en kohl potlood of eyeliner wat beter is.... En dan misschien nog oogschaduw erbij.
Ik gebruik nu Maybeline foundation, maar vind die niet heel fijn... Oogschaduw haal ik overal vandaan maar voornamelijk Rimmel, ook niet echt geweldig... En mascara komt nu van de kruidvat... Volgens mij ook Maybeline, maar krijg klontjes...
So, kan iemand mij misschien iets aansmeren? Het liefst verkrijgbaar over internet, want daar ben ik goed in, maar stad mag ook. Ben echt een noob en volg dit wel, maar ben niet zo hendig.
verkeerde link, je komt nu op de applewebsitequote:Op maandag 13 juni 2011 23:45 schreef linpunt het volgende:
[..]
Je kan beter in een goeie huidcrème investeren dan kohl.
Als je huid droog is bijvoorbeeld dan ziet foundation er heel slecht op uit omdat je al snel "nerven" ziet.. :/
Als je een keer goed wil investeren in goeie oogschaduw (waar je niet het halve doosje op je oog hoeft te smeren voor goede kleur) dan kan ik MAC aanraden. (www.mac.com of bijenkorf Amsterdam/Groningen)
kwast aftikken en een tissue onder je oog leggen. Of een dikke laag creme onder je ogen smeren, die je na afloop inclusief alle fall out weg veegt.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hahaha, oeps, dat krijg je als je links uit je hoofd denkt te weten..quote:Op maandag 13 juni 2011 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verkeerde link, je komt nu op de applewebsite
http://www.maccosmetics.nl dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |