Ik ken ook een Jan, die is in de 70 en een opa en heel eng.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:30 schreef Chai het volgende:
Ik ken maar een Jan die niet oud is en die is lelijk en autistisch.
Mijn Jan is de liefste en mooiste Janquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:30 schreef Chai het volgende:
Ik ken maar een Jan die niet oud is en die is lelijk en autistisch.
Alsof we willen dat jij komt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef AchmedJan het volgende:
Ik kan niet wachten om jullie op de meet te zien
Nu wil je zeker dat we happen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Ezell het volgende:
Klinker is op Facebook bevriend met iemand die op mijn school zit.
WIE DAN OMG ZEG HET MEEE.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Ezell het volgende:
Klinker is op Facebook bevriend met iemand die op mijn school zit.
Pics.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn Jan is de liefste en mooiste Jan
Waar woont hij dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben op Facebook niet bevriend met diegene. Ik ken alleen de naam.
Waarschijnlijk in mijn woonplaats of eentje in de buurt. Ik heb geen idee, want ik ken hem niet.quote:
Sowieso niet, want Ezel woont toch in ZH? Hermann Wesselink College ligt in Amstelveen en dat ligt dan weer in NH.quote:
Ze woont niet in ZHquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso niet, want Ezel woont toch in ZH? Hermann Wesselink College ligt in Amstelveen en dat ligt dan weer in NH.
Nee, ik maakte een grapje dat ik je vriend op Facebook was.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja Ezell ik geloof je niet meer. Je zei net dat je vriendinnetjes bent met een meisje uit mijn FB lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |