SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Nog wat gemist?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
3 dagen dood geweest. Heb gelijk 7 topics gemist![]()
Nietsquote:
Zou zonde zijn als je niet belt; ik zie je wel rondlopen als serveerster.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik weet het allemaal niet. Ik snap niet waarom ik het allemaal niet weet.
Oh ik ben zo erg. Zo zo erg. Ik zal niet op korte termijn iets weten.
Laatst toen ik dus die ene beurt had gehad, wist ik het wel allemaal. En toen kon ik ook wel alles. Alleen was dat uitzendbureau toen dus dicht.
Geen huilende ex-scharrels meer? Lant niethelemaal sufgeneukt door 20 artistieke amsterdammers? Geen nieuwe Fok!koppels of Fok!baby's? Wat een kuttopicquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nietszoals gewoonlijk iedereen is nog steeds aan het versieren
Ik ben niet echt op de hoogte van alle roddels.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Geen huilende ex-scharrels meer? Lant niethelemaal sufgeneukt door 20 artistieke amsterdammers? Geen nieuwe Fok!koppels of Fok!baby's? Wat een kuttopic
Vekoopt den bips achter het station. 2 vliegen in 1 klap.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik kan dit weekend weer naar een soort vriendin in Amsterdam
Ik heb alleen geen geld om naar Amsterdam te gaan
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet echt op de hoogte van alle roddels.
Ik heb wel een date zaterdag
Hoezo kost het geld?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben daar wel bijna verzekerd van "een beurt" volgens mij.. Er zijn daar wel jongens die open staan voor het hebben van seks, maar ik weet natuurlijk niet of ik ze leuk vind..
En ik word er wel zenuwachtig van. Het kost geld en straks ga ik dan voor niets. Of ik kom daar en het lukt wel allemaal heel goed; dat levert weer een soort spanning en druk op. DE kans. De grote kans om weer een beurt te krijgen.
Ik denk dat je in Rotterdam net zoveel kans maakt eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben daar wel bijna verzekerd van "een beurt" volgens mij.. Er zijn daar wel jongens die open staan voor het hebben van seks, maar ik weet natuurlijk niet of ik ze leuk vind..
En ik word er wel zenuwachtig van. Het kost geld en straks ga ik dan voor niets. Of ik kom daar en het lukt wel allemaal heel goed; dat levert weer een soort spanning en druk op. DE kans. De grote kans om weer een beurt te krijgen.
Je kunt ook gewoon naar de meet komen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik kan dit weekend weer naar een soort vriendin in Amsterdam
Ik heb alleen geen geld om naar Amsterdam te gaan
Een slet ben je niet hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Je kunt ook achter het raam gaan staan. Dan ben je en verzekerd van een paar beurten en heb je geld voor het retourtje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja...? Oh. Dan ga ik morgen maar die ene soort van vriendin contacten.. Ik hoop dat ze nog in Rotterdam is dan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat je in Rotterdam net zoveel kans maakt eerlijk gezegd...
Nou het zijn wel artistieke mensen hoor in Amsterdam, van haar vriendengroep. Ik denk best wel dat er potentiëlen zitten. Zij zou me ook echt goed helpen daarmee.quote:
Hier op Fok! ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou het zijn wel artistieke mensen hoor in Amsterdam, van haar vriendengroep. Ik denk best wel dat er potentiëlen zitten. Zij zou me ook echt goed helpen daarmee.
Die zitten overal. Dat er in Amsterdam (of de randstad) meer mensen wonen betekent niet dat er in verhouding ook meer van dat type mensen zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou het zijn wel artistieke mensen hoor in Amsterdam, van haar vriendengroep. Ik denk best wel dat er potentiëlen zitten. Zij zou me ook echt goed helpen daarmee.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Care?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:26 schreef Axel1988 het volgende:
Ownee; kom er net achter dat vandaag de APK van mijn auto verloopt... fuck
Ga nou eens ergens anders trollenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hoezo dan? Dat van "doekoe" was net wel een grapje hoor.
Mag officieel niet rijden als hij niet APK gekeurd is toch?... kan wss pas volgende week terrecht.quote:
En de rest van je domme geblaat ook zeker?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm ja maar ik denk dat er in mijn stad in verhouding meer gangsters/ br33zahs zijn, dat maakt mijn stad zo moeilijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die zitten overal. Dat er in Amsterdam (of de randstad) meer mensen wonen betekent niet dat er in verhouding ook meer van dat type mensen zijn.
Dat heb ik je nou al 100x uitgelegd, hoe het zit met zogenaamde ''artistieke'' mensen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm ja ook deze vriendengroep ( amsterdam) is "ruigjes" in een bepaald opzicht, maar zijzelf doet dat niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat heb ik je nou al 100x uitgelegd, hoe het zit met zogenaamde ''artistieke'' mensen.
Ondertitels ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm ja ook deze vriendengroep ( amsterdam) is "ruigjes" in een bepaald opzicht, maar zijzelf doet dat niet.
Die andere die weleens in mijn stad is, is zelf ook "ruigjes" incl. "vriendengroep".
Dus dan is die eerste nog beter en daar is meer garantie omdat het een ECHTE vriendengroep is.
Wát is dat op je avatar?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zou zeggen... een artistiek persoon met bruine ogen en gewoon wat veel lichaamsbeharing.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lanterfanter die gruwelijk hard wordt genomen door een bouvier?
Dat zwarte lijkt toch echt eerder een of ander beest.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen... een artistiek persoon met bruine ogen en gewoon wat veel lichaamsbeharing.
Die zwartharige bouvier dus.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zwarte lijkt toch echt eerder een of ander beest.
Zaterdag is de meet en volgens mij is er donderdag en vrijdag wel te stappen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
4 dagen vrij ik heb echt geen flauw idee wat ik moet gaan doen.
Zaterdag naar die meet gaan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
4 dagen vrij ik heb echt geen flauw idee wat ik moet gaan doen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zaterdag is de meet en volgens mij is er donderdag en vrijdag wel te stappen.
Meet heb ik vrij weinig te zoeken.quote:
Hoezo heb je daar weinig te zoeken op die meet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Meet heb ik vrij weinig te zoeken.
En tsja stappen ik heb maar een vriend die uitgaat en die begint met stappen als ik van mijn moeder alweer naar huis moet. Terwijl ik een jaar ouder ben.
Tip, zoek tijdens het stappen een meid om bij te blijven slapen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar weinig te zoeken op die meet?
Tip ga bij die vriend slapen
Waarom heb je niets te zoeken op die meet? Hoe oud ben je dan dat je zo vroeg naar huis moet van je moeder?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Meet heb ik vrij weinig te zoeken.
En tsja stappen ik heb maar een vriend die uitgaat en die begint met stappen als ik van mijn moeder alweer naar huis moet. Terwijl ik een jaar ouder ben.
Ja dat heb je goed gezien -Strawberry-quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zwarte lijkt toch echt eerder een of ander beest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |