abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:03:16 #1
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97593585

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:04:05 #2
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97593618
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:01 schreef Chewbalhaar het volgende:

3 dagen dood geweest. Heb gelijk 7 topics gemist :')
Nog wat gemist? :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:04:38 #3
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97593633
Verbazingwekkend, de combinatie tussen de TT en de TS, had ik nou nooit verwacht :')
pi_97593655
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:04 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Nog wat gemist? :')
Niets :D zoals gewoonlijk iedereen is nog steeds aan het versieren
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97593658
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik weet het allemaal niet. Ik snap niet waarom ik het allemaal niet weet.
Oh ik ben zo erg. Zo zo erg. Ik zal niet op korte termijn iets weten.

Laatst toen ik dus die ene beurt had gehad, wist ik het wel allemaal. En toen kon ik ook wel alles. Alleen was dat uitzendbureau toen dus dicht.
Zou zonde zijn als je niet belt; ik zie je wel rondlopen als serveerster.
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:06:14 #6
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97593707
Lant, ik zou gewoon bellen, misschien gaat het goed en kan je voortaan minder erg zijn.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:07:36 #7
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97593766
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Niets :D zoals gewoonlijk iedereen is nog steeds aan het versieren
Geen huilende ex-scharrels meer? Lant niethelemaal sufgeneukt door 20 artistieke amsterdammers? Geen nieuwe Fok!koppels of Fok!baby's? Wat een kuttopic ;(
pi_97593855
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:07 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Geen huilende ex-scharrels meer? Lant niethelemaal sufgeneukt door 20 artistieke amsterdammers? Geen nieuwe Fok!koppels of Fok!baby's? Wat een kuttopic ;(
Ik ben niet echt op de hoogte van alle roddels.
Ik heb wel een date zaterdag :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:11:03 #9
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97593909
Ik kan dit weekend weer naar een soort vriendin in Amsterdam

Ik heb alleen geen geld om naar Amsterdam te gaan
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:13:50 #10
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97594019
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

Vekoopt den bips achter het station. 2 vliegen in 1 klap.
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:14:19 #11
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97594041
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ben niet echt op de hoogte van alle roddels.
Ik heb wel een date zaterdag :D
^O^ goed bezig.

Ik ga morgen weer eens op cafe ofzo :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:15:28 #12
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97594095
Ik ben daar wel bijna verzekerd van "een beurt" volgens mij.. Er zijn daar wel jongens die open staan voor het hebben van seks, maar ik weet natuurlijk niet of ik ze leuk vind..

En ik word er wel zenuwachtig van. Het kost geld en straks ga ik dan voor niets. Of ik kom daar en het lukt wel allemaal heel goed; dat levert weer een soort spanning en druk op. DE kans. De grote kans om weer een beurt te krijgen.
pi_97594150
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben daar wel bijna verzekerd van "een beurt" volgens mij.. Er zijn daar wel jongens die open staan voor het hebben van seks, maar ik weet natuurlijk niet of ik ze leuk vind..

En ik word er wel zenuwachtig van. Het kost geld en straks ga ik dan voor niets. Of ik kom daar en het lukt wel allemaal heel goed; dat levert weer een soort spanning en druk op. DE kans. De grote kans om weer een beurt te krijgen.
Hoezo kost het geld? :?
14 SHADES OF GREY
pi_97594156
quote:

Ik denk dat je in Rotterdam net zoveel kans maakt eerlijk gezegd...
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:16:50 #15
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97594158
pi_97594169
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

Je kunt ook gewoon naar de meet komen.
pi_97594189
quote:

Een slet ben je niet hoor.
Ron Paul 2012
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:18:01 #18
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97594202
quote:
17s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:17 schreef Supersoep het volgende:

[..]

:') _O-
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:18:02 #19
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97594203
Oke, ik weet niet of er behoefte is aan een faal-verhaal, maar ik vertel 't maar gewoon.

Ik had gisteren al gepost dat ik een date nodig had voor een gala. Ik was de dag ervoor gaan uit eten met twee meisjes en een vriend van me. Heel gezellig, en ik vond een van de meisjes wel leuk. Ook was er een meisje van de studentenvereniging die ik wel zag zitten, en ik had van beiden een vermoeden dat ze mij ook wel een aardige kerel vonden. Ik had er wel zin in dus, gisteravond, en ik dacht dat ik de nacht wel met een leuke date zou afsluiten.

Nou, ik heb meisje 1 gesmst, jullie bevolen me aan om te bellen , maar al mijn vrienden vonden smsen een beter idee, dus zo geschiedde. Leuk los sms'je gefabriceerd, maar tot op heden heeft ze niets laten horen. Jammer en het valt me ook tegen van haar, dat ze niet eens een kutsmoes wilt verzinnen om mij af te wijzen. Ik beschouwde haar iig wel als een vriendin van mij, maarja.

Okee, dan was er nog chick twee. Haar zag ik tijdens het uitgaan, maar een vriend van me wilde haar ook vragen voor het gala. We hebben haar dus laten kiezen, en ze ging liever met hem. Kut.

Daarna heb ik het maar op een zuipen gezet. Mijn vrienden gingen nog een dansje wagen in de discotheek, ikzelf ben aan de bar blijven hangen in de kroeg tot 5 uur, en daarna zeer beschonken naar mijn slaapplek gewaggeld. Nu al de hele dag een dikke kater, lang niet meer zo bezopen geweest.. Kutavond dus ;(
pi_97594218
quote:

Je kunt ook achter het raam gaan staan. Dan ben je en verzekerd van een paar beurten en heb je geld voor het retourtje.
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:18:38 #21
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97594224
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik denk dat je in Rotterdam net zoveel kans maakt eerlijk gezegd...
Ja...? Oh. Dan ga ik morgen maar die ene soort van vriendin contacten.. Ik hoop dat ze nog in Rotterdam is dan.

En het kost geld vanwege trein en buskaartjes ( 17 euro in totaal)
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:19:47 #22
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97594284
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:18 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja...? Oh.
:')
You've got to be shitting us...
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:20:25 #23
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97594313
quote:
17s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:17 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nou het zijn wel artistieke mensen hoor in Amsterdam, van haar vriendengroep. Ik denk best wel dat er potentiëlen zitten. Zij zou me ook echt goed helpen daarmee.
pi_97594362
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:20 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nou het zijn wel artistieke mensen hoor in Amsterdam, van haar vriendengroep. Ik denk best wel dat er potentiëlen zitten. Zij zou me ook echt goed helpen daarmee.
Hier op Fok! ook :Y dus wat let je.
14 SHADES OF GREY
pi_97594387
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:20 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Die zitten overal. Dat er in Amsterdam (of de randstad) meer mensen wonen betekent niet dat er in verhouding ook meer van dat type mensen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')