Volgens mijn moeder wel ja, maar die kun je weer teruggevenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:50 schreef Deisyy het volgende:
Kleinkinderen schijnen nog leuker te zijn dan kinderen
Zo is datquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
Kallydaarom als ze maar gelukig worden dat is het belangrijkste
nou dat weet ik zonet nog niet, vind ik mijn nieuwe prinsesje zo erg leuk geef ik haar echt niet meer terug hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder wel ja, maar die kun je weer teruggeven
ja hoor, vind dat zo kortzichtig van ouders als ze zeggen, nou liever niet en meer bla bla bla kan mij echt niet schelen waar ze mee thuis komen, hun moeten er naast wakker worden niet ik, ze hebben eigen levenquote:
Dat is ook het leuke eraanquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder wel ja, maar die kun je weer teruggeven
Precies, en het is al moeilijk zat om ervoor uit te komen (nou ja voor velen) dan ga ik het zeker niet moeilijker maken, je bent wie je bent en niet anders.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hoor, vind dat zo kortzichtig van ouders als ze zeggen, nou liever niet en meer bla bla bla kan mij echt niet schelen waar ze mee thuis komen, hun moeten er naast wakker worden niet ik, ze hebben eigen leven
quote:
juistquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies, en het is al moeilijk zat om ervoor uit te komen (nou ja voor velen) dan ga ik het zeker niet moeilijker maken, je bent wie je bent en niet anders.
loopt FOK te fokken bij je????quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Service doesn't excist, zegt ie elke keer.
Ja heks, doe er eens iets aan, dan ga ik douchen.quote:
let maar op ga maar ff onder het water kom je straks terug heb ik het gefixtquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja heks, doe er eens iets aan, dan ga ik douchen.
Ik geef ze vijf minutenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
Ik ben benieuwd, de jongens gaan samen in 1 kamer slapen vanavond, kijken of het lang goed gaat
Of hij vindt je liefquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vijf minuten geleden komt er een zwarte kat binnenwandelen vanuit de tuin, jaag ik hem weg en nu loopt hij weer door de kamer heen. Is hij nu zo dom of zo?
Je vent zegt dat zeker, gelijk heeft iequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Service doesn't excist, zegt ie elke keer.
we geven je een uurtje dan ga je gillenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
Ik ben benieuwd, de jongens gaan samen in 1 kamer slapen vanavond, kijken of het lang goed gaat
Ik heb gezegd 1 x ruzie en meteen terug naar je eigen kamersquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we geven je een uurtje dan ga je gillen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vijf minuten geleden komt er een zwarte kat binnenwandelen vanuit de tuin, jaag ik hem weg en nu loopt hij weer door de kamer heen. Is hij nu zo dom of zo?
hahahaha en jij denkt dat jou woorden helpenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb gezegd 1 x ruzie en meteen terug naar je eigen kamers
Nee maar dan slapen ze apartquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha en jij denkt dat jou woorden helpen
Jij praat hardop terwijl je het typt?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij speelt met z'n leven en toen ik dat zei keek ie verschrikt op en liep weer de tuin in
jij maakt echt vlug vrienden hequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij speelt met z'n leven en toen ik dat zei keek ie verschrikt op en liep weer de tuin in
Omdat dat anders dan anders is, gewoon leukquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom willen ze dat eigenlijk, dat samen op één kamer?
Die kat verveelt zich stierlijk denk ik. Je moet er nog een katje bijnemen, dan heeft ie een maatjequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
o ja heb voor Jaap een krabpaal gekocht, want ja zelfde verhaal nog steeds krabben overal aan en nu weer meer dan normaal, blijft dat aan de gang zielig voor hem maar dan naar de DA en laat ik zijn nagels trekken want echt zelf de raamkozijnen en de plinten van het laminaat krabt ie stuk, wat krabt ie eigenlijk niet stuk![]()
Bij mij de eetkamerstoelen, die zijn dan ook aan vervanging toequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
o ja heb voor Jaap een krabpaal gekocht, want ja zelfde verhaal nog steeds krabben overal aan en nu weer meer dan normaal, blijft dat aan de gang zielig voor hem maar dan naar de DA en laat ik zijn nagels trekken want echt zelf de raamkozijnen en de plinten van het laminaat krabt ie stuk, wat krabt ie eigenlijk niet stuk![]()
Ja hondjes ben zo benieuwt he of ik ook zo een oei ahhhhhh wat lief en ach geeft niet oma wordtquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:11 schreef hondjes het volgende:
kleinkinderen is leuker dan je kinderen..
Iedereen zegt het, ik dacht dat kan niet, niet zo overdrijven, maar het is wel zo.
HEKSIE,, nog even en je zal het zien..
Oh en we wachten op J&D...babietje komt wanneer het zelf wilt..
misschien wel vannacht![]()
We wachten rustig af.
Jij wordt ook zo een oma, zeker wetenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja hondjes ben zo benieuwt he of ik ook zo een oei ahhhhhh wat lief en ach geeft niet oma wordt![]()
en Leandra zei in dit topic wordt de baby geboren, mogen ze nu wel eens opschieten
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die kat verveelt zich stierlijk denk ik. Je moet er nog een katje bijnemen, dan heeft ie een maatje
Tja en wegdoen is geen optie, ik weet hetquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Jaap houd niet van andere katten, en Kally heb net een week nieuwe houten eetkamerstoelen gehad, maar na een week in bed wonen zag ik gisterenavond de spinters er al weer bij hangen, nee Jaap pist in de wasbak oke smerig maar dat kan ik hem niet afleren alles eraan gedaan, maar dat krabben echt hij is ook beetje vals, hij mg niet in mijn slaapkamer, hij valt me zo aan, al 2 keer pats zo in mijn gezicht
Logisch dat ie je af en pakt uit balorigheid, dat beest verveelt zich echt wel. Een kat moet naar buiten, de tuinen door struinen en in bomen klauteren, spelen met muizenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Jaap houd niet van andere katten, en Kally heb net een week nieuwe houten eetkamerstoelen gehad, maar na een week in bed wonen zag ik gisterenavond de spinters er al weer bij hangen, nee Jaap pist in de wasbak oke smerig maar dat kan ik hem niet afleren alles eraan gedaan, maar dat krabben echt hij is ook beetje vals, hij mg niet in mijn slaapkamer, hij valt me zo aan, al 2 keer pats zo in mijn gezicht
Duhquote:
Ik zei dat ze in #1235 geboren zou wordenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja hondjes ben zo benieuwt he of ik ook zo een oei ahhhhhh wat lief en ach geeft niet oma wordt![]()
en Leandra zei in dit topic wordt de baby geboren, mogen ze nu wel eens opschieten
Het is ook leuk om bij elkaar te slapenquote:
Ahhhquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook leuk om bij elkaar te slapen![]()
Wij waren vroeger natuurlijk best met veel kinderen, dus ik heb tot mijn 13e een kamer met mijn 2 jaar oudere zus gedeeld, dat was natuurlijk regelmatig oorlog.
Toen ging er een zus trouwen en kwam er weer een kamer vrij, dus 2 jaar oudere zus en ik kregen ieder ons eigen kamer, maar we 's avonds kropen we dan toch nog steeds bij elkaar
Die zin klopt niet, vergeef mijquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:52 schreef Liyu het volgende:
Mijn meiden slapen ook samen, en ze hebben wel een eigen kamer
Het is voor 99,9% een meisje, echo zit er wel eens naast.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Flikker op zeg, dat is snel? Hoe laat was hij er?
Ik wilde met bloemetjes strooien, gekke ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De bedoeling van Fok! is juist dat je er bent als je geen leven hebt
Ga je de naam vertellen strakkies of houden jullie die voor jezelfquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is voor 99,9% een meisje, echo zit er wel eens naast.
Kut voor hem, maar vermoedelijk had hij het ook direct kunnen afdoen met een transactie, net als ik destijdsquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef Dementor het volgende:
Johan in het nieuws!
http://www.telegraaf.nl/p(...)rommen__.html?p=18,1
En terechtquote:
Het is aan de ouders, maar ik vind het onzin om het niet te vertellen. Alsof je daarmee hun hele privé weggeeftquote:
Ik snap het wel, ik gooi de namen van mijn kindjes ook net op Fok!quote:
Ik zeg het ook niet, gaat niet iedereen wat aan vind ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is aan de ouders, maar ik vind het onzin om het niet te vertellen. Alsof je daarmee hun hele privé weggeeft
Ik wil ons kind zo lang mogelijk ongooglebaar houden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is aan de ouders, maar ik vind het onzin om het niet te vertellen. Alsof je daarmee hun hele privé weggeeft
Ik vind het eigenlijk vanzelfsprekend, er zijn er een paar op Fok die het weten, maar die zeggen ook oudste en jongste tegen mij als ze wat over ze zeggen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil ons kind zo lang mogelijk ongooglebaar houden.
Dat zal je zo'n 3 jaar lukken, want dan heeft ze vast ook Hyves, Facebook en een iPodquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Van mezelf kan het me niet schelen of mijn naam op Fok! komt, maar mijn kinderen en Donald vragen er niet om, dus die houd ik erbuiten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vanzelfsprekend, er zijn er een paar op Fok die het weten, maar die zeggen ook oudste en jongste tegen mij als ze wat over ze zeggen.
Kan, lijkt mij logisch ook, maar een naam...? Nou ja, ieder zijn dingquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook dat en er zijn nogal wat lurkers, het gaat ze gewoon niks aan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mezelf kan het me niet schelen of mijn naam op Fok! komt, maar mijn kinderen en Donald vragen er niet om, dus die houdt ik erbuiten.
Een laatbloeierquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan, lijkt mij logisch ook, maar een naam...? Nou ja, ieder zijn ding![]()
Straks zit het in groep vier, doen ze een samen kunstje en daar staat het op internet
Dat is dan toch al 4 jaar gewonnenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan, lijkt mij logisch ook, maar een naam...? Nou ja, ieder zijn ding![]()
Straks zit het in groep vier, doen ze een samen kunstje en daar staat het op internet
En er zijn hier in het verleden een paar enge figuren langskomen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook dat en er zijn nogal wat lurkers, het gaat ze gewoon niks aan.
Nou ja dat bedoel ik eigenlijk met lurkersquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
En er zijn hier in het verleden een paar enge figuren langskomen.
Jep, maar zo eng dat ze bij het noemen van een naam gelijk in de startblokken staan? Of enger dan er in de straat achter je kunnen wonen? Serieus, je doet je eigen ding, makkelijk zat, maar ik zelf zou er absoluut geen probleem mee hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
En er zijn hier in het verleden een paar enge figuren langskomen.
Ja maar jij bent geen lurkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
hallo, jullie kennen mij niet, maar ik ken jullie allemaal en weet waar jullie wonen
Hoe durf je Peter6000 eng te noemen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar zo eng dat ze bij het noemen van een naam gelijk in de startblokken staan? Of enger dan er in de straat achter je kunnen wonen? Serieus, je doet je eigen ding, makkelijk zat, maar ik zelf zou er absoluut geen probleem mee hebben
Je partner vind ik nog weer iets anders, die staat vol in het maatschappelijk leven. Maar zo'n kind, tegen de tijd dat het één of twee jaar is is het allang weer vergeten dat het ooit aan de orde was. Maar ok, als het jaren rond blijft zingen......dan kan het misschien wel wat anders worden, al zie ik ook nog niet direct hoequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mezelf kan het me niet schelen of mijn naam op Fok! komt, maar mijn kinderen en Donald vragen er niet om, dus die houd ik erbuiten.
Dat zou ik ook nooit durven. Ik zat afgelopen week nog te denken dat ik hem hier nooit meer zie (was i.v.m. die BBQ) Peter vind ik heel erg ok eigenlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe durf je Peter6000 eng te noemen!
Ach Teun, in feite is niemand te vertrouwen tot het tegendeel bewezen is, je hoort en ziet steeds meer gekke dingen, dus als je er een beetje aan kan mee werken het tegen te gaan, is dat alleen maar goed toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je partner vind ik nog weer iets anders, die staat vol in het maatschappelijk leven. Maar zo'n kind, tegen de tijd dat het één of twee jaar is is het allang weer vergeten dat het ooit aan de orde was. Maar ok, als het jaren rond blijft zingen......dan kan het misschien wel wat anders worden, al zie ik ook nog niet direct hoe
Nu gaat hij hier zeker posten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nooit durven. Ik zat afgelopen week nog te denken dat ik hem hier nooit meer zie (was i.v.m. die BBQ) Peter vind ik heel erg ok eigenlijk
Dat ik dat maar even gezegd heb
Het doet mij een beetje denken aan het kopen van het kratje bier wat hier vanmorgen aan de orde was.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach Teun, in feite is niemand te vertrouwen tot het tegendeel bewezen is, je hoort en ziet steeds meer gekke dingen, dus als je er een beetje aan kan mee werken het tegen te gaan, is dat alleen maar goed toch?
Je timing is weer uitmuntendquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog nooit in dit topic gekeken, vond mijn timing wel uitstekend eigenlijk
Is er een actie?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
cola![]()
ik heb nu met die actie van cola gewoon een retro stalen reclamebord ter grootte van een a3tje gratis
ja, onder de doppen staan codes geprint, als je genoeg codes hebt ingevoerd op de site (de site onthoudt het) dan kan je free stuff krijgenquote:
Gaaf, A3 is wel een leuk formaat ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, onder de doppen staan codes geprint, als je genoeg codes hebt ingevoerd op de site (de site onthoudt het) dan kan je free stuff krijgen
Die wil ik ookquote:
O ik sla wel even inquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
10 codes, en 4 euro verzendkosten ofzo (het kan niet door de brievenbus, dus dat valt nog mee dan)
Ik geef wel weer een feestquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
als je te weinig doppen hebt kun je ook per dop een euro nogwat bijleggen ofzo, maar ik kocht maar gewoon cola
Nerd familyquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, bij m'n zusje en d'r vriend, die zitten nu WoW te spelen, en ik heb m'n laptop mee
Wtf moet ik met 150 flessen colaquote:
Ow das kleinquote:
quote:
Ja ik geloof het wel, ze zijn geschrokken van je.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb succesvol iedereen behalve kally verjaagd?
uhuh, als ze wisten kwamen ze helemaal nooit meer terug, en wordt dit topic voor 10000 jaar in een betonnen sarcofaag afgesloten!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik geloof het wel, ze zijn geschrokken van je.
Ze moesten eens weten
Je haalt dingen door elkaarquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, als ze wisten kwamen ze helemaal nooit meer terug, en wordt dit topic voor 10000 jaar in een betonnen sarcofaag afgesloten!
of ik haal dingen door elkaar
Het merk spreekt mij wel aan maar ik zou niet op deze manier dingen gaan verzamelen.quote:
Tudutututu I'm loving itquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
cola met het radioactieve materiaal uit een rookmelder
Ik zeg doe er maar meteen 2quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij kan er wel een Jupiler tegenaan.
Ja boeienquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat deuntje hoort bij hamburgers met radioactief materiaal van de ongewassen burgerbakker
Ik ben al voorzien maar wat attentquote:
Ik heb heel wat reacties op die foto gekregen whehehehehequote:
Gvd hij lijkt echt op mijn fotoquote:
Doe normaal joh!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja boeien![]()
Alles wat radioactief is verdiend de Kally's I'm loving it, kijk uit anders stuur ik mijn groene straal op je af
quote:
Nah Zwabber heeft op een meet een foto van mij gemaakt, ik blies rook uit en ze deden er een laserstraal opzetten, het effect is uhm apartquote:
Is dát wat het is!?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah Zwabber heeft op een meet een foto van mij gemaakt, ik blies rook uit en ze deden er een laserstraal opzetten, het effect is uhm apart
Ja wat dacht jij dat ik groen aan het spugen was dan?quote:
lichtgevend flosdraadjequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dat ik groen aan het spugen was dan
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef Kally het volgende:
Het leuke is dat mensen er op FB niks over durven te vragen want dat staat dom, en dan als ze je zien zeggen, wat is dat?
Ik ga bij dat soort foto's meestal gewoon lekker zelf dingen zitten verzinnen. En daar neem ik dan ook genoegen mee, meestal is de waarheid toch minder leuk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef Kally het volgende:
Het leuke is dat mensen er op FB niks over durven te vragen want dat staat dom, en dan als ze je zien zeggen, wat is dat?
Ik heb dat weekend overleeft met het eten van Patje en Wander, ik eet allesquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet gewoon geen flosdraad eten, ook al smaakt het nog zo lekker
Ik zeg doenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:10 schreef Dementor het volgende:
Nog even en ik maak een Facebook account aan.
Ja fantasie is ook erg leukquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga bij dat soort foto's meestal gewoon lekker zelf dingen zitten verzinnen. En daar neem ik dan ook genoegen mee, meestal is de waarheid toch minder leuk.
Voorlopig bespreekt men elke ruft die er gelaten is een kwartier later hier, dus veel mis je niet. Maar ik moet zeggen dat het wel kek is om mensen uit het verleden weer eens te contacten... Moet je daar wel op zitten te wachten, uiteraard.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:10 schreef Dementor het volgende:
Nog even en ik maak een Facebook account aan.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voorlopig bespreekt men elke ruft die er gelaten is een kwartier later hier, dus veel mis je niet. Maar ik moet zeggen dat het wel kek is om mensen uit het verleden weer eens te contacten... Moet je daar wel op zitten te wachten, uiteraard.
Die mensen hebben wellicht de behoefte, ik totaal niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voorlopig bespreekt men elke ruft die er gelaten is een kwartier later hier, dus veel mis je niet. Maar ik moet zeggen dat het wel kek is om mensen uit het verleden weer eens te contacten... Moet je daar wel op zitten te wachten, uiteraard.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb dat weekend overleeft met het eten van Patje en Wander, ik eet alles
Omg jaquote:
Die heb ik er ook tussen zittenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die mensen hebben wellicht de behoefte, ik totaal niet.
Dat dus!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik moet zeggen dat het wel kek is om mensen uit het verleden weer eens te contacten... Moet je daar wel op zitten te wachten, uiteraard.
/carequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Troep, dat is het.
Het mag niet eens bier genoemd worden!
Ik heb rosébierquote:
En dat is?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Water ook.
Maar als je bier wilt drinken drink dan het echte spul.
ja had visite onverwacht, ja is ook heel zielig Deisyy en heb echt spray en geurdingen dat hij er wegblijft overal op gedaan, geurdingen dat hij er wild van moet worden en op die krabplank gaat krabben maar niks echt niks helpt, nu z\et ik hem op balkon steeds als hij gaat krabben kijken of dat helpt, ff de deur dicht heeft ie even strafquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zei dat ze in #1235 geboren zou worden![]()
Ik vind het zielig als je Jaap zijn nagels laat trekken HeksEr zijn toch ook van die spuitspulletjes die ze vies vinden?
Warsteiner in een 7 liter laars gaat er hier thuis ook wel in op meetsquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Jupiler, Hertog Jan, Guinness, De Koninck.
Haai Lutjeliefquote:
Maak daar even Krombacher van en Ian doet mee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Warsteiner in een 7 liter laars gaat er hier thuis ook wel in op meets
DAS BOOTquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan de meetersquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak daar even Krombacher van en Ian doet mee.
Warsteiner is pils, leuk om mee te beginnen maar zorgt alleen maar voor nog meer dorst.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb jij die foto met die laars? Ik ben hem kwijt kut crashquote:
Bam jongen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
Chimay, Delirium Tremens, Achel, Guinness, Zeitgeist, LA Trappe Quadrupel
Wat jij wilt, mijn motto is zolang er alcohol inzit en het is drinkbaar, drink ik hetquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Warsteiner is pils, leuk om mee te beginnen maar zorgt alleen maar voor nog meer dorst.
nee, heel veel meetfoto's staan ook neit meer op dropboxquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb jij die foto met die laars? Ik ben hem kwijt kut crash
Dan staat er vast iets in het schoonmaak kastje wat je ook lust.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat jij wilt, mijn motto is zolang er alcohol inzit en het is drinkbaar, drink ik het
Hmm Miran zal ze wel hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, heel veel meetfoto's staan ook neit meer op dropbox
Schoonmaken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan staat er vast iets in het schoonmaak kastje wat je ook lust.
Zal ik maar weggaan dan? Is geen probleem hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, die troela heeft overal van die gabbertjes zitten
2 nipjes wijn mag ook hoor Heksquote:
nee hoor ga maar lekker verder, voor als ik ook mee wil praten over bier weet ik al merken zo uit het blote hoofdquote:
helemaal niet, je krijgt pas een probleem als je meer drinkt dan ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef Kally het volgende:
Maar ik lust eigenlijk wel te veel aan alcohol
uhuh, hun linkerknieholtequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef Kally het volgende:
Maar er werd mij verteld dat als vrouwen bier drinken ze op een bepaalde plek gaan stinken
Wat de...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef Kally het volgende:
Maar er werd mij verteld dat als vrouwen bier drinken ze op een bepaalde plek gaan stinken
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
helemaal niet, je krijgt pas een probleem als je meer drinkt dan ik
Jaquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef Kally het volgende:
heb je die wodkafles nog gezien dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat ook aardig door te drinken op die meet
Vrouwen die bier schlempen meuren uit de geul!?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een stinkende kut bedoel je, sorry wat grof
Ja ik denk laat ik het vooral een keer niet zijn die het zegtquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een stinkende kut bedoel je, sorry wat grof
Ja die bewaakte jij met je levenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je die wodkafles nog gezien dan?
heul niet, ik deel altijd, je mag em gewoon uit m'n handen rukken hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik denk laat ik het vooral een keer niet zijn die het zegt
[..]
Ja die bewaakte jij met je leven
ja weet ik veel, ik drink geen bierquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vrouwen die bier schlempen meuren uit de geul!?
Ik heb aan de andere flessen staan lurkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heul niet, ik deel altijd, je mag em gewoon uit m'n handen rukken hoor
Ik nu ook niet hoor ik net, dus ik ben safequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet ik veel, ik drink geen bier
Jägermeister.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
en jaegermeister, alleen als hij ijs is
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik nu ook niet hoor ik net, dus ik ben safe
Ik drink dan wel bier, maar ik kan er toch vrij zeker van zijn dat ik niet uit mijn kut ga meuren.quote:
Daar merk je niets van als je zelf ook genoeg drinkt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vrouwen die bier schlempen meuren uit de geul!?
O dat werd weer niet verteld, lag je er weer uit?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar merk je niets van als je zelf ook genoeg drinkt.
Ik heb er sowiesober nog nooit iets van gemerkt. En ik val toch echt op drinkende vrouwen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar merk je niets van als je zelf ook genoeg drinkt.
Als je deze gebruik zit je altijd safequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik nu ook niet hoor ik net, dus ik ben safe
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je deze gebruik zit je altijd safe
Neuh, maar ik heb er niet zo veel aan toe te voegen en zat met mijn gedachten ook even elders.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat werd weer niet verteld, lag je er weer uit?
Ik zie het je ineens doenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:39 schreef Toverheks het volgende:
echt Kal kwam er mee aanzetten hoor, ik weet van niks en besnuffel ook geen bierdrinkende vrouwen
Hoofdletterlui, puntlui... Je bent gewoon lui.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beiden correct, en ik ben umlaut-lui
hahahahh pas maar opquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie het je ineens doen
NOgal levendige fantasie enzulks
Maar dat maakt hij goed met humor en drankquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoofdletterlui, puntlui... Je bent gewoon lui.
there's no denying thatquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoofdletterlui, puntlui... Je bent gewoon lui.
Ik zag het niet als iets negatiefs.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dat maakt hij goed met humor en drank
quote:
Hey zwabbertje heel gezellig dat je in de SC bent, maar van die gekke woordenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beiden correct, en ik ben umlaut-lui
Ik wou jou quoten en toen ging ik *BAM* erafquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef Toverheks het volgende:
moet Ian altijd al ontcijfferen dus hou een beetje rekening met mij
mijn kleuren verdwenen spontaan alles werd witquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wou jou quoten en toen ging ik *BAM* eraf
jawel jij doet altijd dat aux enzo snap ik de ballen niet vanquote:
Toch iets minder aan de mi-auw danquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn kleuren verdwenen spontaan alles werd wit
Ze is echt een invader, het is heel Moots niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn kleuren verdwenen spontaan alles werd wit
Achseaux.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel jij doet altijd dat aux enzo snap ik de ballen niet van
Klinkt als OOOO, klaar is Heksquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel jij doet altijd dat aux enzo snap ik de ballen niet van
maar ik ben gewoon raarquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
Hey zwabbertje heel gezellig dat je in de SC bent, maar van die gekke woordenniet doen, moet Ian altijd al ontcijfferen dus hou een beetje rekening met mij
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is echt een invader, het is heel Moots niet.
Zie je ik heb jou doorquote:
Dat is correctquote:
ja dat is waar, als jij Kally kent ben je raarquote:
Zegquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat is waar, als jij Kally kent ben je raarmaar geeft niet hoor, onze lieve heer heeft nog meer vreemde kostgangers onder zijn hoede, onthou je bent nooit alleen
Mijn reputatie, wat doe je?quote:
doe maarquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn reputatie, wat doe je?![]()
Of zal ik eens even vertellen over toen Zwabber nog een dweiltje was?
Doe maar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn reputatie, wat doe je?![]()
Of zal ik eens even vertellen over toen Zwabber nog een dweiltje was?
Vandaar DeZwabberquote:
Juliie zijn elkaars mattie for lifequote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
yes, en als ik later groot en sterk ben, ga ik voor DeZamboni
och, een hoop, rare metal soorten, progressive rock, tot avant garde, meshuggah, porcupine tree, pink floyd,quote:
Heldje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
och, een hoop, rare metal soorten, progressive rock, tot avant garde, meshuggah, porcupine tree, pink floyd,
Jij sliep alquote:
En wtf ga jij met Bellabeeb naar concerten?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
och, een hoop, rare metal soorten, progressive rock, tot avant garde, meshuggah, porcupine tree, pink floyd,
Daar merkte ik anders niks van, van die grote bekquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
Ik heb D_K en Laysa gemeet, ze vallen best mee, alleen heeft D_K in het echt ook een grote bek
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
Ik heb D_K en Laysa gemeet, ze vallen best mee, alleen heeft D_K in het echt ook een grote bek
Dat moet je 'm eens tussen studenten zienquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar merkte ik anders niks van, van die grote bek
Laten we even heel eerlijk zijn... Wie heb jij níet gemeet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
Ik hou mij verre van studentenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet je 'm eens tussen studenten zien
geen ideequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
En wtf ga jij met Bellabeeb naar concerten?
Waarom weten wij dat nu pas?
Ja was tof, veel vlees en bierquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar een klein hartje heeft ie ook, was het gezellig
En je slechte bereik met T-mobile linksboveninquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
Kal check dit
Gek http://lockerz.com/s/106820277
Me ui rechtsbovenin
Whut? Dat is Stefanquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
Kal check dit
Gek http://lockerz.com/s/106820277
Me ui rechtsbovenin
Ja jij hangt de hele dag rondquote:
ik lig met iPhone onder de dekensquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
En je slechte bereik met T-mobile linksbovenin
Nee maar wel naar de Artic Monkeys zonder aan ons te vragen of we ook willenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
is het zo raar dan dat ik met rebellatron naar concerten ga?
Nogal jaquote:
ik ga niet naar de arctic monkeys, ik ga de dag van te voren al met haar naar Cage The Elephant, en ik heb gewoon school die week dus ik kan niet twee dagen achter elkaar naar een concertquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar wel naar de Artic Monkeys zonder aan ons te vragen of we ook willen
The Naked Elephant In The Famous Cage?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga niet naar de arctic monkeys, ik ga de dag van te voren al met haar naar Cage The Elephant, en ik heb gewoon school die week dus ik kan niet twee dagen achter elkaar naar een concert
anders was ik we gegaan, ik ga wel maandag met d'r naar The Naked and Famous
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
The Naked Elephant In The Famous Cage?
O, dan is het goedquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga niet naar de arctic monkeys, ik ga de dag van te voren al met haar naar Cage The Elephant, en ik heb gewoon school die week dus ik kan niet twee dagen achter elkaar naar een concert
anders was ik we gegaan, ik ga wel maandag met d'r naar The Naked and Famous
Dat vind ze alleen maar lekkerquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
bella gaat overigens wel naar de diepvriesapen, dus haar mag je wel slaan
Doe de groeten aan bella, ik vind haar een schatjequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
bella gaat overigens wel naar de diepvriesapen, dus haar mag je wel slaan
Ze is in TAL nuquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe de groeten aan bella, ik vind haar een schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |