Geen idee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja Ezell ik geloof je niet meer. Je zei net dat je vriendinnetjes bent met een meisje uit mijn FB lijst.
[..]
Ze woont niet in ZHToch?
Ze woont in eeeeeeeeuuhmm Dam.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja Ezell ik geloof je niet meer. Je zei net dat je vriendinnetjes bent met een meisje uit mijn FB lijst.
[..]
Ze woont niet in ZHToch?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik maakte een grapje dat ik je vriend op Facebook was.
Jan is 21 alquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij op die foto het meeste baard gekweekt van iedereen hier.
Zo'n beetje iedereen in Noord-Holland heeft een Noord-Hollands accent.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
Ezell heeft een accent.Ga zo door jongens, nog ietsje en we weten alles van d'r.
Nouen. Laat ons nou.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen in Noord-Holland heeft een Noord-Hollands accent.
Met een E ervoor ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik woon wel in een stad/dorp/gemeente dat op Dam eindigt.
Bewijs het.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke oke, ze woont in Monnickendam. Nu tevreden allemaal?
Croft?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DM's mogen niet openbaar gemaakt worden.
There is no internet security.!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat hoe weet jij dat?
[..]
Waarom lezen de mods/admins het dan dit en dat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Yo Yo is goed.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil geen fittie met de mods/admins yo yO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |