nee al raadde een vriendin mij vroeger wel aan om een gigolo te hurenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Want jij betaalt jongens altijd naderhand?
Ik zou het niet weten, maar de lappen tekst die ik niet wil lezen en taalgefaal komen redelijk overeen op het eerste gezicht.quote:
Taalgefaal als er eentje een taalnazi isquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar de lappen tekst die ik niet wil lezen en taalgefaal komen redelijk overeen op het eerste gezicht.
Ik speel gratis voor gigolo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee al raadde een vriendin mij vroeger wel aan om een gigolo te huren
En waar moet die gigole/date/whatever allemaal aan voldoen? Ik wil weten of ik eventueel ook een kans maak?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh jij ziet er nog best oke uit volgens mij
je ogen lijken best bruin op die foto
Te laat gast.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En waar moet die gigole/date/whatever allemaal aan voldoen? Ik wil weten of ik eventueel ook een kans maak?
Ze zijn donkerblauw, dus volgens mij val ik af.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh jij ziet er nog best oke uit volgens mij
je ogen lijken best bruin op die foto
Als het niets wordt Lanter stuur je mij dan een PM/DMquote:
nee want er lijkt voldoende compensatie aanwezig te zijn, bijvoorbeeld in de wenkbrauwen ( donkerbruin)quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zijn donkerblauw, dus volgens mij val ik af.
En wie is die persoon?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb zojuist bewezen Echt te zijn aan een hoogstaand iemand hier.
Oeh, ik maak nog een kans.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee want er lijkt voldoende compensatie aanwezig te zijn, bijvoorbeeld in de wenkbrauwen ( donkerbruin)
Heh, in dat geval voldoe ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee want er lijkt voldoende compensatie aanwezig te zijn, bijvoorbeeld in de wenkbrauwen ( donkerbruin)
Huh? Oh oke.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:57 schreef minnemin het volgende:
beste mensen, ik kom even aankondigen dat ik NU boodschappen ga doen. Eyeliner, lipgloss op, open schoentjes, zonnebril in het haar, en GAAN bij de kassa! Tot straks
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:57 schreef minnemin het volgende:
beste mensen, ik kom even aankondigen dat ik NU boodschappen ga doen. Eyeliner, lipgloss op, open schoentjes, zonnebril in het haar, en GAAN bij de kassa! Tot straks
Ik vroeg wat..quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh? Oh oke.
De winkels zijn trouwens toch gesloten nu?
En je verwacht iets bij de kassa? Een flirt?
Waarom zouden de winkels gesloten zijn?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh? Oh oke.
De winkels zijn trouwens toch gesloten nu?
En je verwacht iets bij de kassa? Een flirt?
Twitter is een deur verder.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:57 schreef minnemin het volgende:
Dat kind komt toch nooit buiten, die weet niks van openingstijdenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom zouden de winkels gesloten zijn?
Morgen een christenlijke feestdagquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hallo het is 19:00 gek!! Om half zes gaan ze dicht...quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze bedoelde een supermarkt. Bij ons zijn die tot 9 uur open tenminste.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo het is 19:00 gek!! Om half zes gaan ze dicht...
Als het niks is stop je toch gewoon? Ik zou in ieder geval wel even bellen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik had gisteren iets ingevuld om te solliciteren bij een horeca-uitzendbureau. Ik kreeg gisteren een soort automatische mail dat ik hen vandaag kon opbellen.
Ik durfde niet te bellen en ik ging weer twijfelen en aan mijn onhandigheid denken.
Ik zou er wel leuk uitzien als serveerster, maarja ik weet niet..
Gelijk heb je, ik wordt er ook altijd een beetje ontoepasselijk van opzich. M'n computer denkt er exact hetzelfde over, want die is gruwelijk op z'n bek gegaan bij het openen ervan, en is 3 dagen dood geweest. Heb gelijk 7 topics gemistquote:Op zondag 29 mei 2011 21:47 schreef Supersoep het volgende:
Gatverdamme Bruno Mars.
Sinds dat millionaire liedje word ik standaard grieperig als ik zijn stem hoor.
M'n ex, die me eigenlijk heel niet eens verdiendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |