abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97595898
Ik heb morgenavond een feestje. Het gaat de hele nacht door en ik zal dus niet slapen. Ik heb zachte maandlenzen. Weet iemand of ik deze de hele nacht in kan houden? Of moet ik ze tussendoor even nat maken? Ik heb wel een bril maar die draag ik liever niet omdat ik me er niet prettig bij voel en niemand me kent met bril.
  Moderator woensdag 1 juni 2011 @ 20:58:04 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_97595942
Moet kunnen, af en toe wat oogdruppels indoen zodat het niet te droog wordt. Ik heb er (per ongeluk) wel eens mee geslapen vroeger, maar dat is geen goed idee, dan zitten ze helemaal aan je ogen geplakt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97596046
Op het laatste moment van nuchter zijn even doen en klaar.
  woensdag 1 juni 2011 @ 21:45:23 #4
346400 MetalMaid
It's OK to be different!
pi_97598263
Je kan je lenzen de hele nacht inhouden, maar misschien kun je het beste ook even 'een kleine pauze' aan je ogen geven, want je kunt sowieso irritatie aan je ogen verwachten.
~/Burn the eye to blind, keeping truth from mind, breathe in the life, breathe in the lie.../~
pi_97601551
ik heb ook wel es een nacht doorgehaald met lenzen er nog in en toen er zelfs nog mee geslapen. (tijdens lange busrit terug na weekje hongarije. Lensspul al in de tas gedaan en niet in de handbagage). Zelf heb ik trouwens harde (zuurstof doorlatend) lenzen. Die worden dan alleen wel wat droog na het slapen. Je kunt idd je inzetvloeistof , zeg maar, meenemen en als ze je gaan irriteren ff opnieuw inzetten? Je kunt niet een dag/nacht zonder lenzen?
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_97603387
Kun je overdag niet je bril dragen anders? Dat doe ik altijd als ik mijn lenzen 's nachts in wil houden. Maar ik krijg snel last van mijn lenzen als ik ze langer dan een aantal uur in heb, misschien is dat bij jou anders.
Ik heb ook zachte maandlenzen trouwens.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:23:42 #7
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_97615066
Het kan, alleen krijg ik naar verloop van tijd wel last van droge, soms rode ogen waardoor ik niet zo scherp zie en mijn lenzen gaan draaien als ik knipper (wat bij mij niet erg handig is, ik heb cilinders. Lenzen voor zo'n afwijking moeten recht blijven zitten).

Een beetje lenzenvloeistof in je bakje doen en die meenemen en halverwege de avond ze er even uit halen, onderdompelen en weer in doen vind ik het handigst. Als ik het niet vergeet mee te nemen :')
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:25:36 #8
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_97615111
Het zal vast wel kunnen, maar als ik heel lang mijn lenzen in heb worden ze ontzettend droog en wil je niets liever dan ze uit doen. Probeer het gewoon.
2000 light years from home
pi_97615335
Ik heb ze gewoon overdag in.. Dan in de avond een uurtje uit zodat ze ook weer ff in vloeistof gezet kan worden en dan kan je ze makkelijk nog hele avond/nacht in houden..

Als je je ogen maar vochtig houd en niet in een droge lucht komt dan droge ze gauwe uit en dan moet je anders halve wegen de nacht uit halen en dan ff schoonmkn en dan weer in doen
Doelen zijn dromen met een deadline
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:36:15 #10
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_97615400
Ik heb ze weleens meer dan 36 uur aan één stuk in gehad, waar ook een uurtje slaap bij zat, omdat ik geen doosje bij me had. Kon prima, enige wat ik na het uurtje slaap even moest doen was wat water in m'n ogen druppelen/wrijven, zodat ze niet meer zo droog waren. Eenmalig kan dat volgens mij weinig kwaad. ;)
  donderdag 2 juni 2011 @ 12:06:25 #11
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_97616248
Vul je bakje met vloeistof en neem die mee voor alle zekerheid. Doe ik ook wel eens om te voorkomen dat ik met gebakken lucht zit wanneer het enorm begint uit te drogen. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_97623939
Kan prima! Gewoon de dag erna lekker je bril op als je aan het uitbrakken bent.
pi_97631987
quote:
99s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
Moet kunnen, af en toe wat oogdruppels indoen zodat het niet te droog wordt. Ik heb er (per ongeluk) wel eens mee geslapen vroeger, maar dat is geen goed idee, dan zitten ze helemaal aan je ogen geplakt.
Mijn ogen waren dood toen ik dat een keer tijdens een vliegreis had gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')