Volgens mijn moeder wel ja, maar die kun je weer teruggevenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:50 schreef Deisyy het volgende:
Kleinkinderen schijnen nog leuker te zijn dan kinderen
Zo is datquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
Kallydaarom als ze maar gelukig worden dat is het belangrijkste
nou dat weet ik zonet nog niet, vind ik mijn nieuwe prinsesje zo erg leuk geef ik haar echt niet meer terug hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder wel ja, maar die kun je weer teruggeven
ja hoor, vind dat zo kortzichtig van ouders als ze zeggen, nou liever niet en meer bla bla bla kan mij echt niet schelen waar ze mee thuis komen, hun moeten er naast wakker worden niet ik, ze hebben eigen levenquote:
Dat is ook het leuke eraanquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder wel ja, maar die kun je weer teruggeven
Precies, en het is al moeilijk zat om ervoor uit te komen (nou ja voor velen) dan ga ik het zeker niet moeilijker maken, je bent wie je bent en niet anders.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hoor, vind dat zo kortzichtig van ouders als ze zeggen, nou liever niet en meer bla bla bla kan mij echt niet schelen waar ze mee thuis komen, hun moeten er naast wakker worden niet ik, ze hebben eigen leven
quote:
juistquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies, en het is al moeilijk zat om ervoor uit te komen (nou ja voor velen) dan ga ik het zeker niet moeilijker maken, je bent wie je bent en niet anders.
loopt FOK te fokken bij je????quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Service doesn't excist, zegt ie elke keer.
Ja heks, doe er eens iets aan, dan ga ik douchen.quote:
let maar op ga maar ff onder het water kom je straks terug heb ik het gefixtquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja heks, doe er eens iets aan, dan ga ik douchen.
Ik geef ze vijf minutenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
Ik ben benieuwd, de jongens gaan samen in 1 kamer slapen vanavond, kijken of het lang goed gaat
Of hij vindt je liefquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vijf minuten geleden komt er een zwarte kat binnenwandelen vanuit de tuin, jaag ik hem weg en nu loopt hij weer door de kamer heen. Is hij nu zo dom of zo?
Je vent zegt dat zeker, gelijk heeft iequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Service doesn't excist, zegt ie elke keer.
we geven je een uurtje dan ga je gillenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
Ik ben benieuwd, de jongens gaan samen in 1 kamer slapen vanavond, kijken of het lang goed gaat
Ik heb gezegd 1 x ruzie en meteen terug naar je eigen kamersquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we geven je een uurtje dan ga je gillen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vijf minuten geleden komt er een zwarte kat binnenwandelen vanuit de tuin, jaag ik hem weg en nu loopt hij weer door de kamer heen. Is hij nu zo dom of zo?
hahahaha en jij denkt dat jou woorden helpenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb gezegd 1 x ruzie en meteen terug naar je eigen kamers
Nee maar dan slapen ze apartquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha en jij denkt dat jou woorden helpen
Jij praat hardop terwijl je het typt?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij speelt met z'n leven en toen ik dat zei keek ie verschrikt op en liep weer de tuin in
jij maakt echt vlug vrienden hequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij speelt met z'n leven en toen ik dat zei keek ie verschrikt op en liep weer de tuin in
Omdat dat anders dan anders is, gewoon leukquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom willen ze dat eigenlijk, dat samen op één kamer?
Die kat verveelt zich stierlijk denk ik. Je moet er nog een katje bijnemen, dan heeft ie een maatjequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
o ja heb voor Jaap een krabpaal gekocht, want ja zelfde verhaal nog steeds krabben overal aan en nu weer meer dan normaal, blijft dat aan de gang zielig voor hem maar dan naar de DA en laat ik zijn nagels trekken want echt zelf de raamkozijnen en de plinten van het laminaat krabt ie stuk, wat krabt ie eigenlijk niet stuk![]()
Bij mij de eetkamerstoelen, die zijn dan ook aan vervanging toequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
o ja heb voor Jaap een krabpaal gekocht, want ja zelfde verhaal nog steeds krabben overal aan en nu weer meer dan normaal, blijft dat aan de gang zielig voor hem maar dan naar de DA en laat ik zijn nagels trekken want echt zelf de raamkozijnen en de plinten van het laminaat krabt ie stuk, wat krabt ie eigenlijk niet stuk![]()
Ja hondjes ben zo benieuwt he of ik ook zo een oei ahhhhhh wat lief en ach geeft niet oma wordtquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:11 schreef hondjes het volgende:
kleinkinderen is leuker dan je kinderen..
Iedereen zegt het, ik dacht dat kan niet, niet zo overdrijven, maar het is wel zo.
HEKSIE,, nog even en je zal het zien..
Oh en we wachten op J&D...babietje komt wanneer het zelf wilt..
misschien wel vannacht![]()
We wachten rustig af.
Jij wordt ook zo een oma, zeker wetenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja hondjes ben zo benieuwt he of ik ook zo een oei ahhhhhh wat lief en ach geeft niet oma wordt![]()
en Leandra zei in dit topic wordt de baby geboren, mogen ze nu wel eens opschieten
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die kat verveelt zich stierlijk denk ik. Je moet er nog een katje bijnemen, dan heeft ie een maatje
Tja en wegdoen is geen optie, ik weet hetquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Jaap houd niet van andere katten, en Kally heb net een week nieuwe houten eetkamerstoelen gehad, maar na een week in bed wonen zag ik gisterenavond de spinters er al weer bij hangen, nee Jaap pist in de wasbak oke smerig maar dat kan ik hem niet afleren alles eraan gedaan, maar dat krabben echt hij is ook beetje vals, hij mg niet in mijn slaapkamer, hij valt me zo aan, al 2 keer pats zo in mijn gezicht
Logisch dat ie je af en pakt uit balorigheid, dat beest verveelt zich echt wel. Een kat moet naar buiten, de tuinen door struinen en in bomen klauteren, spelen met muizenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Jaap houd niet van andere katten, en Kally heb net een week nieuwe houten eetkamerstoelen gehad, maar na een week in bed wonen zag ik gisterenavond de spinters er al weer bij hangen, nee Jaap pist in de wasbak oke smerig maar dat kan ik hem niet afleren alles eraan gedaan, maar dat krabben echt hij is ook beetje vals, hij mg niet in mijn slaapkamer, hij valt me zo aan, al 2 keer pats zo in mijn gezicht
Duhquote:
Ik zei dat ze in #1235 geboren zou wordenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja hondjes ben zo benieuwt he of ik ook zo een oei ahhhhhh wat lief en ach geeft niet oma wordt![]()
en Leandra zei in dit topic wordt de baby geboren, mogen ze nu wel eens opschieten
Het is ook leuk om bij elkaar te slapenquote:
Ahhhquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook leuk om bij elkaar te slapen![]()
Wij waren vroeger natuurlijk best met veel kinderen, dus ik heb tot mijn 13e een kamer met mijn 2 jaar oudere zus gedeeld, dat was natuurlijk regelmatig oorlog.
Toen ging er een zus trouwen en kwam er weer een kamer vrij, dus 2 jaar oudere zus en ik kregen ieder ons eigen kamer, maar we 's avonds kropen we dan toch nog steeds bij elkaar
Die zin klopt niet, vergeef mijquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:52 schreef Liyu het volgende:
Mijn meiden slapen ook samen, en ze hebben wel een eigen kamer
Het is voor 99,9% een meisje, echo zit er wel eens naast.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Flikker op zeg, dat is snel? Hoe laat was hij er?
Ik wilde met bloemetjes strooien, gekke ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De bedoeling van Fok! is juist dat je er bent als je geen leven hebt
Ga je de naam vertellen strakkies of houden jullie die voor jezelfquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is voor 99,9% een meisje, echo zit er wel eens naast.
Kut voor hem, maar vermoedelijk had hij het ook direct kunnen afdoen met een transactie, net als ik destijdsquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef Dementor het volgende:
Johan in het nieuws!
http://www.telegraaf.nl/p(...)rommen__.html?p=18,1
En terechtquote:
Het is aan de ouders, maar ik vind het onzin om het niet te vertellen. Alsof je daarmee hun hele privé weggeeftquote:
Ik snap het wel, ik gooi de namen van mijn kindjes ook net op Fok!quote:
Ik zeg het ook niet, gaat niet iedereen wat aan vind ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is aan de ouders, maar ik vind het onzin om het niet te vertellen. Alsof je daarmee hun hele privé weggeeft
Ik wil ons kind zo lang mogelijk ongooglebaar houden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is aan de ouders, maar ik vind het onzin om het niet te vertellen. Alsof je daarmee hun hele privé weggeeft
Ik vind het eigenlijk vanzelfsprekend, er zijn er een paar op Fok die het weten, maar die zeggen ook oudste en jongste tegen mij als ze wat over ze zeggen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil ons kind zo lang mogelijk ongooglebaar houden.
Dat zal je zo'n 3 jaar lukken, want dan heeft ze vast ook Hyves, Facebook en een iPodquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Van mezelf kan het me niet schelen of mijn naam op Fok! komt, maar mijn kinderen en Donald vragen er niet om, dus die houd ik erbuiten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vanzelfsprekend, er zijn er een paar op Fok die het weten, maar die zeggen ook oudste en jongste tegen mij als ze wat over ze zeggen.
Kan, lijkt mij logisch ook, maar een naam...? Nou ja, ieder zijn dingquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook dat en er zijn nogal wat lurkers, het gaat ze gewoon niks aan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mezelf kan het me niet schelen of mijn naam op Fok! komt, maar mijn kinderen en Donald vragen er niet om, dus die houdt ik erbuiten.
Een laatbloeierquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan, lijkt mij logisch ook, maar een naam...? Nou ja, ieder zijn ding![]()
Straks zit het in groep vier, doen ze een samen kunstje en daar staat het op internet
Dat is dan toch al 4 jaar gewonnenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan, lijkt mij logisch ook, maar een naam...? Nou ja, ieder zijn ding![]()
Straks zit het in groep vier, doen ze een samen kunstje en daar staat het op internet
En er zijn hier in het verleden een paar enge figuren langskomen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook dat en er zijn nogal wat lurkers, het gaat ze gewoon niks aan.
Nou ja dat bedoel ik eigenlijk met lurkersquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
En er zijn hier in het verleden een paar enge figuren langskomen.
Jep, maar zo eng dat ze bij het noemen van een naam gelijk in de startblokken staan? Of enger dan er in de straat achter je kunnen wonen? Serieus, je doet je eigen ding, makkelijk zat, maar ik zelf zou er absoluut geen probleem mee hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
En er zijn hier in het verleden een paar enge figuren langskomen.
Ja maar jij bent geen lurkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
hallo, jullie kennen mij niet, maar ik ken jullie allemaal en weet waar jullie wonen
Hoe durf je Peter6000 eng te noemen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar zo eng dat ze bij het noemen van een naam gelijk in de startblokken staan? Of enger dan er in de straat achter je kunnen wonen? Serieus, je doet je eigen ding, makkelijk zat, maar ik zelf zou er absoluut geen probleem mee hebben
Je partner vind ik nog weer iets anders, die staat vol in het maatschappelijk leven. Maar zo'n kind, tegen de tijd dat het één of twee jaar is is het allang weer vergeten dat het ooit aan de orde was. Maar ok, als het jaren rond blijft zingen......dan kan het misschien wel wat anders worden, al zie ik ook nog niet direct hoequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mezelf kan het me niet schelen of mijn naam op Fok! komt, maar mijn kinderen en Donald vragen er niet om, dus die houd ik erbuiten.
Dat zou ik ook nooit durven. Ik zat afgelopen week nog te denken dat ik hem hier nooit meer zie (was i.v.m. die BBQ) Peter vind ik heel erg ok eigenlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe durf je Peter6000 eng te noemen!
Ach Teun, in feite is niemand te vertrouwen tot het tegendeel bewezen is, je hoort en ziet steeds meer gekke dingen, dus als je er een beetje aan kan mee werken het tegen te gaan, is dat alleen maar goed toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je partner vind ik nog weer iets anders, die staat vol in het maatschappelijk leven. Maar zo'n kind, tegen de tijd dat het één of twee jaar is is het allang weer vergeten dat het ooit aan de orde was. Maar ok, als het jaren rond blijft zingen......dan kan het misschien wel wat anders worden, al zie ik ook nog niet direct hoe
Nu gaat hij hier zeker posten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nooit durven. Ik zat afgelopen week nog te denken dat ik hem hier nooit meer zie (was i.v.m. die BBQ) Peter vind ik heel erg ok eigenlijk
Dat ik dat maar even gezegd heb
Het doet mij een beetje denken aan het kopen van het kratje bier wat hier vanmorgen aan de orde was.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach Teun, in feite is niemand te vertrouwen tot het tegendeel bewezen is, je hoort en ziet steeds meer gekke dingen, dus als je er een beetje aan kan mee werken het tegen te gaan, is dat alleen maar goed toch?
Je timing is weer uitmuntendquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog nooit in dit topic gekeken, vond mijn timing wel uitstekend eigenlijk
Is er een actie?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
cola![]()
ik heb nu met die actie van cola gewoon een retro stalen reclamebord ter grootte van een a3tje gratis
ja, onder de doppen staan codes geprint, als je genoeg codes hebt ingevoerd op de site (de site onthoudt het) dan kan je free stuff krijgenquote:
Gaaf, A3 is wel een leuk formaat ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, onder de doppen staan codes geprint, als je genoeg codes hebt ingevoerd op de site (de site onthoudt het) dan kan je free stuff krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |