Daarom terug naar een amateuristisch systeem zonder overrated crew die solo beslissingen nemen waardoor mensen weggaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:22 schreef sharr het volgende:
Stroom, domeinen, hosting.. Niet dat ik nou zo graag wil zeiken oid, maar ik heb vernomen dat sommige pc's 24 uur per dag draaiden voor onzinradio (van de crew dus) en dat is het inderdaad gewoon niet waard, gezien het aantal luisteraars en gezeik.
Dat wil ik wel eens zwart op wit zienquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:22 schreef sharr het volgende:
100 euro in de maand kom je redelijk ver mee + 1100 euro buma/stemra per maand.
Omdat het gratis aangeboden werd door enkele users. Draakje is eigenlijk het enige dat echt geld kostte.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
er is nooit iets gevraagd dat is het probleem
als de kosten opliepen en dat de reden was dan had men ff moeten vragen
Heb je ook voldoende bandbreedte?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En mijn pc staat ook 24/7 aan dus who cares. Stroom
En die Buma dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:25 schreef Schuimkraag het volgende:
[..]
Omdat het gratis aangeboden werd door enkele users. Draakje is eigenlijk het enige dat echt geld kostte.
Nee maar wel geld om bandbreedte te kopen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:26 schreef Schuimkraag het volgende:
[..]
Heb je ook voldoende bandbreedte?
Niet nodig server stond niet in .nl, geen commercieel belang en geen omzet.quote:
inderdaad. ONZ radio hoeft (nog geen) BUMA shitzooi te betalenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet nodig server stond niet in .nl, geen commercieel belang en geen omzet.
Daar is al een keer een heel verhaal over geweest.
Maar zit Buma/Stemra serieus achter een zender aan die 10 luisteraars heeft?quote:
Dus we zouden het via een buitenlandse server moeten doen om het safe te spelen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet nodig server stond niet in .nl, geen commercieel belang en geen omzet.
Daar is al een keer een heel verhaal over geweest.
Sponsors misschien ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:27 schreef mr-green het volgende:
100 euro per maand is makkelijk op te hoesten
Nee, dan wordt je commercieel, dus dan heeft buma wel kansen.quote:
Maar we hebben 10 luisteraars meestal dus er valt amper wat te halen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee, dan wordt je commercieel, dus dan heeft buma wel kansen.
In het begin was er een account via listen2myradio.com waarop men inlogte. Daarna is pas de echte server en alles gekomen, waar andere mensen mogelijk voor betaalden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:30 schreef Stokstaart het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat een systeem zoals het er in het begin was in ONZradio topic #1 honderden euro's per maand aan vanalles kost.
Server is volgens Viro sowieso al gratis. Alleen geen Draakje meer, so be it dan maar.
quote:
We beginnen gewoon met dat listen2radio wat mij betreft, om te kijken of de doorstart wel aanslaat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:31 schreef Schuimkraag het volgende:
[..]
In het begin was er een account via listen2myradio.com waarop men inlogte. Daarna is pas de echte server en alles gekomen, waar andere mensen mogelijk voor betaalden.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:31 schreef Schuimkraag het volgende:
[..]
In het begin was er een account via listen2myradio.com waarop men inlogte. Daarna is pas de echte server en alles gekomen, waar andere mensen mogelijk voor betaalden.
Het hoeft geeneens aan te slaan. ONZ radio leeft nog steeds. Echter de crew wil er mee stoppen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
We beginnen gewoon met dat listen2radio wat mij betreft, om te kijken of de doorstart wel aanslaat.
Ik luister al maanden en mij is nooit één euro gevraagd. Als mensen dik betalen voor ONZ Radio snap ik dat ze daar geen zin meer in hebben als er 10 mensen luisteren en er alleen gezeik isquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:31 schreef Schuimkraag het volgende:
[..]
Exactly!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik luister al maanden en mij is nooit één euro gevraagd. Als mensen dik betalen voor ONZ Radio snap ik dat ze daar geen zin meer in hebben als er 10 mensen luisteren en er alleen gezeik is
Maar overleg dan ff . Zeg dat het teveel is en je niet meer wilt.
Nee dan een berichtje op de site en zoek het maar uit. Terwijl het gros van de mensen bereid is (op amateurlevel) gewoon door te gaan.
niet meer aan toevoegenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik luister al maanden en mij is nooit één euro gevraagd. Als mensen dik betalen voor ONZ Radio snap ik dat ze daar geen zin meer in hebben als er 10 mensen luisteren en er alleen gezeik is
Maar overleg dan ff . Zeg dat het teveel is en je niet meer wilt.
Nee dan een berichtje op de site en zoek het maar uit. Terwijl het gros van de mensen bereid is (op amateurlevel) gewoon door te gaan.
waar wijst iemand naar Koelkast?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
Ik weet dat ik me er eigenlijk niet meer mee mag bemoeien omdat ik al een maandje of twee niet gepost meer heb in ONZ radio, maar vind niet dat jullie naar koelkast moeten wijzen. Hij heeft echt veel voor onzinradio betekend, maar werd op een gegeven moment alleen maar uitgekotst door zijn 'dictatoriale' regels. Regels zijn regels, een forum (en dan vooral een subforum als ONZ) kan niet zonder regels. Zijn pc draaide overuren voor Draakje en ONZ radio, heeft er veel geld ingestoken en vooral heel erg veel tijd (net zoals de andere leden van de crew, tevens huppelmuts en mijn allerliefste pizzalucht). Zij hebben opzich wel het recht om zulke beslissingen te nemen, al hadden ze misschien het eerder moeten aankondigen, maar hadden jullie dit voorbij laten gaan? Dan hadden er pas rellen ontstaan!
Ik ben niet Koelkast zijn advocaat, trouwens. Ik verkondig gewoon mijn mening graag.
Dan zamel je toch geld in in het topic?quote:
ok wel het lijkt mij duidelijk dat niemand Koelkast persoonlijk aanvalt. Mensen hebben juist diep respect voor hem wat hij voor ONZ radio heeft betekentquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zag net een post welke 'crew' en 'koelkast' en ':')' bevatte.
Ze willen alleen niet dat er een aantal jingles gebruikt worden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:35 schreef heloef het volgende:
De crew wil trouwens niet dat er een doorstart komt.
Omdat dit juist aangeboden werd door de betreffende personen. Die hebben er nooit een cent voor willen zien, en nog steeds niet. Kosten heeft ook 0,0 te maken met het stoppen van de radio.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan. Koelkast weg = draakje weg. Ik weet niet wat er dan met de shoutcast server gebeurd, maar wellicht is die ook weg. Dan zit je in het zelfde schuitje als nu.quote:Maar overleg dan ff . Zeg dat het teveel is en je niet meer wilt.
En gebruik van ONZ Radio.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ze willen alleen niet dat er een aantal jingles gebruikt worden.
Nee hoor Koelkast heeft mij gezegd dat hij geen doorstart wil en dat het klaar is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ze willen alleen niet dat er een aantal jingles gebruikt worden.
Natuurlijk moeten er regels zijn, maar er waren gewoon vaak botsingen met Koelkast over hoe hij de boodschap vaak bracht. Ik zal verder niet in detail treden omdat ik hem niet wil afzeiken of zo; hij heeft prima werk geleverd en het is top dat hij er zoveel tijd en energie in heeft gestoken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
Ik weet dat ik me er eigenlijk niet meer mee mag bemoeien omdat ik al een maandje of twee niet gepost meer heb in ONZ radio, maar vind niet dat jullie naar koelkast moeten wijzen. Hij heeft echt veel voor onzinradio betekend, maar werd op een gegeven moment alleen maar uitgekotst door zijn 'dictatoriale' regels. Regels zijn regels, een forum (en dan vooral een subforum als ONZ) kan niet zonder regels. Zijn pc draaide overuren voor Draakje en ONZ radio, heeft er veel geld ingestoken en vooral heel erg veel tijd (net zoals de andere leden van de crew, tevens huppelmuts en mijn allerliefste pizzalucht). Zij hebben opzich wel het recht om zulke beslissingen te nemen, al hadden ze misschien het eerder moeten aankondigen, maar hadden jullie dit voorbij laten gaan? Dan hadden er pas rellen ontstaan!
Ik ben niet Koelkast zijn advocaat, trouwens. Ik verkondig gewoon mijn mening graag.
Mja Koelkast was ook niet de grondlegger van ONZ Radio in eerst instantie. Hij heeft wel getracht het te professionaliseren waardoor het (kennelijk) uiteindelijk onbetaalbaar werd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
ok wel het lijkt mij duidelijk dat niemand Koelkast persoonlijk aanvalt. Mensen hebben juist diep respect voor hem wat hij voor ONZ radio heeft betekent
Neemt niet weg dat wij willen dat ONZ radio blijft bestaan. En daar hebben wij dan wel de nodige informatie over nodig zoals hoe het zit met financiën
Dus Koelkast is toch de crew?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor Koelkast heeft mij gezegd dat hij geen doorstart wil en dat het klaar is.
Volgens sharr is dat wel degelijk onderdeel van het verhaal....quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:38 schreef Schuimkraag het volgende:
[..]
Omdat dit juist aangeboden werd door de betreffende personen. Die hebben er nooit een cent voor willen zien, en nog steeds niet. Kosten heeft ook 0,0 te maken met het stoppen van de radio.
[..]
En dan. Koelkast weg = draakje weg. Ik weet niet wat er dan met de shoutcast server gebeurd, maar wellicht is die ook weg. Dan zit je in het zelfde schuitje als nu.
Nogmaals, op Draakje na heeft het praktisch niets gekost.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja Koelkast was ook niet de grondlegger van ONZ Radio in eerst instantie. Hij heeft wel getracht het te professionaliseren waardoor het (kennelijk) uiteindelijk onbetaalbaar werd.
Fuck de crew wij gaan doorquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:41 schreef sharr het volgende:
De crew beslist wel of de radio onzin manier op deze manier stopt, Draakje werd geregeld door Koelkast, de servers geregeld door Pizza en zonder die twee dingen kun je geen radio maken op deze manier.
Ik vind het gewoon best triest vinden om eerst naar weg te gaan en als de boel weg is toch weer even terug te komen om je mening te geven.quote:
Die naam moeten we ook niet gebruiken maar die jingles moeten gewoon blijven.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:41 schreef mr-green het volgende:
Zoals ik het nu begrijp komt er dus geen doorstart als het aan ''crew'' ''koelkast'' ligt en als er wel een doorstart komt mag de naam ONZ radio en de jingles niet gebruikt worden?
Zo ja: een dikke
Kosten? Nooit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens sharr is dat wel degelijk onderdeel van het verhaal....
Wat was dan de reden als ik vragen mag?
Daarom ga ik ook opzoek naar een ander radiostation, bij een doorstart krijgen we dit gezeik weer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:42 schreef mr-green het volgende:
aan de andere kant: ik heb geeneens zin in dit gezeik. Ik heb betere dingen te doen
als het zo door blijft gaan start ik wel zelf een shoutcast server op ofzoen dan kondig in via DM ofzo aan dat ik ga draaien bij bepaalde mensen
Ik ging weg door bepaalde kutusers (ik doe moeite geen namen te noemen) en las nu toevallig even mee en geef dus mijn mening. Wat tevens best welkom is op een internetforum.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon best triest vinden om eerst naar weg te gaan en als de boel weg is toch weer even terug te komen om je mening te geven.
Valt ook iets voor te zeggenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:42 schreef mr-green het volgende:
aan de andere kant: ik heb geeneens zin in dit gezeik. Ik heb betere dingen te doen
als het zo door blijft gaan start ik wel zelf een shoutcast server op ofzoen dan kondig in via DM ofzo aan dat ik ga draaien bij bepaalde mensen
Server. Enkelvoudquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:41 schreef sharr het volgende:
De crew beslist wel of de radio onzin manier op deze manier stopt, Draakje werd geregeld door Koelkast, de servers geregeld door Pizza en zonder die twee dingen kun je geen radio maken op deze manier.
Dat is duidelijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat dit besloten is door de grondleggers/crew van ONZ Radio.
Voor het aantal luisteraars zat er gewoon teveel aan, denk aan servers, computers die aan moesten blijven(Draakje).
Zie het als een supermarkt, daarbij hebben de klanten en het personeel ook geen inbreng als de supermarkt gaat sluiten.
Het is leuk geweest, maar uiteindelijk was het voor de crew niet leuk meer, en waren ze hier dus ook bijna niet meer.
Als jullie doorgaan: veel succes!
Kijk zoiets wilde ik zeggen maar als ik suiker op heb kom ik niet uit mijn woorden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat dit besloten is door de grondleggers/crew van ONZ Radio.
Voor het aantal luisteraars zat er gewoon teveel aan, denk aan servers, computers die aan moesten blijven(Draakje).
Zie het als een supermarkt, daarbij hebben de klanten en het personeel ook geen inbreng als de supermarkt gaat sluiten.
Het is leuk geweest, maar uiteindelijk was het voor de crew niet leuk meer, en waren ze hier dus ook bijna niet meer.
Ik neem je ook niets kwalijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben computernoob. Hij heeft wel meer servers geloof ik. Denk ik. Vermoed ik.
Zoals wie?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihi het is over en alle [SINGLE] mensen zijn meteen weg. Verdacht of wat?
quote:
Ik ben er nogquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihi het is over en alle [SINGLE] mensen zijn meteen weg. Verdacht of wat?
Respect daarvoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:44 schreef Pizzalucht het volgende:
dat boeit mij eigenlijk geen kutquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:46 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wat waren de gemiddelde luisteraars per dag?
En een back-up server, en de adminpanel draaide weer op een andere serverquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:46 schreef Schuimkraag het volgende:
[..]
Ik neem je ook niets kwalijk.
Dat zou kunnen. De radio draaide in ieder geval op 1 server. Site op een andere server. En Draakje dan nog, bij koelkast thuis.
Ik had het ook over de shoutcast zelf, adminpanel en dergelijke konden weinig mensen bij toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En een back-up server, en de adminpanel draaide weer op een andere server
Zielig zijn zequote:Op woensdag 1 juni 2011 18:48 schreef Stokstaart het volgende:
Leuk die mensen die je nooit ziet en opeens hier zich gaan bemoeien met de "crew"![]()
Of gaan schelden tegen mensen zoals Freezepop.
Jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
Serva, servus, servum.
(vr, mnl, onz)
Gaan we Latijn doen?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:45 schreef mr-green het volgende:
goed ik ga vanavond eens kijken hoe zo'n shoutcast server opzetten werkt
Klopt, maar ook daar zat veel werk inquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:48 schreef Schuimkraag het volgende:
[..]
Ik had het ook over de shoutcast zelf, adminpanel en dergelijke konden weinig mensen bij toch?
Beetje late reactie, maar helemaal top!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Sharr wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
Okquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die kun je zelf ook wel opnoemen meneer boon
En dat alles geheel gratis aangeboden door een stapeltje users.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Klopt, maar ook daar zat veel werk in
Ja man! Is al bijna hequote:Op woensdag 1 juni 2011 18:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
Sharr ga je trouwens nog naar pinkpop?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:31 schreef Viro het volgende:
Mensen, voor we allemaal naast onze schoenen gaan lopen. Een doorstart van ONZ Radio lijkt mij niet slim en handig
Een nieuwe radio beginnen is slimmer
Komt allemaal goedquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Hiermee beginnen.
Ik heb ook al een server tot mijn beschikking.
Let op, opbouwende kritiek:quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:53 schreef mr-green het volgende:
ik zat al een beetje te kijken naar een server maar die hebben we mogelijk dus al
Ik was bij de meesten aanwezigquote:
goed puntquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:54 schreef Schuimkraag het volgende:
[..]
Let op, opbouwende kritiek:
Hebben jullie dan ook iemand die daarvoor verantwoordelijk kan zijn? Oftewel, kennis van windows/linux servers en dergelijke?
Thanks voor het meedenken!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:54 schreef Schuimkraag het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook iemand die daarvoor verantwoordelijk kan zijn? Oftewel, kennis van windows/linux servers en dergelijke?
windows- ramen wassen kan ik welquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:54 schreef Schuimkraag het volgende:
[..]
Als je iets wilt betekenen hierin graagquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:54 schreef Schuimkraag het volgende:
[..]
Wie gaat de (eventuele) kosten op zich nemen/voorschieten?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks voor het meedenken!Mag je mee doorgaan, als je wil!
(Alle hulp is welkom.)
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon best triest vinden om eerst naar weg te gaan en als de boel weg is toch weer even terug te komen om je mening te geven.
Wat kost dat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:57 schreef Schuimkraag het volgende:
[..]
Wie gaat de (eventuele) kosten op zich nemen/voorschieten?
De mening dat ik het jammer vind indd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daarom ben ik toen wel gekapt ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:59 schreef Zokunen het volgende:
Toch is het ook jammer dat de /sc nooit heeft aangeslagen, daar hadden denk ik een hoop frustraties mee voorkomen kunnen worden.
en dan had ik die scriptjes niet voor niks gemaakt
Het topic is nooit het topic geweest dat de bedoeling was denk ik.
Offtopic was er vanaf dag 1 van mij (#52) en het was altijd erg. Gezeik was er in het begin een stuk minder. Maar dat was de laatste tijd wel te erg, 1 house/trance/dance nummer en "MUTE". De haat tegen alles wat maar elektronisch wou ik juist weer gaan doorbreken door gewoon weer te gaan mixen.
Ik wou vanavond rap & hip-hop doen, vind ik niks aan, maar ken wat classics.
Juist om de diversiteit terug te brengen, tevens kwamen er net weer nieuwe dj's bij, liep het luisteraars aantal weer op, ik vind het jammer.
Viro komt vanavond terug en gaat kijken wat hij concreet kan doen. Tot die tijd denk ik niet teveel oud zeer of offtopic gedoe. Maakt de kansen dat we door mogen alleen maar kleiner.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:59 schreef mr-green het volgende:
Maaruh: kan ONZ radio niet gewoon aan tot zondag?
Dat was ook heel erg jammer, maar nu ging het juist weer goedquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:59 schreef Zokunen het volgende:
Toch is het ook jammer dat de /sc nooit heeft aangeslagen, daar hadden denk ik een hoop frustraties mee voorkomen kunnen worden.
Offtopic was er vanaf dag 1 van mij (#52) en het was altijd erg. Gezeik was er in het begin een stuk minder. Maar dat was de laatste tijd wel te erg, 1 house/trance/dance nummer en "MUTE". De haat tegen alles wat maar elektronisch wou ik juist weer gaan doorbreken door gewoon weer te gaan mixen.
Juist om de diversiteit terug te brengen, tevens kwamen er net weer nieuwe dj's bij, liep het luisteraars aantal weer op, ik vind het jammer.
ik ben het vaak met je eens maar op het punt van elektronische muziek niet. Het is naar mijn mening niet dat men geen elektronische muziek wil horen. Het is meer dat het altijd hetzelfde was zoals bij Draakje 047 - Knight baggy ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:59 schreef Zokunen het volgende:
Ik vond hem wel altijd keileukquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:03 schreef Rensjebree het volgende:
047 - Knight baggy is echt geweldig!
Voor jullie!
Dat deden we juistquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:03 schreef mr-green het volgende:
En de DJ's moeten het voortouw nemen om een verandering in de muzieksmaak te doen ontstaan. Ik wil ook wel techno draaien
Laatste tijd maakte hij het ook wel heel bont.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik ben het vaak met je eens maar op het punt van elektronische muziek niet. Het is naar mijn mening niet dat men geen elektronische muziek wil horen. Het is meer dat het altijd hetzelfde was zoals bij Draakje 047 - Knight baggy ofzo(dat nummer kan ik gewoon niet meer horen als je dat elke keer hoort als Draakje opstart
)
Ik heb als rock liefhebber een dubstep show gedaan, danceclassics, foute uurtjes, hiphop enz. enz.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:03 schreef mr-green het volgende:
En de DJ's moeten het voortouw nemen om een verandering in de muzieksmaak te doen ontstaan. Ik wil ook wel techno draaien
Als ik voorstelde om techno/minimal te draaien of hardstyle, of trance of deephouse waren er de laatste tijd VEEL die dan meteen zeiden dat ze zouden muten/uitloggen. Ik log ook niet meteen uit bij metal etc, en als ik mute, dan houd ik mn smoel dicht, dan heeft de DJ toch een gratis luisteraar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik ben het vaak met je eens maar op het punt van elektronische muziek niet. Het is naar mijn mening niet dat men geen elektronische muziek wil horen. Het is meer dat het altijd hetzelfde was zoals bij Draakje 047 - Knight baggy ofzo(dat nummer kan ik gewoon niet meer horen als je dat elke keer hoort als Draakje opstart
)
Viro heeft een server en gaat kijken wat hij kan doen verder. Is nu even uit huis. Vanavond komt er een msn sessie waarin suggesties worden uitgewerkt en wie/wat wil/kan doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Even weg geweest i.v.m. college. Wat is de huidige status? Kan iemand een korte samenvatting geven?
Viro is druk bezig, maar die wil de msn hebben van iedereen zodat we straks wss met zn alle kunnen nadenken over hoe en wat. We hebben nu tot zondag voor een alternatiefquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Even weg geweest i.v.m. college. Wat is de huidige status? Kan iemand een korte samenvatting geven?
Jouw foute uurtjes waren echt heiligquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb als rock liefhebber een dubstep show gedaan, danceclassics, foute uurtjes, hiphop enz. enz.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Viro heeft een server en gaat kijken wat hij kan doen verder. Is nu even uit huis. Vanavond komt er een msn sessie waarin suggesties worden uitgewerkt en wie/wat wil/kan doen.
Thanks. Ik heb Viro op MSN dus dat komt goedquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Viro is druk bezig, maar die wil de msn hebben van iedereen zodat we straks wss met zn alle kunnen nadenken over hoe en wat. We hebben nu tot zondag voor een alternatief
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jouw foute uurtjes waren echt heilig
Ok ik snap je echter het is natuurlijk ieder zijn recht om zijn mening te verkondigen wat hij of zij wilt horenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als ik voorstelde om techno/minimal te draaien of hardstyle, of trance of deephouse waren er de laatste tijd VEEL die dan meteen zeiden dat ze zouden muten/uitloggen. Ik log ook niet meteen uit bij metal etc, en als ik mute, dan houd ik mn smoel dicht, dan heeft de DJ toch een gratis luisteraar.
Beetje ego strelend werken mag soms ook, dat eeuwige gezeik vond ik ook kut.
En dan vraag je dat of dat? Moet je zelf weten, maar als je dat doet ga ik weg, geef dan gewoon een voorkeur. Zelfs op momenten met 5 luisteraars ging het zo, daarom snap ik het ook wel maar begrijp ik het nog steeds niet
Di-ver-si-teit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
)
Helemaal waar. maar voordat we hierover weer gaan verder discussiërenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind overigens dat alle muziek moet kunnen. Grote kans dat ik bij dance mute maar ik ga dat zeker niet melden metsmilies oid. Laat de DJ in zijn waarde.
Iedereen moet zijn mening moeten geven dunkt mij..quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind overigens dat alle muziek moet kunnen. Grote kans dat ik bij dance mute maar ik ga dat zeker niet melden metsmilies oid. Laat de DJ in zijn waarde.
Kut Naatjequote:Op woensdag 1 juni 2011 19:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik niet met naatje had, was ik achter jou aangegaan
Waar blijft mijn t-shirt?quote:
Ja moet er nog vector van makenquote:
JE BENT MET IETS NIEUWS BEZIGGGGG?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja moet er nog vector van maken. Maar echt heel druk laatste tijd en ben met nog een nummer bezig
Uiteraard, we blijven gewoon muziek maken en draaien natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
JE BENT MET IETS NIEUWS BEZIGGGGG?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er iets nieuws komt, ga je dan weer draaien?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiteraard, we blijven gewoon muziek maken en draaien natuurlijk
Ik zal het in ieder geval doorgeven natuurlijk, draaien weet ik niet. Als ik tijd heb wel hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als er iets nieuws komt, ga je dan weer draaien?
Jawel, dat mag wel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Mag ik trouwens even melden dat ik zoveel respect heb voor iedereen die hier straks zijn schouders weer onder zet
Nee, dat mag niet gek!quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Mag ik trouwens even melden dat ik zoveel respect heb voor iedereen die hier straks zijn schouders weer onder zet
Kick is geen probleem hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:16 schreef Zokunen het volgende:
Het hakblok
moet je alleen een kok vinden die voor je met een mes op een hakblok de beatline wil maken voor je baseline
De koek is op.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Nah maar als je dan dat geluid van messen/vleesbijlen op het hakblok gebruikt is het wel uniek en met een leuke loop er om kan je er volgens mij best wat van makenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik hoorde het via whatsapp, heb 1 post me afgevraagd waarom en heb toen gelijk geroepen om een doorstart. Dit mag niet dood, dit is leukquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Jij bedankt voor je positieve posts
Yup, gaan we vanavond op MSN over praten!quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:19 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Zijn er nog ideeen voor een nieuw radiostation?
Dat kan allemaal verbeteren als er weer organisatie wordt gevoerd en dergelijkequote:Op woensdag 1 juni 2011 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk meer: te weinig DJs en te weinig sfeer, want luisteraars hadden we wel
Eggsquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:19 schreef EggsTC het volgende:
Ok homo's, welke idioot gaat mij uitleggen waarom de radio niet meer bestaat
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
deze reeks blijft open tot en met zondag zodat er een alternatief bedacht kan worden.
het is wel de bedoeling dat we daar dan mee bezig gaan.
sorry even ter herinnering hoor....![]()
niet dat we daar nu niet mee bezig zijn ofzo...
Mooi, dan wil ik daar in de toekomst mij bijvoegen als het mag eventueelquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, gaan we vanavond op MSN over praten!
Egggs, schatjequote:Op woensdag 1 juni 2011 19:19 schreef EggsTC het volgende:
Ok homo's, welke idioot gaat mij uitleggen waarom de radio niet meer bestaat
Even Viro een dm sturen dan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:20 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Mooi, dan wil ik daar in de toekomst mij bijvoegen als het mag eventueel
dan moet je viro even pm/dmenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:20 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Mooi, dan wil ik daar in de toekomst mij bijvoegen als het mag eventueel
Willen we ook maar we moeten even op Viro wachten he!quote:
ja klopt.. maar ben bang dat door sc de reeks gesloten wordtquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Willen we ook maar we moeten even op Viro wachten he!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:14 schreef mr-green het volgende:
Goed, maar ik denk dat iedereen wel weet wat de status op dit moment is. En dat Viro bezig is met het opzetten van een nieuw Radio ''station''.
Dan ga ik nu lekker koken en verder mijn fok energie steken in het nieuwe radio ''station''
Popsquote:
Bedaar, eitje, bedaarquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:22 schreef EggsTC het volgende:
Ik DM/PM niemand, ik eis verklaringen... gaylords dat jullie zijn! Degenen die de radio gestopt hebben...
Gaat niet gebeuren, we zijn nog gewoon goed on topic.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja klopt.. maar ben bang dat door sc de reeks gesloten wordt
Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling dan!quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:22 schreef naatje_1 het volgende:
Als zondag dan de reeks dichtgaat, waarom zou dat ons niet bevoegen om een andere reeks te starten? Als wij gewoon via de PM overleggen na zondag en het definitieve besluit na zondag naar desbetreffende mod sturen? Waarom die haast? Als je iets wilt doen, kan je het maar beter goed doen (en met goed bedoel ik niet perse professioneel)
Nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:22 schreef naatje_1 het volgende:
Als zondag dan de reeks dichtgaat, waarom zou dat ons niet bevoegen om een andere reeks te starten? Als wij gewoon via de PM overleggen na zondag en het definitieve besluit na zondag naar desbetreffende mod sturen? Waarom die haast? Als je iets wilt doen, kan je het maar beter goed doen (en met goed bedoel ik niet perse professioneel)
Neuhquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja klopt.. maar ben bang dat door sc de reeks gesloten wordt
Goed..... als er een nieuw station opgestart wordt, wat willen we dan? Willen we dezelfde opzet als bij ONZ radio, of zijn er dingen die zeker moeten veranderen?quote:
ONZe Radio?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:25 schreef Stokstaart het volgende:
We moeten trouwens nog een naam bedenken ook. Bagger-Radio is voorbij gekomen?
Namen met FOK! of referenties aan het adres van FOK! mogen niet van Danny.
Komt goed. Ik heb goed contact met de mods van ONZ en ik kan ook eventueel overleggen met een FA.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, we zijn nog gewoon goed on topic.
[..]
Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling dan!
Met alle respect, maar als je meer luisteraars wil trekken, kun je beter een serieuzere naam nemen. Dan zijn mensen eerder geneigd om te gaan luisteren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:25 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb een hekel aan de mods van ONZquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Komt goed. Ik heb goed contact met de mods van ONZ en ik kan ook eventueel overleggen met een FA.
Suggesties zijn welkomquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als je meer luisteraars wil trekken, kun je beter een serieuzere naam nemen. Dan zijn mensen eerder geneigd om te gaan luisteren.
Nee. Ik zie een -quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zie je dat kruisje rechtsboven je beeldscherm?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Komt goed. Ik heb goed contact met de mods van ONZ en ik kan ook eventueel overleggen met een FA.
Rustig aan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de mods van ONZwat een mongolen zijn dat.
pcies, een echte doorstart lijkt me nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed..... als er een nieuw station opgestart wordt, wat willen we dan? Willen we dezelfde opzet als bij ONZ radio, of zijn er dingen die zeker moeten veranderen?
PIquote:
NEW RADIOquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:25 schreef Stokstaart het volgende:
Wil ik wel geven. Vanavond tijdens de msn sessie, zodat meerder mensen die eventueel willen helpen hun zegje kunnen doen/mening kunnen geven.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
Nogmaals :
Aan de mensen die net pas inschakelen:
Viro vroeg in het vorige of een ieder hem een PM wilde sturen met daarin jouw msn als je wilde helpen (op wat voor manier dan ook!) met een mogelijke doorstart.
We hebben van de moderators ONZ tot zondag de tijd. Tot en met zondag.
Blijf stil zitten en wacht tot je hersens weer gaan werken!quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan klik ik automatisch op het knopje om weer hier te komen! wat nu?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcies, een echte doorstart lijkt me niet
een andere zender andere naam
geen draakje, alleen dj's
dus niet 24/7 muziek
niet te proffesioneel
elkaar aanspreken als gedrag niet door de beugel kan.
uuuhm wat kwam er nog meer voorbij in t topic?
okquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn enige vrienden hier waren Knetter, Dalando & mijn dartskijkvriendje Koelkast.
Je was lief, tot deze post, nu niet meer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn enige vrienden hier waren Knetter, Dalando & mijn dartskijkvriendje Koelkast.
Mee eens!quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:31 schreef Melting het volgende:
Namen kunnen beter besproken worden met degenen die er eventueel iets voor willen doen.
Voordat hier zo meteen al vanalles geregeld wordt.
O jij ben ik vergetenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je was lief, tot deze post, nu niet meer.
hai schatje, wat kom je doen?quote:
maar dit moet je in feite zien als iets nieuws en nu is het je kans om dingen in te brengenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:30 schreef Zokunen het volgende:
Ik pm/dm voorlopig nog niet, want ik weet mn fok msn adres/ww niet meer en ik weet niet of ik er nog erg veel zin in heb.
Heb het altijd met veel plezier gedaan, maar ben op het moment gewoon klaar met het hele gedoe.
Geen idee maar het moet een niet te grote groep zijn, dan wordt het onoverzichtelijk.quote:
Kan ook in tinychat natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen idee maar het moet een niet te grote groep zijn, dan wordt het onoverzichtelijk.
Van mij mag t de zelfde opzet hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed..... als er een nieuw station opgestart wordt, wat willen we dan? Willen we dezelfde opzet als bij ONZ radio, of zijn er dingen die zeker moeten veranderen?
Dat weet hij al wel, ik heb het via whatsapp geoppert en hij is daarop verder gegaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro weet nog niks van een msn overleg mensen
het was een suggestie.. als hij er weer is, dan kijken we hoe we overleggen.
wil je helpen met een nieuw radio station opzetten pm viro.. vanavond hoor je meer
oh gelukkigquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat weet hij al wel, ik heb het via whatsapp geoppert en hij is daarop verder gegaan.
KNETTERINquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh gelukkigik gaf het nl alleen als suggestie
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hai schatje, wat kom je doen?
Ach ik zit hier ook niet heel lang. Als je goede input hebt is die meer dan welkom!quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van mij mag t de zelfde opzet hebben.Ik bemoei me er all1 niet veel mee want daar zit ik hier te kort voor....
Ga je ook hier straks weer wat draaien dan? Of ben je nu klaar met radio maken voor FOK!ersquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
Eens kijken of ik met de ervaring hier ergens anders terecht kan.
oke schatquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom afscheid nemen van mijn kleinevriendenclub
Ik zal er eens over denken. Ik heb all1 te weinig kennis in huis om van dienst te kunnen zijn denk ik als IT noob.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach ik zit hier ook niet heel lang. Als je goede input hebt is die meer dan welkom!
Ja ik ben nu alleen te vinden in GC, VB, GECquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke schathet was leuk je te leren kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |