Maar ze zijn wel echt gemakkelijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Ben ooit een keer een weekend in Londen geweest en ik heb er geeneen mooie vrouw/meisje gezien.
Ja, als ik zo lelijk was zou ik ook elke kans grijpenquote:
Ik hoor inderdaad wel eens mensen die hem een heerlijke Brit vinden ja...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, als ik zo lelijk was zou ik ook elke kans grijpenAl neukt Murray volgens mij wel boven zijn stand qua uiterlijk
Hewittquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Murray hoort dus nu ook bij het elitegezelschap dat semifinales op alle GS's heeft gehaalt. Onder actieve spelers volgens mij alleen Federer, Nalbandian, Nadal en Djokovic en de eerste speler sinds AO 2008 die toegevoegd wordt.
Toch wel knap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Ik hoop toch zo dat die Nadal eruit gaat he....quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:20 schreef jojomen4 het volgende:
Zo de moeders, Rafa overduidelijk de moeilijkste tegenstanders op weg naar de finale.
De nummer 5, 4 en 2 of 3. Van de 4 overgebleven spelers de enige die 3 top 5 spelers heeft. ALleen Fed kan mee met "3 top tien spelers", als is de redelijke easy Monfils daar 1 van.
RAFA = UBERGOAT!
FED = LAMMETJE!
DJOKOTRON = JOKERTRON!
VAMOS RAFA naar de finale!hiiiiiiiiyyyyaaaaaaaaaaa!!!!!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:20 schreef jojomen4 het volgende:
Zo de moeders, Rafa overduidelijk de moeilijkste tegenstanders op weg naar de finale.
De nummer 5, 4 en 2 of 3. Van de 4 overgebleven spelers de enige die 3 top 5 spelers heeft. ALleen Fed kan mee met "3 top tien spelers", als is de redelijke easy Monfils daar 1 van.
RAFA = UBERGOAT!
FED = LAMMETJE!
DJOKOTRON = JOKERTRON!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:20 schreef jojomen4 het volgende:
RAFA = UBERGOAT!
FED = LAMMETJE!
DJOKOTRON = JOKERTRON!
Ik schat Del Potro en Federer toch een stukje hoger in dan Soderlul en Murrayquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:20 schreef jojomen4 het volgende:
Voor het eerst dat ik je iets zinnigs zie posten. Top.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:56 schreef PierreBetfair het volgende:
Morgen weer een dag vol met dat armzalige WTA tennis. Wozniacki moeten ze trouwens terug zetten naar plek 20 . Anderhalf jaar op 1 en nog nooit een GS gewonnen. En dat in een deelnemersveld zonder Henin en de Sisters.
Ik vond die boom voor Monfils ook wel een goede tip eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:11 schreef luckass het volgende:
Voor het eerst dat ik je iets zinnigs zie posten. Top.
nou jij nogquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik je iets zinnigs zie posten. Top.
Waarom is ie zo lelijk? Omdat het een Schot is dus incrowd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:11 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom is Murray zo lelijk? Ik zet deze maar even in spoiler tags. Geloof dat hij hier zijn egen kies probeert te trekken ofzo.Klikken op eigen risico: www.tennis.com/galleries/image.aspx?image=37675.
Ik ook.quote:
De echte knokpartijen (niet letterlijk natuurlijk) zijn anders best vermakelijk om te kijken vaak, zo is Schiavone - Ivanovic in 2006 een van de tofste partijen die ik live gezien heb en echt niet omdat het de enige partij was. Gewoon 3 sets waarin beide speelsters tot het uiterste gingen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:09 schreef Komakie het volgende:
*zucht* damestennis.
Dat wordt een dagje wat anders doen dan tennis kijken. De partijen zijn ook nog eens dramatisch.
Bartoli - Schiavone wordt sowieso een wedstrijd die niet om aan te zien is.
Li - Sharapova lijkt me nu ook niet echt wat.
Het vrouwentennis moet het toch vooral van knappe dames hebben en dames met een bepaald soort karakter. De enige die dat een beetje heeft is Sharapova, maar daar ben ik helemaal geen fan van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |