Dat heb ik dan weer met met Wiet. Die ogen...quote:Op zondag 5 juni 2011 20:20 schreef alors het volgende:
Ik keek die weeksamenvatting, Charlie en Rik![]()
Ik vind Rikki trouwens echt een mooi meisje en goed acteren ook
Die ging te vroeg met pensioen.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:44 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
En waar is rechercheur Bronkhorst gebleven?
78 Jaar inmiddels. Jammer dat hij zo vroeg al met pensioen ging. Niet alleen een geweldig acteur, maar ook nog eens een geniale stemacteur.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut! Alhoewel die acteur inmiddels al wel in de 70 zal zijn.
De moord op Wassenaar, zeg dat wel, het begon ermee dat Wassenaar de invloed van Daniël op Suzannes leven maar irritant vond ergens begin seizoen 6, toen Peter Kelder terug keerde en Frits van Houten nog leefde. In het verloop van deze lijn werd de animositeit tussen Ludo en het kamp Huib, Dian en vooral Bowien nog eens bekrachtigd. Ludo kwam namelijk Daniël en Suzanne op verzoek van Janine te hulp wat weer zorgde voor de wraak van Dian, Bowien en Huib op Ludo. De uitwerkingen hiervan domineerde Ludo's leven tot en met eind seizoen 10 toen Bowien van die cliff viel en zorgden weer voor wraakacties van Stefano en Janine op Ludo.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:20 schreef Frey het volgende:
Die "moord" op Wassenaar heeft trouwens ook een behoorlijk lange nasleep gehad als je dat zo bekijkt. Daar kwam de ene na de andere verhaallijn weer uit voort en het ging geen moment vervelen.
Kijk, en dáár gaat het me nou om. Tegenwoordig gaat echt alles over liefde, zelfs een verhaallijn als nu met "Tineke" is gestart uit een liefdesplotje. Tuurlijk moet dat ook eens gebeuren, maar ze hadden haar ook kunnen introduceren als een obsessieve stalkster waarbij Jef opeens verdween en er wel kaartjes en brieven werden gestuurd naar Laura, Bing etc., ondertekend door Jef zodat hun dachten dat-ie er een tijdje tussenuit was en na een tijdje niets meer van zich liet horen. Een beetje zoals de verhaallijn rondom Daniels ontvoering in seizoen 4.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooie gespreksstof weer
[..]
Verhaallijnen die over seizoenen werden uitgewerkt bestonden toen nog, hetzelfde als tussen Helen Helmink en Martine Hafkamp, dit begon in seizoen 1 met een ontmoeting tussen de 2 rondom de moord op Marc de Waal en werd pas ontrafeld in het begin van seizoen 5. En zeker liefde had er alles mee te maken, maar ook criminaliteit, zaken, oncontroleerbare emoties van haat en afkeer, macht, misbruik en geweld. Alles wat gtst onderscheidde van een huidige tienerserie.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 6 juni 2011 11:20 schreef Frey het volgende:
Weet je wat ik geniaal vond in seizoen 3? Die verhaallijn waar Herman Hogendoorn naar Australië ging om Trix en Fritsje te zoeken. Je zag bijna niks van die verhaallijn en toch was er constant spanning. Trix zag je helemaal niet meer na haar vertrek en Herman alleen nog even kort aan de telefoon met Frits. Maar verder kwam er niets van die verhaallijn in beeld, terwijl je toch de hele tijd in spanning zat. En iedereen ook ongerust zijn in Nederland en steeds de berichten over Herman Hogendoorn, dat hij in de buurt van Trix was gesignaleerd enzo. Volop spanning terwijl de personages waar het om ging niet eens te zien waren. Briljant gewoon.
Het meest machtige moment uit seizoen 3.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:27 schreef Lucas15 het volgende:
Helemaal mee eens!![]()
Vanuit het niets komt plotseling deze scene aanbod.
Nee, oké, maar ik bedoel te zeggen dat ze voor zo'n event juist de oude rotten moeten uitnodigen (dus Jette, Bartho, Caroline, Ferri en Erik). Die hebben tenminste echt wat te vertellen, in tegenstelling tot mensen als Gigi Ravelli.quote:
Ja, kijk, dat dus. Het zal er tijdens dat event niet veel anders aan toegaan vrees ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:53 schreef Frey het volgende:
Dat zag je ook enkele jaren geleden toen de acteurs hun favoriete scène uit al die jaren mochten kiezen. Die nieuwe gezichten toen kwamen meestal met fragmenten uit de laatste paar jaar.
Weer mooie oude foto's door de neus geboord.
Wat ik na die zin dacht...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:59 schreef PeterKelder het volgende:
En daarbij, 37,50 voor een kaartje vind ik een beetje duur.
...volgde erna.quote:Daar kan ik bijna een seizoensbox voor kopen
Haha, LOL!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat ik na die zin dacht...
[..]
...volgde erna.![]()
Everon had toen trouwens wel een goede keuze:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)intervieweveron3.xml
Prachtige verhaallijn was dat. De mooiste voor mij.
Toch is de dood van Lotje op bewegend beeld vele malen mooier, Laura die eerst in shock de trap af komt lopen en dan in huilen uitbarst, Robert die "NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!" schreeuwt, de scènes in de aflevering erna waar de twee onderaan de trap zitten, de scène dat Lotje wordt meegenomen en Laura het niet aankan... het is zo mooi, alleen jammer dat Lotje Alberts daar de dupe van moest zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef Frey het volgende:
De favoriete scène van Jette is ook sterk:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)/interviewjette5.xml
De dood van Lotje.![]()
Die van Wilbert was de zoektocht naar Arnie in Venezuela:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)nterviewwilbert3.xml
Gisteren trouwens die speciale GTST aflevering van RTL Boulevard nog eens bekeken. Wim Zomer gaf toch aan dat de GTST periode waarschijnlijk de leukste periode in zijn leven was. En Bartho Braat vertelde dat Wilbert vooral moeite had met het feit dat hij en Bartho nog nauwelijks scènes hadden samen de laatste jaren. Waarschijnlijk een van de belangrijkste redenen van zijn vertrek...
Hartverscheurend ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch is de dood van Lotje op bewegend beeld vele malen mooier, Laura die eerst in shock de trap af komt lopen en dan in huilen uitbarst, Robert die "NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!" schreeuwt, de scènes in de aflevering erna waar de twee onderaan de trap zitten, de scène dat Lotje wordt meegenomen en Laura het niet aankan... het is zo mooi, alleen jammer dat Lotje Alberts daar de dupe van moest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |