abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juni 2011 @ 20:49:23 #226
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_98129681
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
iemand trouwens een tip om oogschaduw niet meer op je wang te laten vallen? Ik moet dat vaak wegpoetsen, en de keer dat ik foundation op heb, poets ik natuurlijk die ook weg :P
Als ik erge fallout heb hou ik gewoon een tissue eronder als ik mn oogschaduw aanbreng :P
En heb je niet zon 'fan'-brush? Daarmee schijn je je fallout ook goed te kunnen weghalen :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 13 juni 2011 @ 20:54:45 #227
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_98129963
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Als ik erge fallout heb hou ik gewoon een tissue eronder als ik mn oogschaduw aanbreng :P
En heb je niet zon 'fan'-brush? Daarmee schijn je je fallout ook goed te kunnen weghalen :)
ja heb ik, maar zoals je op de bovenste foto ziet, werk ik nogal met 'shiny' oogschaduws... dus die glitters blijven achter.. Ook blaas ik altijd netjes mn kwast af, maar dan nog is het niet tegen te houden :P
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 13 juni 2011 @ 21:03:14 #228
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_98130539
Hallo! Ik ben nieuw in dit topic, maar make-upjes zijn ook mijn hobby! Hoewel ik geregeld experimenteer, blijf ik toch wel bij sommige dingen 'hangen' die me goed bevallen..

Ik gebruik altijd een (potlood)lijntje boven mijn ogen, maar nou heb ik het volgende probleem:
ik loens een klein beetje, meer nog als ik moe ben. Hebben jullie make-up tips om dat te verbloemen?

Hier een foto van mijn 'dagelijkse' make-up, je kunt hier ook wel zien dat een oog een beetje naar binnentrekt..

I hope you guys are ready for some pie!
  maandag 13 juni 2011 @ 21:03:39 #229
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_98130570
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en dan zou ik maar niet achter blijven met mijn make up hoofd enzo :P

[ afbeelding ]
want glitters O+

[ afbeelding ]
want oogpotlood met oogschaduw eroverheen O+

[ afbeelding ]
want klassieke look O+

Ik ben erg fan van de uitdraaioogpotloodjes van de essence, alleen lopen ze erg snel uit, daarom gooi ik er erg graag een beetje oogschaduw overheen, dat 'verdiept' de kleur, en het loopt bijna niet meer uit O+
Heeeel erg mooi, zeker ook die klassieke look!
  maandag 13 juni 2011 @ 21:05:37 #230
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_98130710
quote:
iemand trouwens een tip om oogschaduw niet meer op je wang te laten vallen? Ik moet dat vaak wegpoetsen, en de keer dat ik foundation op heb, poets ik natuurlijk die ook weg :P
Een zakdoekje onder je oog/op je wang terwijl je de donkere kleuren opkwast?
  maandag 13 juni 2011 @ 21:07:33 #231
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_98130834
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef DvT1987 het volgende:
Hallo! Ik ben nieuw in dit topic, maar make-upjes zijn ook mijn hobby! Hoewel ik geregeld experimenteer, blijf ik toch wel bij sommige dingen 'hangen' die me goed bevallen..

Ik gebruik altijd een (potlood)lijntje boven mijn ogen, maar nou heb ik het volgende probleem:
ik loens een klein beetje, meer nog als ik moe ben. Hebben jullie make-up tips om dat te verbloemen?

Hier een foto van mijn 'dagelijkse' make-up, je kunt hier ook wel zien dat een oog een beetje naar binnentrekt..

[ afbeelding ]
wow, mooie volle wenkbrauwen.. jij hebt zeker niet veel make up nodig.. Als je de aandacht van je ogen af wilt leiden, denk ik dat je eens voor omgekeerde wereld moet gaan, je lippen een lekkere knalkleur geven en je ogen extreem rustig houden :)

en ik kan niet zeggen dat het 'schele' me stoort hoor ;)
  maandag 13 juni 2011 @ 21:08:02 #232
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_98130859
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef Enfermera het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef DvT1987 het volgende:

[..]

Een zakdoekje onder je oog/op je wang terwijl je de donkere kleuren opkwast?
Dat met die tissue maar eens een keer proberen idd :)
  maandag 13 juni 2011 @ 21:08:50 #233
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_98130913
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

wow, mooie volle wenkbrauwen.. jij hebt zeker niet veel make up nodig.. Als je de aandacht van je ogen af wilt leiden, denk ik dat je eens voor omgekeerde wereld moet gaan, je lippen een lekkere knalkleur geven en je ogen extreem rustig houden :)

en ik kan niet zeggen dat het 'schele' me stoort hoor ;)
Aah thanks!

Omdat ik indisch ben heb ik wel kleurverschil (pigment) in mijn gezicht. Niet heel erg maar om echt mooi egaal te worden gebruik ik wel foundation en minerale poeder, dus best nog wel wat hoor! :D
  maandag 13 juni 2011 @ 21:15:58 #234
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_98131377
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef DvT1987 het volgende:

[..]

Aah thanks!

Omdat ik indisch ben heb ik wel kleurverschil (pigment) in mijn gezicht. Niet heel erg maar om echt mooi egaal te worden gebruik ik wel foundation en minerale poeder, dus best nog wel wat hoor! :D
Met een vochtig sponsje je foundation aanbrengen scheelt ook in de hoeveelheid ;)
ik heb ook een indische vriendin die ik vaak opmaak en idd ook dat kleurverschil, maar met een klein laagje foundation en een mooie roze blusher (ik heb playfull pink van shiseido), valt het helemaal niet meer op :)
  maandag 13 juni 2011 @ 21:21:56 #235
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_98131784
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ja heb ik, maar zoals je op de bovenste foto ziet, werk ik nogal met 'shiny' oogschaduws... dus die glitters blijven achter.. Ook blaas ik altijd netjes mn kwast af, maar dan nog is het niet tegen te houden :P
Ja, dat zal zeker lastig zijn.. -O- ik werk daar gelukkig voor mij :+ niet mee, dat zou een zootje worden :') :@
quote:

[ afbeelding ]
Wow, mooi joh :D O+
Helaas, wat betreft het loenzen heb ik geen tips.. Misschien op youtube zoeken?
  maandag 13 juni 2011 @ 21:26:15 #236
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_98132054
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:21 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja, dat zal zeker lastig zijn.. -O- ik werk daar gelukkig voor mij :+ niet mee, dat zou een zootje worden :') :@

[..]

Wow, mooi joh :D O+
Helaas, wat betreft het loenzen heb ik geen tips.. Misschien op youtube zoeken?
ik hou van glitters, en denk ook dat het me beter staat dan glitterloze oogschaduw :P
alleen moet het niet altijd helemaal glitter zijn _O-
  maandag 13 juni 2011 @ 21:41:43 #237
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_98133114
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ik hou van glitters, en denk ook dat het me beter staat dan glitterloze oogschaduw :P
alleen moet het niet altijd helemaal glitter zijn _O-
Ja, je kan het zeker heel goed hebben, staat je super :Y O+
Als ik teveel glitter of te donker doe zie ik er of emo uit of als een clown :') XD
  maandag 13 juni 2011 @ 21:46:01 #238
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_98133417
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Als ik teveel glitter of te donker doe zie ik er of emo uit of als een clown :') XD
dat zal toch wel meevallen? :)
zolang je de juiste kleur maar vind :)
  maandag 13 juni 2011 @ 21:50:23 #239
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_98133728
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

dat zal toch wel meevallen? :)
zolang je de juiste kleur maar vind :)
Ja! Ik merk altijd dat kleur echt ENORM veel verschil maakt. Dan is het soort oogschaduw niet eens zo belangrijk (glitter/shiny/mat). Gewoon een kwestie van uitproberen. Plus zomer/winter foundation kan heel veel veranderen aan hoe een oogschaduwkleur staat.
pi_98133795
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. :)
Dan ben ik gelijk een soort rare courtney love-the pretty reckless-persoon.
Maar glitters staat altijd of heel hoerig of heel clownesk bij mij, ik laat dat liever gaan. Glimmend kan nog wel.. maar glitter.. mehhh..
  maandag 13 juni 2011 @ 21:54:24 #241
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_98134001
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef DvT1987 het volgende:

[..]

Ja! Ik merk altijd dat kleur echt ENORM veel verschil maakt. Dan is het soort oogschaduw niet eens zo belangrijk (glitter/shiny/mat). Gewoon een kwestie van uitproberen. Plus zomer/winter foundation kan heel veel veranderen aan hoe een oogschaduwkleur staat.
ik kan in de zomer en winter dezelfde foundation gebruiken, want ik kleur niet _O- heeft dus ook zo z'n voordelen.. Nadelig is dat ik altijd heel veel moeite moet doen om een goede foundation te vinden want ze slaan allemaal oranje uit, en als je dan in de winkel aangeeft dat het geen oranje moet bevatten maar roze, moeten ze eerst altijd uitproberen :')

maar de manier van opbrengen en de kleur (natuurtinten of fel of pastel) maakt ook veel verschil..
Gelukkig kan ik een hele hoop hebben (mensen verwachten het ook wel van me, dus dat scheelt), omdat ik sproetjes heb denk ik :)
  maandag 13 juni 2011 @ 22:01:57 #242
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_98134509
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ik kan in de zomer en winter dezelfde foundation gebruiken, want ik kleur niet _O- heeft dus ook zo z'n voordelen.. Nadelig is dat ik altijd heel veel moeite moet doen om een goede foundation te vinden want ze slaan allemaal oranje uit, en als je dan in de winkel aangeeft dat het geen oranje moet bevatten maar roze, moeten ze eerst altijd uitproberen :')

maar de manier van opbrengen en de kleur (natuurtinten of fel of pastel) maakt ook veel verschil..
Gelukkig kan ik een hele hoop hebben (mensen verwachten het ook wel van me, dus dat scheelt), omdat ik sproetjes heb denk ik :)
Inderdaad, als je er dan eenmaal een gevonden hebt kun je daar lekker bij blijven hangen! Ik ken het wel, ik heb altijd een 'gele' ondertoon nodig. Heeel raar als het rode is.
  maandag 13 juni 2011 @ 22:04:16 #243
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_98134667
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef DvT1987 het volgende:

[..]

Inderdaad, als je er dan eenmaal een gevonden hebt kun je daar lekker bij blijven hangen! Ik ken het wel, ik heb altijd een 'gele' ondertoon nodig. Heeel raar als het rode is.
Nja, ik had er dus een gevonden, was voor de blusher en de foundation bijna 80 euro kwijt, vond ik enorm veel geld natuurlijk, laat ik na 2x gebruiken zo mijn foundation kapotvallen, want glazen flesje.. ik kon wel janken ;(
  maandag 13 juni 2011 @ 22:33:17 #244
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_98136854
Ooooh neeee! Dan vind ik het heel legitiem als je een traantje gelaten hebt! :S

[ Bericht 38% gewijzigd door DvT1987 op 13-06-2011 22:59:15 ]
pi_98141055
Ik ben echt een beginner met make-up, omdat ik het zo zonde voor je huid vind. Maar eigenlijk wil ik investeren in een goede make-up basis, met foundation, misschien huidcreme, goede mascara en kohl potlood of eyeliner wat beter is.... En dan misschien nog oogschaduw erbij.

Ik gebruik nu Maybeline foundation, maar vind die niet heel fijn... Oogschaduw haal ik overal vandaan maar voornamelijk Rimmel, ook niet echt geweldig... En mascara komt nu van de kruidvat... Volgens mij ook Maybeline, maar krijg klontjes...

So, kan iemand mij misschien iets aansmeren? Het liefst verkrijgbaar over internet, want daar ben ik goed in, maar stad mag ook. Ben echt een noob en volg dit wel, maar ben niet zo hendig.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_98141256
quote:

[ afbeelding ]
Je loenst leuk. Niets meer aan doen ^O^
pi_98141354
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:39 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben echt een beginner met make-up, omdat ik het zo zonde voor je huid vind. Maar eigenlijk wil ik investeren in een goede make-up basis, met foundation, misschien huidcreme, goede mascara en kohl potlood of eyeliner wat beter is.... En dan misschien nog oogschaduw erbij.

Ik gebruik nu Maybeline foundation, maar vind die niet heel fijn... Oogschaduw haal ik overal vandaan maar voornamelijk Rimmel, ook niet echt geweldig... En mascara komt nu van de kruidvat... Volgens mij ook Maybeline, maar krijg klontjes...

So, kan iemand mij misschien iets aansmeren? Het liefst verkrijgbaar over internet, want daar ben ik goed in, maar stad mag ook. Ben echt een noob en volg dit wel, maar ben niet zo hendig.
Je kan beter in een goeie huidcrème investeren dan kohl.
Als je huid droog is bijvoorbeeld dan ziet foundation er heel slecht op uit omdat je al snel "nerven" ziet.. :/
Als je een keer goed wil investeren in goeie oogschaduw (waar je niet het halve doosje op je oog hoeft te smeren voor goede kleur) dan kan ik MAC aanraden. (www.mac.com of bijenkorf Amsterdam/Groningen)
  maandag 13 juni 2011 @ 23:52:43 #248
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_98141716
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:45 schreef linpunt het volgende:

[..]

Je kan beter in een goeie huidcrème investeren dan kohl.
Als je huid droog is bijvoorbeeld dan ziet foundation er heel slecht op uit omdat je al snel "nerven" ziet.. :/
Als je een keer goed wil investeren in goeie oogschaduw (waar je niet het halve doosje op je oog hoeft te smeren voor goede kleur) dan kan ik MAC aanraden. (www.mac.com of bijenkorf Amsterdam/Groningen)
verkeerde link, je komt nu op de applewebsite ;)

http://www.maccosmetics.nl dus ;)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 00:00:08 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_98142018
quote:
kwast aftikken en een tissue onder je oog leggen. Of een dikke laag creme onder je ogen smeren, die je na afloop inclusief alle fall out weg veegt.
KuikenGuppy
pi_98142061
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

verkeerde link, je komt nu op de applewebsite ;)

http://www.maccosmetics.nl dus ;)
Hahaha, oeps, dat krijg je als je links uit je hoofd denkt te weten.. :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')